Advertentie | |
|
![]() |
|
Met wat nare en quiana zeggen, denk ik dus dat jij moet noteren waar je over denkt, hoe je d'r over denkt en/of wat je d'r van vindt (overtuiging), hoe sterk/vaak die gedachten aanwezig zijn (preoccupatie) en hoe bang je d'r voor bent (vrees).
|
AH, dus bijvoorbeeld:
"De dwang in mijn hoofd zegt me dit en dat te doen." Of niet? De hele context is: Wat hebben we de vorige keer besproken? (puntjes regels) Is er iets dat u onprettig of vervelend vond tijdens de vorige sessie? Wat? (puntjes regels) Hoe is uw week geweest en wat moet daarvan op de agenda? (puntjes regels) Andere agendapunten noteren en volgorde vaststellen (puntjes regels) Gedachtes monitoren op overtuiging, preoccupatie en vrees De overtuiging luidt: (puntjes regels) en dan deze tabel: Hoe ging het met het huiswerk? (puntjes regels)
|
Dus dat betekent, als ik het goed begrijp, dat je bij de vijfde vraag in moet vullen:
- Waarover je (hinderlijke) overtuigingen of gedachten hebt - Hoe juist deze overtuiging volgens jou is (ofwel: is dit maar een angst oid, of is het reëel?) op een schaal van 0 tot 4 - Hoe vaak je eraan gedacht hebt, op een schaal van 0 tot 4 - Hoe veel angst je ervaart bij deze gedachten (ook weer op een schaal van 0 tot 4). Voorbeeld: Overtuiging: mijn beste vriendin roddelt achter mijn rug om. Juistheid: 2 (kan wel of niet juist zijn) Preoccupatie: 3 (4 maal per dag aan gedacht) Vrees: 2 (redelijk veel vrees). Denk ik. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Huiswerk enquête Lieserdd | 3 | 19-11-2008 16:51 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe erg gemotiveerd of studie-ontwijkend ben jij met huiswerk? Missy | 23 | 08-07-2007 16:47 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoekje naar huiswerk GimmeMath | 49 | 10-04-2004 15:30 | |
Algemene schoolzaken |
huiswerk... hoelang? 20marianne12 | 36 | 22-09-2002 12:37 | |
Algemene schoolzaken |
huiswerk op de basisschool? Verwijderd | 11 | 21-04-2002 17:24 | |
Algemene schoolzaken |
huiswerk afschaffen? Verwijderd | 11 | 16-04-2002 17:46 |