ik zou graag een aantal dingen willen weten, ik ben mogelijk zwanger omdat ik al een week te laat ben, dit zegt natuurlijk vrij weinig omdat het ook gewoon stress kunnen zijn, maar die kans lijkt me vrij kleinomdat ik het onveilig heb gedaan met mn vriend en ik niet aan de pil ben ( dat is dom dat weet ik).
maar iig ik doe volgende week een test en waarschijnlijk daarna nog een om het zeker te weten. als ik dan zwanger ben dan wil ik het weg laten halen. heb daar goed over nagedacht ben nog heel jong en heb mn hele leven tot mn 35ste ongever al uitgestippeld, wil mn leven niet op zn kop zetten omdat ik een foutje heb gemaakt. ook wil ik mn ouders niet teleur stellen en wil niet dat ze verdrietig worden. daarom wil ik ook niet dat ze dit te weten komen.
ik vroeg me dus af waar ik dit het beste kon laten doen in de omgeving van groningen het liefst zonder dat mn ouders een doktersrekening krijgen of dat ze papieren krijgen van de verzekering. ik wil ze echt niet teleurstellen en als ze het zouden weten zouden ze misschien ook vinden dat ik het moet houden en dat zij voor het kind zullen zorgen, dit wil ik niet.
ook vroeg ik me af hoelang je overtijd moet zijn voor ze het kunnen weghalen, ik had een keer gelezen dat je voor een overtijdsbehandeling 2 weken over tijd moet zijn, omdat het anders te klein is om weg te halen.
zou iemand me kunnen helpen hiermee?
|