Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wil ze dan alleen voor mijn scrapbook gebruiken. die is voor eigen gebruik en er wordt verder niets mee gedaan. dus als iemand iets heeft en er geen bezwaar tegen heeft. graag.
|
Hmm, ik denk dat ik het wel een beetje begrijp.
In het mooie-gedichten-topic staan gedichten van min of meer bekende dichters, daar kun je tussen kijken (staan er best wel veel): Mooie gedichten topic 1 Mooie gedichten topic 2 Ik heb er één geschreven over liefde, maar dat is denk ik niet wat je zoekt: Mijn gedicht |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, jij hebt wel liefdesgedichten geschreven: In liefde omarm ik u Wisselende contacten Handig, dat archieftopic Laatst gewijzigd op 26-02-2005 om 19:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maargoed ik doe niet aan jatten.
||
Citaat:
Maar doordat ik voorstelde om het forum te doorzoeken, zou ik de indruk kunnen hebben gewekt dat toestemming vragen niet nodig was, terwijl de meesten het toch wel prettig zouden vinden. Daarom zei Halogeen het nog een keer, voor de zekerheid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wilde je nergens van beschuldigen Allyson Young, maar zei het gewoon voor de zekerheid. Het idee van zo'n scrapbook bevalt me wel, het heeft iets psychedelisch.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] Stemtopic flyaway | 15 | 04-01-2012 12:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
uitleg over dicht gedicht gezocht Mister Zeke | 3 | 15-10-2004 17:38 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 6 | 19-10-2001 18:07 | |
ARTistiek |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 5 | 18-10-2001 14:39 |