Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() -edit- waarom eigenlijk? behalve dat het beter klinkt? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net als je ook niet 'mooi auto's', maar 'mooie auto's' zegt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat wil echter niet zeggen, dat ze ook daadwerkelijk verdriet hebben oid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik denk zeker dat dieren wel wat voor hun baas voelen; misschien kun je het niet echt liefde noemen, maar er is vaak wel sprake van een zekere genegenheid, denk ik. Net zoals dieren angst kunnen voelen voor iemand ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed, die heb ik al van sarah gekregen ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We zeggen: het mooie kind. Maar: een mooi kind. Is er enige reden, waarom in het ene geval wel verbuiging van het adjectief "mooi" plaats vindt, en in het andere niet? Het ene geval heeft een bepaald lidwoord, het andere een onbepaald. Vergelijk het Duits: das schöne Kind ein schönes Kind. Maar in het Duits is de onderscheiden verbuiging van het adjectief goed te verklaren. In het NL bepaald niet. Best kans, dat in de toekomst de schaarse verbuiging van adjectieven (stam, of stam + e) helemaal verdwijnt, net als in het Engels, omdat ze gewoonweg geen betekenis heeft.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
De Wraak van Harry: Deel 5 tss | 6 | 31-03-2005 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |