Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ok: die bassist, is ronduit slecht, sorry. Het is te herhalend ingevuld (ik bedoel, je kan echt wel wat meer variaties brengen. Lijkt alsof bassist veel problemen heeft met accurate snelheid!) Blazer kan ermee door, toch wel liever meer variatie in toongeluid want het gaat irriteren. De drum zouden wel wat aggresiever mogen worden vertoond. En dat seventies gitaar spel bij bij 4.30 minuut stemt niet overeen met de bas. Ik ga niet verder. Nee, deze formatie werkt niet. Wellicht een snellere bassist, de drummer agresiever opstellen, en de saxofoonist laten stoppen met roken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor de rest is de bassist allesbehalve slecht, alleen behoorlijk de weg kwijt in (het begin) van dit nummer. Een bassist hoort mijns inziens ook niet elke keer iets anders te spelen, maar een solide basis te leggen voor een nummer. Dat doet ie tijdens de solo's in principe perfect. En 70's gitaarspel? Die connotatie ontgaat mij. Verder is het niet mijn gewoonte om kritiek te gaan ontkrachten, maar als je jezelf zo opstelt als muziekkenner vind ik dit een tamelijk matig commentaar, om de rollen maar even om te draaien. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemand even iets kwijt is betekent dat niet dat hij slecht is, dat gebeurt ook de besten wel eens. Elke andere versie van dit nummer zou hem wel correct spelend laten horen. En sorry, hij is gewoon niet slecht. Niet geniaal (speelt 3 jaar), maar erg muzikaal en goed op weg. Wat is er zo slecht aan dan? Laat eens wat van jou horen dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je komt er niet echt goed vanaf als zgn. muziekkenner en beoordeler ![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2005 om 17:32. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Volgens mij heb je gewoon problemen met muziek die niet standaard in 4/4 is ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En een muziekkenner die van Primus houdt, jaja
||
Citaat:
![]() het voelt zelfs emo aan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hetzelfde gaat overigens ook op bij Primus. Een stel goeie muzikanten hoor en ze hebben een aantal geniale platen, maar ook oh zo veel wat alleen maar verzand onuitgewerkte jams zonder dat het maar uberhaupt op een nummer lijkt. En Larry Lalonde had gewoon bij Possessed moeten blijven. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hoiiii ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja het enige technische aan tool is drummer. voor de rest zijn het gewoon gitaar en bas patronen die echt niet technisch interessant zijn. tenzij jij grote problemen hebt met meer dan 4 tellen in een maat.
||
Citaat:
ik vind persoonlijkst het allerergste aan tool de zanger. en nee, ik heb geen problemen met meer dan4/4 hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|