Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik zou gewoon kijken voor een laptop met:
- Dothan cpu - 1024 geheugen - Grote HDD - Minimaal een 9700 Pro, maar kijk liever naar de X700 of 6800 Go serie. (Ik weet alleen niet of ze hier wel leverbaar zijn, kijk anders naar de buren in duitsland, als dat tenmiste kan....) Kijk eens bij dell, of zoek en kijk hier eens. Het nieuwste van het nieuwste is deze jongen: klik Of kijk naar de Aldi en de Lydl laptops.
Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 12:31. |
![]() |
|
http://www.apple.com/powerbook/
![]() maar goed, ik ben niet zo'n mac kenner dus ik weet niet in hoeverre deze even snel/sneller is dan een pentium oid
||
Citaat:
![]() Helaas. Misschien komt er verandering in met de Turion, maar dat duurt nog een hele lange tijd. @ TS in de Computer Totaal staat geloof ik een test van verschillende laptops.... Misschien eens de moeite waard om daar in te kijken?
Laatst gewijzigd op 02-03-2005 om 09:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nee maar serieus, ik kan er toch weinig aan doen dat een Athlon64 gewoon een stuk krachtiger is in dit soort applicaties? Dat jij de benchmarks niet goed volgt, dat is je goed recht, maar luister dan wel naar de mensen die ze wel volgen XD ![]() Ik wil wel met allemaal linkjes en uitleg komen maar daar ben ik te lui voor. Oh en btw... die laptops waar jij naar linkt kosten stukken meer dan 1500 euri ![]() Centrino = Overpriced. Maar wel mobiel, jah. |
![]() |
||
Citaat:
Mobile platform is een Dothan (Centrino) of Athlon 64 Mobile huidige de snelste keuze, een pentium 4 wreet alleen maar te veel stroom. Enigste voordeel is dat je Hypertreading hebt.
||
![]() |
Citaat:
|
hardocp, xbitlabs, anandtech, guru3d, computer-totaal, etc.
Nederlandse site's valt wel mee, scholieren is een van de minste, kwa hardware en software. Die engelse site's zijn het beste, maar probleem is daar natuurlijk weer, hun hebben hardware iets eerder dan in nederland. Dit is misschien wel intressant voor je: Topic op Computer- Totaal Forum
Laatst gewijzigd op 02-03-2005 om 22:05. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Maar een ding, je hebt het over een Athlon 64 Desktop versie (S939)ts wilt een laptop, dus dan moet je Mobile Athlon 64 pakken ![]() Er zijn 3 versies van Athlon 64 Mobile: 2800 + 1,6 3000 + 1,8 3200 + 2,0 Allemaal S754 en 0,13nm en allemaal 1 mb l2 cache. Een Winchester met een Dothan vergelijken is appels met peren vergelijken. (En we lezen allebei dezelfde reviews, anandtech, xbitlabs, hardocp, guru3d, tomshardware ![]() Ik zal het verder toelichten met een paar plaatjes, dit is wel op Desktop dus op een Laptop is het iets minder performance: Dothan scoort op een laptop beter dan op een desktop, ivm chipset en geheugen. Adobe Photoshop:" ![]() Winzip: ![]() Winrar: ![]() Multitasking: ![]() Voor het verdere artikel: Dothan on the desktop! Zoals je ziet doet de Dothan het nog aardig goed op een desktop. Maar spijtig genoeg hebben ze geen Mobile Athlon 64 mee gebenched, of Mobile Athlon Xp. En je ziet goed, dat hypertreading veel uit maakt. Desktop cpu is een Athlon 64 3200+/3500+(Winchester), tot nu toe nog de beste keus. Maar ts wilde en laptop kopen en geen desktop ![]() Om het verhaal af te maken: Citaat:
(edit ![]()
Laatst gewijzigd op 02-03-2005 om 23:44. |
![]() |
||
Citaat:
(nerd)! @ ts: Zoek je een mooie laptop uit met of een Dothan of een Athlon 64 Mobile. Veel geheugen, meer dan 512, en toch een redelijk snelle hdd. Met minimaal een 9700Pro, dan zit je wel goed. Owja werk je ook zeg maar op de batterij?Of zit je altijd naast een stopcontact?Want als je altijd naast een stopcontact zit, dan zou een Pentium 4 ook nog wel een oplossing zijn.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|