Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2005, 21:33
zwemschaap
zwemschaap is offline
toneelspelen en acteren vind ik erg leuk. Helaas doe ik het niet zo vaak. Op school af en toe als er een gelegenheid of aanleiding voor is, maar verder eigenlijk niet.

De ckv-leraar zij laatst dat ik me maar eens moest inschrijven voor theater castings. Zelf zie ik dat nog niet zo zitten. Ik wil liever gewoon eerst gewoon eens amateur theater doen.

Op internet heb ik eens rondgezocht maar heb niet echt iets kunnen vinden (of beter gezegd gewoon niks kunnen vinden). Zou het erg leuk vinden om van een theater-groepje lid te worden. Theater en liefst ook een beetje cabaret-achtig.

Weet iemand of er zoiets bestaat voor jongeren, in Nijmegen (in amsterdam en zo bestaan ze wel, maar dat is toch echt te ver weg )

Als je iets weet of tips hebt om te zoeken, zou je dan een post achter willen laten .

Thanx alvast
Advertentie
Oud 14-02-2005, 15:21
stado
stado is offline
Ik denk dat je niet echt goed hebt gezocht dan. Er zij echt heel veel amateur theatergezelschappen.
Oud 14-02-2005, 15:37
zwemschaap
zwemschaap is offline
Citaat:
stado schreef op 14-02-2005 @ 16:21 :
Ik denk dat je niet echt goed hebt gezocht dan. Er zij echt heel veel amateur theatergezelschappen.
weet ik, maar ik heb nog niks voor jongeren kunnen vinden. Ja of het is al zo heel profesioneel, vooropleidingen en zo.
Oud 14-02-2005, 17:39
stado
stado is offline
je kan toch naar een jeugdtheater gaan.
Oud 18-02-2005, 16:38
zwemschaap
zwemschaap is offline
ik weet niet of dat in nijmegen bestaat
Oud 20-02-2005, 09:32
Verwijderd
Google even ofzo...
Of kijk in de stadsgids.
In het telefoonboek.
De Gouden Gids...
Vraag es rond in Nijmegen.

En anders... pak de trein naar een normale stad waar ze wél toneelcursussen geven
Oud 28-02-2005, 18:47
ems
ems is offline
Ik denk dat je eens wat moet gaan informeren naar de kunstbende want dat schijnt wat veranderd te zijn. is niet langer alleen een wedstrijd maar werkt ook met regionale dingen, subsidie en weet ik het wat. Het fijne weet ik er niet van, ze hebben zeker een site. Ook is het handig om te zoeken of er in jou gemeente of provincie overheidsgesubsidieerde projecten heeft voor jongeren. Ikzelf heb ben net klaar met onze eigen productie. Dit ging via Kiss The Future, een project binnen Brabant dat jongeren aanspoort meer met cultuur bezig te zijn. Het kan haast niet dat er in zon stad niets te beleven is want jongeren+cultuur, daar wordt een hoop geld in gepompt.

Wat ik nu noem is allemaal amateur hoor En gemoedelijk, je hoeft je geen druk te maken. Alleen het is wel hard werken, maar fijn hard werken
Oud 01-03-2005, 10:18
Jones
De (kleine) regionale theatergezelschappen hebben waarschijnlijk geen websites. Vrij logisch dat je niks vind. Je maakt meer kans in een gouden gids of loop eens binnen bij een theater in de stad. Daar zitten vast wel mensen die meer weten over de (jeugd)theatergezelschappen in je stad.
Advertentie

Regels voor berichten