Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1) omschrijf zo precies mogelijk wat je denkt dat Scholieren.tv is
-> Een site met filmpjes voor scholieren, over vervolgopleidingen 2) wat is je gevoel bij de naam 'Scholieren.tv' (bijvoorbeeld: "ik vind het niks, of "goede naam", of "ik moet denken aan ...." -> Bij de naam zelf denk ik aan televisieprogramma's voor scholieren, op televisie zelf. 3) kende je Scholieren.tv al ? -> Ja, ik heb er ergens op internet reclame voor gezien |
![]() |
|
Verwijderd
|
1) omschrijf zo precies mogelijk wat je denkt dat Scholieren.tv is
je ziet daar van die filmpjes over vervolgopleidingen. 2) wat is je gevoel bij de naam 'Scholieren.tv' (bijvoorbeeld: "ik vind het niks, of "goede naam", of "ik moet denken aan ...." prima.. geen specifiek gevoel 3) kende je Scholieren.tv al ? ja (maar nu ik eens op die website kijk is ie behoorlijk veranderd) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind het een beetje afgezaagd, altijd dat .nl of .tv erachter. ja. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wie wil mij helpen met mijn studie! Plus, win een boek! irisw125 | 2 | 07-11-2013 13:01 | |
Studeren |
Wie wil mij helpen door mijn enquete in te vullen? (slechts 5 mins) Ruud85 | 3 | 17-08-2012 18:38 | |
Studeren |
Enquête, wie wil mij helpen. marcossss | 11 | 17-02-2011 07:44 | |
Algemene schoolzaken |
Vul mijn enquete in en win een DVD van zwartboek! mem1983 | 3 | 29-10-2007 20:25 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 |