Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Euroshopper muesli heeft dat niet. Zo'n plastic zak van een kilo met oranje boven- en onderkant. Ik kan niet tegen noten, dus ik vrat altijd die euroshopper muesli, maar ik heb een molen op een paar minuutjes lopen dus ik mix het tegenwoordig altijd zelf. Dat werkt ook heel goed, kan je het precies zo krijgen als je het zelf wilt.. Koop een kilo biologische tarwe-, haver-, gerst- en roggevlokken en een kilo biologische rozijnen en gooi dat door elkaar.. dan kan je zelf kiezen wat je er nog verder bijdoet.. Zonnebloempitten, pompoenpitten, gedroogde appel, gedroogde banaan, je verzint het maar!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurvoedingswinkels hebben het ook. En zelf mixen werkt idd ook heel goed en dan kan je het idd zo maken als je zelf wilt. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
edit: ik was nog niet wakker enzo. ![]()
Laatst gewijzigd op 05-03-2005 om 19:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Uit saaien is mijn lievelings # 1821 Verwijderd | 500 | 30-04-2013 13:25 | |
Eten & Drinken |
Wat eet je nu? #2 -(L)- | 466 | 28-04-2007 09:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding en gezondheids topic # 52 Verwijderd | 500 | 16-05-2005 20:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #23!!! Daantje_0705 | 479 | 13-08-2004 11:10 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] zonder gevoel oeski | 13 | 31-08-2003 18:00 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |