Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
mijn lerares is niet gemaakt voor het onderwijs (ze kan de klassen niet aan) geeft constant les (vandaag bv staking, niemand gaf les vand e leerkrachten die kwamen en zij ging een 8e lmesuur de vridjag les geven , alléja) , ze geeft nooit video, cultuut zien we niet meer, het enige dat ze doet is teksten teksten en teksten , het geluk geeft ze aristoteles, en doet eht op een lastige manier en dergerlijke, tehema's mogen we niet in meekiezen enz ....
|
ach
i give up ![]() heeft niet veel zind at ik het werk van mijn lerares die het toch niet goed vind wil doen, ma bon, ik had grieks graag en nu krijgek 'haat' gevoelens, zoals ze al bij altijn heeft gedaan, ik wil men oude lerares truuuuuu g ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
Br33z4h-cultuur[De ontwikkeling van een internetgeneratie} DG | 23 | 20-08-2004 18:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Achterlijke cultuur, says who? IGRA | 3 | 04-05-2004 20:44 | |
De Kantine |
De BrEeZaH-cultuur, de ontwikkeling van een internetgeneratie. Verwijderd | 96 | 29-08-2002 11:32 |