Advertentie | |
|
![]() |
|
Zo'n soort topic is er ook al op L&R.
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1123076 Ok, een beetje anders. Ot: Nee.
||
![]() |
Citaat:
ot: waarom vind je dat?? |
![]() |
||
Citaat:
Jaja, hier heb ik net een presentatie over gehouden. ![]() & ot: Nee. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En men zou een dergelijk probleem niet zo lichtzinnig mogen benaderen, want loverboys zijn ware bendes, waar je, als je er eenmaal mee in contact geweest bent, niet zo gemakkelijk vanaf geraakt. Ze schuwen het niet gewoon post te vatten voor je huis, aan te bellen, je vrienden lastig te vallen e.d. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Net als je geen snoep van vreemde mannen moet aanpakken wanneer je klein bent. Je hoeft niet direct met een ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 14-03-2005 om 21:15. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: ik denk niet dat je hier iemand echt de schuld kan geven. die kerels zijn gewoon fout, dat ik duidelijk. Maar waarom doen ze dit? Waardoor zijn de kerels het respect verloren in de vrouw? licht het aan cultuur, religie, opvoeding, ras? ze zullen om wel een moeder hebben en als je daar 1 verkeerd woord over zegt dan heb je een mes tusse je ribben. Waar begint zoiets? begint de fout bij de ouders van het meisje, moeten die zeggen dat ze geen BMW's moeten aannemen van mensen die ze niet kennen? of licht het aan de ''ouders'' van die kerels? zouden die ook verantwoordelijk zijn? ik weet het niet. ![]() (het is misschien een vaag verhaal maar dit spookte even door mijn hoofd)
||
Citaat:
![]() Ontopique: Geheel je eigen schuld als je derin trapt, domme mensen vragen er gewoon om om misbruik van gemaakt te worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk niet dat je het op de meisjes kan afschuiven, ze pakken uiteraard altijd de kwetsbare uit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Loverboy? .. lalalastupid | 14 | 18-05-2010 20:07 | |
Liefde & Relatie |
Beware of LOVERBOYS Ostentation | 70 | 12-06-2005 13:02 | |
Seksualiteit |
Loverboys evanescence | 48 | 12-04-2005 15:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Loverboys steeds groter probleem Mr.Hypert€xt | 125 | 02-03-2005 19:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Loverboys richten zich op moslima‘s Silvia19 | 104 | 20-05-2004 10:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...) Freakgrrl | 4 | 17-10-2002 13:03 |