Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik studeer dus geneeskunde in Rotterdam. Ik heb geen ander vergelijkingsmateriaal (als in ik heb nooit ergens anders gestudeerd) maar ik vindt het zoals het eraan toegaat lekker relaxt. Wat alluman ook al zegt dat geldt ook wel voor onze afdeling idd. Van die onderzoeken moet je je niet teveel aantrekken, in een ander onderzoek van dit jaar kwam rotterdam er als slechtste uit. Een pluspuntje van Rotterdam is trouwens wel dat je vrij makkelijk aan een kamer kan komen, voor (relatief dan) een normale prijs). Je kan beter idd een keer de sfeer komen proefen, je merkt snel genoeg of een stad/uni je aanstaat. Bij Leiden kreeg ik bijvoorbeeld namelijk gelijk het gevoel dat dat niets was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zal nog veder inhoudelijk reageren, maar heb er nu wat te weinig tijd voor.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@ Str0nk ;; Achja, dat vind jij =P |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder heb ik ook alleen maar geneeskunde gestudeert hier in Rotterdam, dus dan is het moeilijk vergelijken. Verder zit er volgens mij toch ook absoluut wel verschil in de studie geneeskunde per plaats. Ze hebben allemaal hun eigen curriculum en de eigen filosofie erachter. (en natuurlijk is er een standaard waaraan elke arts die afgestudeerd is aan moet voldoen, ongeacht waar hij of zij heeft gestudeerd) Maar goed, het is ook vooral bedoelt om te zeggen hoe het eraan toe gaat. Of dat nu heel anders is dan ergens anders boeit me niet. Ik kan geen vergelijking maken.
||
Citaat:
Over Rotterdam, het is best een leuke stad, maar zelf studeer ik er niet, maar woon ik er in de buurt. Studenten zijn niet zo aanwezig, omdat, zoals eerder gezegd, de universiteiten en HBO scholen over de gehele stad verspreid zitten. Rotterdam heeft minder historische gebouwen dan Amsterdam of Utrecht, maar wanneer ze je weet te vinden zijn ze wel degelijk aanwezig. Voor moderne architectuur moet je ook in Rotterdam zijn. |
![]() |
||
Citaat:
En dat gaat ook wel op. Maar denk dat je dat overal wel hebt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Ik zoek als (aankoment) student een kamer in Rotterdam, maar waar? Rika2602 | 11 | 15-05-2012 22:26 |