Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een vriend van me haalt op dezelfde server en dezelfde bot een snelheid die 20 keer hoger ligt als de mijne. Hij haalt de 150 Kb en ik kom niet boven de 5 Kb terwijl we beide dezelfde instellingen hebben.
||
Citaat:
En het maakt ook niet uit hoevaak ik re-connect, ik blijf rond de 5 kb zitten. Als hij reconnect gaat ie ook gewoon weer met 150 Kb.
||
Citaat:
er zal toch echt verschil zitten in configuratie bij jullie, danwel in mIRC zelf, of met routers/firewalls or whatever
||
Citaat:
Hm okay, najah bij deze ![]() Hm mneeh niet in de configuratie, ik heb zelf Mirc bij hem geinstalleerd dus ik weet zeker dat alles exact gelijk is qua instellingen. Beide gebruiken we ook geen firewall of router. Nog andere suggesties? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Neeh mijn datalimiet is nog niet overschreden. Al breek me de bek niet open over die limiet ![]() Mjah ik ben er ook nog steeds niet uit wat nou het probleem is...
||
Citaat:
geen idee...ik blijf het vreemd vinden allemaal ![]() hehe dankjewel, ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
en wat kost dat nou? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik moet zeggen dat als chello niet snel ervoor zorgt dat mijn verbinding weer goed in orde is, ik ga overstappen; want zeg nou zelf, zo'n hoge snelheid is leuk, maar als je er vervolgens niks mee kan doen....
||
Citaat:
'NGs' bestaan al zolang de eerste universiteit aangesloten was op het internet ((eind?)jaren '80), dus geen nieuwe revolutie maar ik denk dat we teveel offtopic raken, de TS heeft 't probleem niet kunnen oplossen, maar mijn inziens ligt 't probleem bij chello, de oplossing zou zijn over te stappen naar een andere ISP (wat ik binnenkort ga doen als die heikneuters niet snel eMule weer doorlaten)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar niet voor files, daar is het ook gewoon niet voor bedoeld.. |
![]() |