Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De major minor's die daar met conservatorium waren zijn: wiskunde & muziek of wijsbegeerte & muziek ![]() Dus ik doe maar een bijvak.. Ik heb je niet gezien trouwens ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik wil dat, of zoiets, gaan doen
![]() studie + piano klassiek Gewone muziekles kost ook tijd, moet je maar denken ![]() Daarnaast kan je als 't goed is die vakken in je 'vrije ruimte' zetten zodat je studie er niet zwaarder op wordt. (net zoals een minor). www.kunstenenwetenschappen.nl Omschrijving Het practicum musicae is een éénjarig instrumentaal of vocaal keuzevak, verzorgd door een do_cent van het Koninklijk Conservatorium. Gedurende één geheel studiejaar krijg je 50 minuten per week op individuele basis les. Daarnaast volg je muziekthe_oretisch onderwijs (o.m. solfège). Hiervoor word je ingedeeld. Daarnaast bestaat de mogelijkheid op te treden tijdens voorspeelavonden, deel te nemen aan muziekprojecten en theoretische colleges te volgen die door het conservatorium worden aangeboden. De lessen in het kader van het practicum musicae-keuzevak (zowel instrumentaal als vocaal) hebben alleen betrekking op klassieke muziek en jazz; pop en lichte muziek worden niet ge_doceerd. met dat 'steeds heen en weer reizen' val 't dus ook nogal mee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik moet zoiezo reizen want ik blijf thuiswonen ![]() Maar ja het moet ook wel te combineren zijn, het hangt er gewoon vanaf waar je eigen prioriteiten liggen... |
![]() |
||
Citaat:
Er reizen ook genoeg studenten tussen Leiden en Delft ivm studies die in beide steden worden gegeven. Zelf studeer ik dus ook in Leiden ben ook van plan om wat vakken in Delft te volgen en waarschijnlijk ook nog een bachelor in Rotterdam, maar ik blijf wel in Leiden wonen. Wat betreft dat meisje dat al 6 jaar studeerd over een studie van 4 jaar: dat heeft ze zelf helemaal in de hand. Of ze vindt het niet erg of er kan bijv iets gebeurd zijn. De lengte van je studie heb je zelf in de hand.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(Als dus dezelfde eisen worden gesteld als bij een volledige opleiding aan het conservatorium) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Deel je ervaringen met andere forummers! Verwijderd | 17 | 30-05-2008 10:52 | |
Studeren |
Kun je een tweede studie nemen als je een WO opleiding volgt?? :| Omid | 55 | 07-03-2008 20:47 | |
Studeren |
help! Studiekeuze! Verwijderd | 10 | 13-03-2005 13:01 | |
ARTistiek |
[mp3/idm-dinges] Dust Bug - Type_01 Ce-El-Wan | 6 | 06-06-2004 23:23 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Studie klassieke talen Musliston | 25 | 20-11-2000 20:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
na de examens Witchy Unforgiven | 22 | 25-10-2000 19:06 |