Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2005, 13:57
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Ik voel me de laatste tijd nogal buitengesloten en ik weet niet echt wat ik er aan kan doen!

Mijn vriend en ik hebben elkaar altijd al veel vrijheid gegeven hij ziet zijn vrienden ook gewoon vaak en ik de mijne. Maar sinds kort heeft zijn beste vriend ook een vriendin. Nu is het zo dat hun zaterdags met zijn drieen nu vaak weggaan met de auto. Maar ik ben 2jaar jonger dan hun dus kan niet tot zolaat weg blijven ! Maar ipv dat ze ook dingen afspreken waar ik mee kan Doen ze dus niet! Dus hun doen leuke dingen samen zonder mij! terwijl ik het juist leuk zou vinden om mee te gaan en dat weten ze! Binnenkort gaan ze ook met zn alle naar een feest. Maar mn vriend snapt het gewoon ook niet als ik me daar klote over voel Heeft iemand een advies waardoor je wat minder rot voelt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2005, 14:05
leucomelas
leucomelas is offline
praat er eens over met je vriend. jij zegt dat hij het nieteens doorheeft dat jij je zo rot erover voelt. zou ik hem toch wel even duidelijk maken, dan kan hij *en zijn beste vriend + vriendin* daar rekening mee houden.
Oud 07-03-2005, 14:06
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
ik zou het er gewoon ff over hebben met je vriend
iets in de richting van ; ik vind het leuk dat we ook leuke dingen doen met onze eigen vrienden, maar ik zou het ook leuk vinden als je me zo af en toe meevraagt.. En dan vooral als je met je beste vriend en zijn vriendin gaat, dat is toch ook leuk voor dat meisje?!

gewoon op een rustige manier bespreken, moet goed komen toch?

veel succes!
Oud 07-03-2005, 14:17
blupp
blupp is offline
Tja, soms botst het toch he, leeftijdsverschillen. Ik denk niet dat er veel aan te doen is. Behalve dat jullie je dan allebei zouden moeten aanpassen..wat misschien niet goed gaat voelen omdat je dan niet op je eigen tempo of niveau kan leven zeg maar, beetje ver gezocht.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 15:47
waves
waves is offline
ik snap best dat je je daar rot door voelt. vertel hem dat dat zo is en dat je dat niet leuk vindt. stel eens iets voor om met zn viertjes te gaan doen. misschien werkt dat?
Oud 07-03-2005, 15:58
filia dei
filia dei is offline
Jah, wat die andere zeggen. Je hoeft niet te wachten tot hij jou uitnodigt je kan ook zelf wat organiseren. Hem vragen, en als hij dan al wat met z'n andere vriend heeft afgesproken zeg je dat hij ook mee mag. En als het dan klikt zal jij ook wel vaker mee gevraagt worden.

Of je nodigt je vriend eens uit om met jouw vrienden mee uit te gaan.

En als je je dan nog steeds buitengesloten voelt moet je het gewoon een keertje zeggen. En er over proberen te praten. Ik bedoel in een relatie houdt je ook gewoon rekening met elkaar.
Oud 07-03-2005, 16:24
Shitonya
Shitonya is offline
Je vriend is dump materiaal
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 17:20
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
vertel het gewoon eerlijk tegen hem wat je dwars zit. misschien heeft hij helemaal niet goed in de gaten dat het jou dwars zit!
Oud 07-03-2005, 17:59
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
mizz-unknown schreef op 07-03-2005 @ 14:57 :
Ik voel me de laatste tijd nogal buitengesloten en ik weet niet echt wat ik er aan kan doen!

Mijn vriend en ik hebben elkaar altijd al veel vrijheid gegeven hij ziet zijn vrienden ook gewoon vaak en ik de mijne. Maar sinds kort heeft zijn beste vriend ook een vriendin. Nu is het zo dat hun zaterdags met zijn drieen nu vaak weggaan met de auto. Maar ik ben 2jaar jonger dan hun dus kan niet tot zolaat weg blijven ! Maar ipv dat ze ook dingen afspreken waar ik mee kan Doen ze dus niet! Dus hun doen leuke dingen samen zonder mij! terwijl ik het juist leuk zou vinden om mee te gaan en dat weten ze! Binnenkort gaan ze ook met zn alle naar een feest. Maar mn vriend snapt het gewoon ook niet als ik me daar klote over voel Heeft iemand een advies waardoor je wat minder rot voelt?
er staat 86 in je mail..ben je 18?
Oud 08-03-2005, 10:13
Wolter
Wolter is offline
praat er met hem over. Zeg hem dat je ook weleens mee wil met hen,
Snapt hij dit niet dan heeft hij een bord voor zn kop
Oud 08-03-2005, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 07-03-2005 @ 18:59 :
er staat 86 in je mail..ben je 18?
ik heb op haar naam gezocht en als ik het goed heb begrepen, is zij 16 en hij 18. geen raar verschil dus, en ook niet vreemd dat zij minder mag dan hij.

En het is al gezegd, maar inderdaad, praat er eens met hem over
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 09:27
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Nou het werkt niet helemaal geloof ik

We zouden gistere naar een verjaardag gaan samen maar hij wou eerder weg omdat hij met zijn vrienden had afgesproken. Ik vond het helemaal niet leuk dat hij eerder wegging maar het ergste is dat de vriendin van zijn vriend er wel bij was. En ik ben weer niet meegevraagd. Dus heb ik erzelf maar wat van gezegt. Maar hij wou gewoon met zijn vrienden wat doen en hij vond dat er verder helemaal niks aan de hand was. En dat ii gewoon op die verjaardag moest blijven.

Ik heb hem van te voren uitgelegd hoe ik me hierover voel. Dat ik ook graag mee wil. En niet buitengesloten wil worden. Maar hij ziet het helemaal niet zo en snapt het ook niet. En hierdoor krijgen wij alleen maa ruzie. Ik weet het nu ook niet meer!

En ik ben 16 jah
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 09:35
fractuur
fractuur is offline

En vinden die beste vriend+vriendin het leuk dat hij steeds meegaat?
Oud 10-03-2005, 10:08
yapo
yapo is offline
Citaat:
mizz-unknown schreef op 10-03-2005 @ 10:27 :
Nou het werkt niet helemaal geloof ik

We zouden gistere naar een verjaardag gaan samen maar hij wou eerder weg omdat hij met zijn vrienden had afgesproken. Ik vond het helemaal niet leuk dat hij eerder wegging maar het ergste is dat de vriendin van zijn vriend er wel bij was. En ik ben weer niet meegevraagd. Dus heb ik erzelf maar wat van gezegt. Maar hij wou gewoon met zijn vrienden wat doen en hij vond dat er verder helemaal niks aan de hand was. En dat ii gewoon op die verjaardag moest blijven.

Ik heb hem van te voren uitgelegd hoe ik me hierover voel. Dat ik ook graag mee wil. En niet buitengesloten wil worden. Maar hij ziet het helemaal niet zo en snapt het ook niet. En hierdoor krijgen wij alleen maa ruzie. Ik weet het nu ook niet meer!

En ik ben 16 jah
Zeg hem dat je zo niet verder met hem wil. Dat klinkt hard, maar je moet hem toch echt laten merken dat zijn gedrag je niet aanstaat. Zoiets kan een paar keer voorkomen, maar als het regelmatig gebeurd is er toch echt iets mis. Hij wil alleen bij je zijn als hem dat uitkomt en zo werkt het nu eenmaal niet in een relatie. En ik begrijp best dat hij graag bij z'n vrienden wil zijn, maar als jij z'n vriendin bent dan hoort hij ook rekening met jou te houden.
Maar wat ik me afvraag, hoe is jouw relatie tot die vriend en vriendin van hem? Ik heb eerlijk gezegd het idee dat zij jullie uit elkaar houden. Als dat zo is dan wordt maar eens flink boos op je vriend, laat hem maar merken dat dit zo niet kan, ook al leidt dat misschien tot het einde van je relatie. Zoals het nu gaat doet hij je alleen maar meer pijn.
Sterkte, meid!
Oud 10-03-2005, 11:29
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
fractuur schreef op 10-03-2005 @ 10:35 :

En vinden die beste vriend+vriendin het leuk dat hij steeds meegaat?
Blijkbaar wel, maar ik vind het wel vreemd dat haar vriend het niet erg vindt dat hij telkens met een ander stelletje weg gaat zonder zn eigen vriendinnetje. Het is wel slim om het hem duidelijk te maken, want misschien ziet hij het gewoon niet...

Toen ik 16 was deed mijn moeder ook nog heel erg moeilijk met uitgaan en laat thuiskomen, maar toen ze eenmaal zag dat ik me netjes gedroeg mocht ik steeds ietsje later thuiskomen

Mag je trouwens al bij je vriend blijven slapen? Misschien is dat een optie om toch mee te gaan naar dat feest?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 11:32
ExVaal
ExVaal is offline
Ik zou hier onmiddelijk mee stoppen, het mag wel duidelijk zijn dat hij jouw gevoelens niet respecteerd.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 11:32
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Vaal schreef op 10-03-2005 @ 12:32 :
Ik zou hier onmiddelijk mee stoppen, het mag wel duidelijk zijn dat hij jouw gevoelens niet respecteerd.
Of hij heeft een bord voor zn kop
Met citaat reageren
Oud 10-03-2005, 12:36
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 07-03-2005 @ 17:24 :
Je vriend is dump materiaal
Opzich klinkt dit wat hard, maar als hij geen rekening met jou houdt, en alleen maar 'als het hem uitkomt' met je meegaat houdt het toch wel een btje op he...
Gewoon recht voor zn raap zeggen dat je het kut vindt, als het goed is reageert ie daar goed op.
Zoals gewoonlijk GEEF GEEN 'SUBTIELE' HINTS! Dat snappen we toch niet
Oud 10-03-2005, 18:43
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Haha hints helpen idd niet! Maar het gaat verder heel goed tussen ons en ik zie hem ook nog best vaak. Dus ik vind dit geen reden om het uit te maken! Maar hij mag er ook wel rekening mee gaan houden. Maar hij wil gewoon soms met zijn vrienden op stap. Dat vind ik niet erg maar als 'Zij' er wel steeds bij is heb ik er wel moeite mee. Hun vinden het geen probleem dat hij mee gaat want ze vragen hem steeds mee. Maar ze weten dat ik er ben en dat snap ik niet Ik kon altijd heel goed met zijn vrienden opschieten en ook met zijn beste vriend. Maar nu hij een vriendin heeft is hij gewoon veranderd. Hij is elke dag bij haar en neemt haar ook overal naar toe. En sindsdien doen ze ook vaak dingen met elkaar zonder mij dus........
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten