| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tja, over het algemeen is de Vu wat kleinschaliger dan de UvA, denk dat daar het grootste verschil in zit. |
|
|
|
||
|
Citaat:
De UvA heeft dit niet en is (letterlijk) verspreid over geheel Amsterdam, met een concentratie in het centrum. Het kan dus voorkomen dat je de volgende situatie meemaakt (waar verhaal): Je hebt college in het Bungehuis (hartje centrum) en 20 minuten later tentamen bij ARTIS (fyi: das langer reizen dan 20 min en zeker te laat als je tentamen hebt). M.a.w. weg tentamen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ontopic: Ik heb gekozen voor de UvA, voornamelijk voor de studie. En als bijkomstigheid dat ik veel in het centrum zit voor mijn opleiding. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het een stuk persoonlijker en het is ook gezelliger door de kleinere faculteiten... de mensen zijn ook leuker en actieve studieverenegingen ik heb eerst een paar maanden aan de vu gestudeerd en dat vond ik helemaal niets, onpersoonlijk, saaie studenten, stom gebouw, stomme omgeving etc...
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik vind de studieadviseur van mijn studie ook waardeloos, ik feite moet je alles zelf nog eens nazoeken of het wel klopt Ik ben ook later begonnen en niet goed voorgelicht over de gevolgen daarvan. |
||
|
|
||
|
Citaat:
en er bestaat ook nog zoiets als keuzevakken en een minor die je toch vaak aan een andere faculteit doet. Maar in ruil voor studeren in het centrum ben ik wel bereid 2 of 3 gebouwen te moeten bezoeken.
|
|
||
|
Citaat:
err... Ahahahahahaha....
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |