Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, ik heb er geen problemen mee als mijn vriendin/vrouw gelooft en ik niet, zolang ze maar niet op een manier gelooft die met haar ratio en gezonde verstand in botsing komt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, stel dat iemand het voor elkaar krijgt om alle logica van mijn argumenten in te zien en tóch nog kan geloven... nee, dat geloof ík dan weer niet. Dus nee, geen gelovigen voor mij. Agnostici of atheisten, dank u zeer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Neen neen, geen domme wichten voor mij ![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee zekers niet. Liever het tegenover gestelde. Je moet toch je hele leven met zo iemand mee. Iemand die juist tegendraads is, maar vatbaar voor rede ![]() @ ninnoc, het was een verwijzing naar morgan. Ik pik mijn partners niet uit op intelligentie. Al moet ze dan ook niet al te dom zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Wtf heeft dat te maken met jou post?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, een vriendin van mij noemt zich ook gelovig, maar ze beseft zelf dat het een vorm van zekerheid zoeken is en stiekem is ze een grote agnost ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat Jezus voor mij op de eerste plaats komt betekent niet dat mijn toekomstige vrouw daardoor een slechte plaats zou krijgen ofzo. Als zij net als mij Jezus liefheeft zal ze juist blij zijn dat wij dat samen kunnen delen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Onderwijs en kerk, beter maar gescheiden houden? TBSpatient | 54 | 25-06-2011 11:20 | |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
Films, TV & Radio |
God bestaat niet poepdrol | 33 | 03-07-2005 00:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Een indrukwekkende correspondentie tussen Ayaan Hirsi Ali en Job Cohen Gatara | 174 | 27-03-2004 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Is geloof echt belangrijk?? Diedo | 17 | 20-04-2002 11:55 | |
HOE leg je aan IEMAND uit DAT JE in GOD gellofd als deze dat zelf nit doet? kleinedraak | 11 | 21-03-2002 15:52 |