Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat is dit nou weer voor bizars. Afgekickt?! Ik lees nergens in het verhaal dat hij een junk is. En zie mijn post hierboven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast zijn (echte) verslaafden voor geen meter te vertrouwen. Ik zou het ook niks vinden, maar ja voor jou is het natuurlijk niet zo simpel omdat je om die jongen geeft. Ik zou er goed over nadenken. Je bent pas 17, en om dan nu al je leven zo te ''vergooien'' (mocht je vriend pillen blijven slikken). Wil hij er eigenlijk wel vanaf? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zolang hij het binnen het de perken houdt en jij er weinig last van hebt en van hem houdt zou ik het nog eens proberen, anders zou ik het uitmaken denk ik |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze zegt dat haar vriend erg verslaafd is geweest, en dat hij nu af en toe nog een wat neemt. Nou volgens mij als je ooit verslaafd bent geweest is het erg moeilijk om dan af en toe nog iets te nemen; volgens mij ben je dan weer heel snel verslaafd. Zoals ik al zei; ik zou het niet zo willen. Ik zou geen vriend moeten die verslaafd was of is. Nou ja als ze er weinig last van heeft, en hij slikt echt af en toe eens een pilletje, en ze kan er mee leven, dan moet ze het zeker niet uitmaken. Maar het zou niks voor mij zijN! |
![]() |
||
Citaat:
Sorry hoor, maar dit klinkt toch echt niet als "af en toe" een pilletje voor het genot. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij echt verslaafd geweest is, dan vind ik die bewering van hem niet echt geloofwaardig. Ik ken wel meer jongens die zogenaamd helemaal afgekickt zijn en alleen nog maar shag roken, maar ondertussen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarschijnlijk is hij er niet zomaar in een paar weekjes vanaf, dus ze zal ofwel moeten accepteren dat ze de komende tijd (sowieso) met een vriend die waarschijnlijk verslaafd zit, ofwel de relatie moeten beëindigen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoiets duurt jaren. Ik probeer de TS wijs te maken dat zoiets geen kwestie is van een paar weekjes. Als je zo'n jongen een tweede kans gunt, gun hem dan ook veel tijd, anders kun je het net zo goed meteen uitmaken. |
![]() |
||
Citaat:
Dit kan voor sommigen nogal overkomen als "ik bepaal hier wat jij mag doen en laten", maar daar gaat het totaal niet om. Ik ken de situatie; het is puur voor je eigen goed dat je dat zegt. Zoiets knaagt en is moeilijk mee te leven voor sommige. Probeer hem dat uit te leggen, mss begrijpt ie het wel. Succes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs en je ouders Verwijderd | 99 | 05-12-2008 13:16 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Peter R. de Vries lost zaak Holloway op Verwijderd | 500 | 27-02-2008 19:58 | |
Psychologie |
Wanneer je vrienden dingen doen waar jij niet achter staat. Scissor_Kill | 5 | 02-11-2007 15:51 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 10 Verwijderd | 501 | 29-09-2003 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
fuck drugsss bimba bella | 84 | 16-05-2003 14:13 |