Op dit moment ben ik een beetje aan het twijfelen over wat ik nou precies wil studeren, daarom post ik hier m'n verhaal en hoop wat reacties te krijgen wat m'n keuze kan verduidelijken (of er een andere kijk op geven).
Op dit moment studeer ik International Financial Management (engelstalige bedrijfseconomie) aan HES Amsterdam.. een HBO-studie dus... Ik heb hiervoor Havo N&T met Economie en M&o gedaan.
De studie die ik doe valt me een beetje tegen... niveau ligt laag, lesmethoden bevallen me niet, projecten sucken, de vakken die ik krijg zijn niet echt leuk en deze krijg ik volgend jaar ook nog.
Voor m'n gevoel wordt het een beetje leuker het 2e semester maar pas 'interessant' in de 3e of 4e.
Nu zou ik dus graag naar de universiteit willen. M'n wiskunde A1,2 of B1 diploma (vwo) lukt wel, en als ik m'n 'p' nou dit jaar haal dan....
wil ik graag 2 universiteits studies doen.
Economie (UvA; dat programma vind ik er erg leuk/interessant uitzien). Dit wil ik sowieso gaan doen omdat economie altijd het interessantst voor mij blijft, althans zo voelt het op dit moment.
En als '2e' studie:
Politicologie (UvA of VU)
Bestuur en Organisatie (VU; is volgens mij niet aan Uva)
Nou wil ik graag reacties van jullie horen;
Is het te doen om 2 betrekkelijk verschillende studies te doen?
Kan het?
Wat vinden jullie ervan?
etc.
Alvast bedankt voor de reacties...