Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2004, 20:56
Silvia19
Silvia19 is offline
Zwolsche Courant

04/05/04 door Rob Hirdes en Roy Touker

Loverboys richten zich op moslima‘s

4 MEI 2004 - ZWOLLE/APELDOORN - Steeds meer minderjarige islamitische meisjes worden de laatste tijd slachtoffer van loverboys. Ze richten zich speciaal op deze moslima‘s omdat ze gemakkelijk met hun geloof zijn te chanteren.

Dat zegt hulpverlener Han Siemelink van de stichting Olde Vechte. De loverboys dreigen de meisjes hun familie in te zullen lichten als ze uit de prostitutie stappen. ‘Op die manier zetten ze hun slachtoffers volkomen klem‘, aldus Siemelink. ‘Seks voor het huwelijk is volgens de Islam nu eenmaal verboden. Meisjes die dat verbod overtreden, worden in de regel door de familie verstoten.‘

BRANDMERK

Het komt volgens hem ook steeds vaker voor dat meisjes als het ware worden gebrandmerkt doordat loverboys hun initialen op hen laten tatoeëren. Meestal gebeurt dat in de nek of in de schaamstreek. ‘Die tatoeage is bedoeld als een soort eigendomsbewijs òmdat de meisjes vaak in het - illegale - prostitutiecircuit rouleren.‘

Siemelink, die zich namens de in Ommen gevestigde stichting Olde Vechte heeft ontfermd over een aantal gevluchte slachtoffers, schat hun aantal op zo‘n tweeduizend. Hij baseert dat aantal op gegevens van bureaus Jeugdzorg en van GGD‘s, maar vreest tegelijk dat hier slechts sprake is van het topje van de ijsberg.

SCHUILPAATS

Vanuit de stichting Olde Vechte bestaan plannen om tegen het einde van dit jaar een meldpunt in het leven te roepen, dat zich specifiek op gevluchte slachtoffers van loverboys richt.

De meisjes, van wie sommigen nog maar dertien jaar zijn, wordt vandaaruit een schuiladres en begeleiding geboden. Die bestaat onder andere uit een weerbaarheidscursus.

SLACHTOFFERS

Zeker vijftig Flevolandse jongeren zijn in 2002 en 2003 slachtoffer geworden van loverboys. Dat is de uitkomst van een onderzoek van het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling (AMK).

Loverboys maakten de afgelopen twee jaar in Flevoland de meeste slachtoffers (twintig) in Almere. Lelystad en de Noordoostpolder/Urk komen op de tweede plaats met elk tien slachtoffers. In Dronten en Zeewolde komt de problematiek ook voor, maar in mindere mate. Het AMK pleit voor een speciaal telefoonnummer om melding te maken van dit probleem.

-----------------------------------------------------------------------------

Had nooit gedacht dat et zoo dicht bij huis zou kunnen voorkomen....
Oud 12-05-2004, 21:11
Verwijderd
Tjonge, 13- jarige meisjes...

Verschrikkelijk......
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:14
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Heeft misschien ook wel iets met het gemiddelde opleidingsniveau van die meiden te maken.

Natuurlijk zijn er ook hoog opgeleide moslim-meisjes (ook hier op het forum), maar volgens mij zit het merendeel daarvan toch op lagere niveaus. En die zijn al kwetsbaarder voor die lui.

Iemand die op VWO zit kan zich beter tegen zoiets verdedigen dan iemand van het VMBO, denk ik. Stuk zelfstandiger. Kan zelf naar de politie stappen, dat zie ik een VMBO-er niet snel doen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:19
Gatara
Gatara is offline
Denk niet zozeer dat opleidingsniveau ermee te maken heeft, maar eerder met problemen thuis: gevangen tussen twee culturen vaak.
Oud 12-05-2004, 21:20
Silvia19
Silvia19 is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 12-05-2004 @ 22:14 :
Heeft misschien ook wel iets met het gemiddelde opleidingsniveau van die meiden te maken.

Natuurlijk zijn er ook hoog opgeleide moslim-meisjes (ook hier op het forum), maar volgens mij zit het merendeel daarvan toch op lagere niveaus. En die zijn al kwetsbaarder voor die lui.

Iemand die op VWO zit kan zich beter tegen zoiets verdedigen dan iemand van het VMBO, denk ik. Stuk zelfstandiger. Kan zelf naar de politie stappen, dat zie ik een VMBO-er niet snel doen.
denk et ook..hoogopgeleide dames weten wel beter
Oud 12-05-2004, 21:20
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-05-2004 @ 22:19 :
Denk niet zozeer dat opleidingsniveau ermee te maken heeft, maar eerder met problemen thuis: gevangen tussen twee culturen vaak.
Ja, maar een VWO-scholiere is intelligent genoeg om zelf een uitweg te zoeken: zelf naar de politie stappen bijvoorbeeld.
Een VMBO-scholiere laat zich veel makkelijker intimideren en zoekt minder snel hulp (van bijvoorbeeld de politie).
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:22
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 12-05-2004 @ 22:20 :
Ja, maar een VWO-scholiere is intelligent genoeg om zelf een uitweg te zoeken: zelf naar de politie stappen bijvoorbeeld.
Een VMBO-scholiere laat zich veel makkelijker intimideren en zoekt minder snel hulp (van bijvoorbeeld de politie).
mm,.. zou het niet altijd gooien op intelligentie. Intelligentie is geen garantie dat je altijd weet hoe te moeten handelen, namelijk.
Oud 12-05-2004, 21:23
professor2
professor2 is offline
Citaat:

ik denk wel dat het met de opleiding te maken heeft maar niet opde manier waar jij eht over hebt
als je op het vwo zit heb je vaak ander vrienden en ga je naar andere plekken dan als je op eht vmbo zit ik dat het daar mee mee te maken heeft
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:26
Daevrem
Daevrem is offline
Ik snap niets van al die loverboys. Hoe kan dat nu werken. Ach, ik zal wel een te beperkt interlect hebben.
Oud 12-05-2004, 21:28
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 12-05-2004 @ 22:26 :
Ik snap niets van al die loverboys. Hoe kan dat nu werken. Ach, ik zal wel een te beperkt interlect hebben.
Intellect. Ja.

Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 21:28
Silvia19
Silvia19 is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 12-05-2004 @ 22:26 :
denk t ook (grapje)
Oud 12-05-2004, 21:50
Oum Taqiyyah
Oum Taqiyyah is offline
Citaat:
Gatara schreef op 12-05-2004 @ 22:22 :
mm,.. zou het niet altijd gooien op intelligentie. Intelligentie is geen garantie dat je altijd weet hoe te moeten handelen, namelijk.
Ja, precies...Dit heeft denk ik ook niet met intelligentie te maken.
Die loverboys palmen je eerst in en geen enkel verliefd hoofd ziet de achterliggende reden hiervan, liefde maakt immers blind. Uiteindelijk worden ze geestelijk en emotioneel zo voor de gek gehouden en uiteindelijk onder druk gezet (zowel geestelijk als fysiek) dat ze geen andere keus hebben, in vele gevallen hebben ze toch al gebroken met familie en vrienden, waardoor er geen weg meer terug is.
En dan zal het nog de vraag zijn of je wel in staat ben om aangifte te doen. Geloof me, dit heeft niets met intelligentie te maken, volgens mij. Maar wel met sterk in je schoenen staan en weten wat je wilt.
Oud 12-05-2004, 22:03
marlies
marlies is offline
Citaat:
Oum Taqiyyah schreef op 12-05-2004 @ 22:50 :
Die loverboys palmen je eerst in en geen enkel verliefd hoofd ziet de achterliggende reden hiervan, liefde maakt immers blind. Uiteindelijk worden ze geestelijk en emotioneel zo voor de gek gehouden en uiteindelijk onder druk gezet (zowel geestelijk als fysiek) dat ze geen andere keus hebben, in vele gevallen hebben ze toch al gebroken met familie en vrienden, waardoor er geen weg meer terug is.
En dan zal het nog de vraag zijn of je wel in staat ben om aangifte te doen. Geloof me, dit heeft niets met intelligentie te maken, volgens mij. Maar wel met sterk in je schoenen staan en weten wat je wilt.
Inderdaad. Dit is het precies.
Oud 12-05-2004, 22:03
JantjePietje
JantjePietje is offline
Hoe geloofwaardig is de Zwolse krant wel niet?
Oud 12-05-2004, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Helemaal mee eens !

Ook ik denk niet dat het iets met intelligentie te maken heeft. Het gaat erom dat de 'loverboys' zich hebben gericht op deze jonge moslima's en er álles aan doen om hen te kunnen bereiken. Volgens mij ligt het dan niet aan de opleiding..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 22:27
Psychedelic
Psychedelic is offline
Het is onzin dat dit iets met interlect of opleidings niveau te maken te maken heeft. Ik heb op school nooit geleerd gekregen wat een loverboy is, dus ook niet hoe je hem kan herkennen. Zulke kennis haal je uit ervaring, daarom zijn jonge meisjes ook zo kwetsbaar.

Islam meisjes zijn extra kwetsbaar omdat zij worden afgeschermd van de buitenwereld door hun familie en het vanuit hun cultuur niet gewend zijn om over sex en prostitutie. Wanneer een meisje verliefd wordt op een loverboy en met hem naar bed wordt ze zijn bezit en kan hij alles met haar doen. Wanneer het bekent wordt dat ze geen maagt meer is -of zelfs in de prostitutie heeft gezeten- wordt ze uit de familie gestoten of loopt ze in sommige gevallen zelfs de kans vermoord te worden. Naar de politie stappen is geen optie omdat aangifte en de daaraan gekoppelde juridische procedures betekenen dat ze in de openbaarheid moet treden.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Die loverboys palmen je eerst in en geen enkel verliefd hoofd ziet de achterliggende reden hiervan, liefde maakt immers blind.
Wat een onzin. Als je 'vriend' je vraagt de prostitutie in te gaan gaat er geen belletje rinkelen zeker?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:58
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-05-2004 @ 00:51 :
Wat een onzin. Als je 'vriend' je vraagt de prostitutie in te gaan gaat er geen belletje rinkelen zeker?
Meh, er zijn slechtere banen.
Oud 13-05-2004, 00:00
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Dat gaat nogal geleidelijk. Die meiden worden eerst in een positie gemanoeuvreerd zodat ze erg moeilijk kunnen weigeren. Ik denk aan fysieke en vooral mentale druk ('je mag wel eens wat terugdoen voor alles wat ik je gegeven heb').
Oud 13-05-2004, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Het is dus ook zaak ze vantevoren in een zo chantabele positie te brengen, dat ze niet kunnen weigeren.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 02:50
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:

BUUUUULLLSHIT

Dit heeft echt geen ene REET met opleidingsniveau te maken, maar met hoe iemand in de maatschappij staat.

verder wil ik er ook niet op reageren, want volgens mij heb jij het over totaaaal iets anders
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 08:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-05-2004 @ 01:06 :
Het is dus ook zaak ze vantevoren in een zo chantabele positie te brengen, dat ze niet kunnen weigeren.
Dat snap ik ook wel, ik heb ook die film "Loverboy" wel gezien, en ik kan best begrijpen dat iemand in die hoek gedrukt kan worden. Dit heeft alleen niks met het liefde is blind cliche te maken, die types pakken meiden die erg chantabel zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 09:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 13-05-2004 @ 03:50 :

Dit heeft echt geen ene REET met opleidingsniveau te maken, maar met hoe iemand in de maatschappij staat.
Hoe iemand 'in de maatschappij' staat heeft ook met opleidingsniveau te maken. Loverboy-slachtoffers zijn meestal meestal meisjes uit de lagere sociale klassen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:05
juno
juno is offline
Ik kan me een rel herinneren van een half jaar geleden, waarbij het gerucht de ronde deed dat bendes marokkaanse jongeren aan gang rape deden, en het slachtoffer daarbij voor de keuze stelden. Of meewerken, of anders zouden ze een smiley krijgen, waarbij met een mes hun beide mondhoeken ingesneden zouden worden.

Heel nederland sprak er schande van, en er was geen woord van waar.

Dus ik hou bij dit bericht ook even een slag om de arm.

De gemiddelde moslim heeft weliswaar weinig respect voor westerese sletten, maar wel voor een moslima. En die meisjes worden zo beschermd thuis, dat ze moeilijk in een positie te brengen zijn dat ze chantabel zijn, met name de dertienjarigen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:40
LaResistance
LaResistance is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-05-2004 @ 10:00 :
Hoe iemand 'in de maatschappij' staat heeft ook met opleidingsniveau te maken. Loverboy-slachtoffers zijn meestal meestal meisjes uit de lagere sociale klassen.
Is dat zo of denk jij dat? Ik heb namelijk tijdens die hele loverboy hype gehoord dat het meestal de zogenaamde nette middestandsklasse-meisjes zijn. Het is een misvatting dat het altijd de domme aso-types zijn.
Oud 13-05-2004, 10:44
Chriet Titulaer
Chriet Titulaer is offline
Ach, die brengen geen klap op.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
LaResistance schreef op 13-05-2004 @ 11:40 :
Is dat zo of denk jij dat? Ik heb namelijk tijdens die hele loverboy hype gehoord dat het meestal de zogenaamde nette middestandsklasse-meisjes zijn. Het is een misvatting dat het altijd de domme aso-types zijn.
'Gehoord'? Lekker vaag. Een tijd terug was er een Netwerk docu over. Die meisjes zijn makkelijker in te palmen met cadeautjes, meer onder de indruk van fallussymbolen zoals dikke BMWs, naiver (als je dit voor me doet hou ik nog meer van je) en makkelijker af te snijden van familie en vrienden.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:22
Verwijderd
Tuurlijk. Je hoeft maar een klein beetje common sense te hebben om in te zien dat er wel een band zit tussen opleiding/afkomst en hoe makkelijk zo'n meisje prooi wordt van loverboys. Een meisje dat VWO doet, door haar ouders gestimuleerd is zichzelf te ontwikkelen, met liberale ouders die haar niet meteen trappen als ze met een jongen omgaat, is minder snel chantabel dan een meisje dat bijna met school stopt, thuis kort wordt gehouden, enz. Die zijn veel gevoeliger voor 'liefde' en materiële gunsten.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:34
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Die loverboy's zijn niet iets nieuws, het speelt al heel lang. Maar over het algemeen waren het vooral westerse meisjes die ze ervoor gebruikten. Dit is natuurlijk een stuk beter, hou het lekker binnen je eigen groep!
Oud 13-05-2004, 11:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-05-2004 @ 12:22 :
Een meisje dat VWO doet, door haar ouders gestimuleerd is zichzelf te ontwikkelen, met liberale ouders die haar niet meteen trappen als ze met een jongen omgaat, is minder snel chantabel dan een meisje dat bijna met school stopt, thuis kort wordt gehouden, enz.
Precies. Nu kun je wel heel politiek correct gaan lopen roepen dat opleidingsniveau helemaal nergens iets mee te maken heeft, maar dat is natuurlijk grote onzin.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 13-05-2004 @ 12:35 :
Precies. Nu kun je wel heel politiek correct gaan lopen roepen dat opleidingsniveau helemaal nergens iets mee te maken heeft, maar dat is natuurlijk grote onzin.
Ach, je hebt nog steeds mensen die geloven dat alle mensen gelijk zijn en dat uiterlijk, opleidingsniveau, maatschappelijk milieu et cetera, nergens op van invloed zijn. Laat ze lekker, ik vind struisvogels wel leuke beesten
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:39
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-05-2004 @ 12:38 :
Ach, je hebt nog steeds mensen die geloven dat alle mensen gelijk zijn en dat uiterlijk, opleidingsniveau, maatschappelijk milieu et cetera, nergens mee te maken hebben. Laat ze lekker
Onderscheid maken is discriminatie!

Oud 13-05-2004, 11:41
naam onbekend
naam onbekend is offline
Eh mensen, of ze nou Patricia, Priscilla, Amanda, Marie-Antoinette of Anne-Fleur heten, kunnen we het er gewoon over eens worden dat er meisjes het slachtoffer worden van loverboy-praktijken?

Dat gemier over sociale klassen brengt ons namelijk nergens.
Oud 13-05-2004, 11:42
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 13-05-2004 @ 12:41 :
Eh mensen, of ze nou Patricia, Priscilla, Amanda, Marie-Antoinette of Anne-Fleur heten, kunnen we het er gewoon over eens worden dat er meisjes het slachtoffer worden van loverboy-praktijken?

Maar het eens worden bevorderd de discussie niet.
Oud 13-05-2004, 11:43
Verwijderd
Het is inderdaad beside the point, maar er zijn blijkbaar nog mensen die het altijd nodig vinden om weer te gaan blaten dat opleidingsniveau nergens van op invloed is. Die instelling moet verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 13-05-2004 @ 12:39 :
Onderscheid maken is discriminatie!
Ga jij dan maar snel spruitjes eten, die voelen zich waarschijnlijk ontzettend gediscrimineerd.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 13-05-2004 @ 12:41 :
Nee, maar taboes betreffende sociale klassen en opleidingsniveau's staan wel in de weg van een gezonde discussie.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:58
juno
juno is offline
Gaat het nou nog over moslimmeisjes of over slachtoffers van loverboys in het algemeen, want dat ben ik even kwijt...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 13-05-2004 @ 12:58 :
Gaat het nou nog over moslimmeisjes of over slachtoffers van loverboys in het algemeen, want dat ben ik even kwijt...
Volgens mij gaat het nog steeds over moslimmeisjes die slachtoffer worden van loverboys, daar richten ze zich in de praktijk ook op. Het lijkt me geen goed idee om Nederlandse meisjes in te palmen. Dat durven ze trouwens ook niet, want die zitten niet zo onder de plak bij hun ouders en gaan minder krampachtig met seksualiteit en dat soort dingen om. The virtues of Islam spreiden zich hier weer ten toon
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-05-2004 @ 12:59 :
The virtues of Islam spreiden zich hier weer ten toon
Nou, ik denk dat het in de landen waar die meisjes oorspronkelijk vandaan komen een veel minder groot probleem is omdat prostitutie daar ongeveer de ergste zonde is die een mens kan begaan. Ik denk dat het geen probleem van de islam perse is, maar gewoon een probleem van mensen die uit een vrij totalitair regime in een vrij westers land komen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:07
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-05-2004 @ 13:02 :
Nou, ik denk dat het in de landen waar die meisjes oorspronkelijk vandaan komen een veel minder groot probleem is omdat prostitutie daar ongeveer de ergste zonde is die een mens kan begaan. Ik denk dat het geen probleem van de islam perse is, maar gewoon een probleem van mensen die uit een vrij totalitair regime in een vrij westers land komen.
In Iran is het aantal prostitués schrikbarend hoog, schijnt .
Oud 13-05-2004, 12:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Joostje schreef op 13-05-2004 @ 13:07 :
In Iran is het aantal prostitués schrikbarend hoog, schijnt .
Ben d'r nooit geweest, jij?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:10
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-05-2004 @ 13:08 :
Ben d'r nooit geweest, jij?
Ja, veel goedkope prostitués

Eh, nee. Was op 2 vandaag ofzo.

A state official said in June that there were 300,000 prostitutes in the country and warned that the number could surge if measures were not taken to improve their poor living conditions.
http://www.payvand.com/news/02/dec/1032.html
Oud 13-05-2004, 12:13
naam onbekend
naam onbekend is offline
In dat soort landen gebeurt prostitutie natuurlijk wel stiekem. En de leiders doen dan vrolijk alsof het niet bestaat (terwijl ze er zelf maar al te graag eentje pakken op z'n tijd), een situatie die ook in een land als Italië nog voor schijnt te komen.
Chimera
Chimera is offline
Iran heeft een populatie van 66 miljoen en is in essentie een 3e wereldland. 0.45% in de prostitutie is dan helemaal niet zo'n hoog getal.
Met citaat reageren
juno
juno is offline
Ik weet geen klap van Loverboys, dat is van na mijn tijd zeg maar, en ver van mijn bed en ik hechtte er weinig geloof aan, zag het als randbverschijnsel maar als ik het goed begrijp palmen de nederlandse loverboys nederlandse meisjes in, en de moslimloverboys moslimmeisjes. En wie zijn dan de klanten?
En ik dacht dat loverboys altijd marokkanen waren? Is het echt zo'n probleem? Heeft het WODC er al wat over?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 13-05-2004 @ 13:13 :
maar als ik het goed begrijp palmen de nederlandse loverboys nederlandse meisjes in, en de moslimloverboys moslimmeisjes.
Dat begrijp je dan verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:15
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-05-2004 @ 13:13 :
Iran heeft een populatie van 66 miljoen en is in essentie een 3e wereldland. 0.45% in de prostitutie is dan helemaal niet zo'n hoog getal.
ik kan niet echt getallen vinden over andere derde wereld landen, jij wel?
Oud 13-05-2004, 12:20
juno
juno is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-05-2004 @ 12:59 :
Volgens mij gaat het nog steeds over moslimmeisjes die slachtoffer worden van loverboys, daar richten ze zich in de praktijk ook op. Het lijkt me geen goed idee om Nederlandse meisjes in te palmen. Dat durven ze trouwens ook niet, want die zitten niet zo onder de plak bij hun ouders en gaan minder krampachtig met seksualiteit en dat soort dingen om. The virtues of Islam spreiden zich hier weer ten toon
Bovenstaande quote zorgde voor mijn verwarring. Dat loverboys geen nederlandse meisjes inpalmen. Er zijn dus alleen moslim loverboys en alleen moslimslachtoffers? Waarom begon deze thread dan met de mededeling dat loverboys nu ook al moslimmeisjes inpalmen, als ze zich niet voorheen op nederlandse meisjes richtten.

Toen snapte ik er niks meer van.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:22
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-05-2004 @ 12:35 :
Het heeft dus niks met opleidingsniveau te maken maar met de situatie thuis, zoals nare man zegt. Spuriositeit
Reageren

Regels voor berichten