Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2005, 20:43
~iertje_coolie~
~iertje_coolie~ is offline
allow,

vallen jullie eerder op een verlegen jongen/meisje of een spontaan iemand?

en waarom dan spontaan of verlegen
Oud 30-03-2005, 20:44
Verwijderd
maakt niet uit, als ie maar lekker zich zelf is.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:50
Verwijderd
oke ook niet altijd waar, hou niet van te verlegen. maar ook niet een te grote smoel
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:50
Verwijderd
Eerder op iemand die verlegen is, want dat ben ik zelf ook. Dan wél iemand die als de verlegenheid overwonnen is, wél in staat is zich op z'n gemak te voelen en honderduit te praten, want dat doe ik zelf ook.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:53
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb extreem verlegen vriendjes gehad en erg spontane ondernemende jongens. Verlegen jongens kunnen heel erg leuk zijn, en hebben misschien zelfs nog wel mijn voorkeur. Toch past bij mij het tegenovergestelde beter, waarom? Ik moet soms flink op sleeptouw worden genomen, ben best onzeker.. en dat in combinatie met een van zichzelf al erg verlegen jongen werkt naar mijn ervaring niet helemaal. Geef mij dan maar een gulle middenweg
Oud 30-03-2005, 20:53
~iertje_coolie~
ja idd, meestal groeien mensen wel over hun ergste verlegenheidheen
Oud 30-03-2005, 20:55
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-03-2005 @ 21:50 :
Eerder op iemand die verlegen is, want dat ben ik zelf ook. Dan wél iemand die als de verlegenheid overwonnen is, wél in staat is zich op z'n gemak te voelen en honderduit te praten, want dat doe ik zelf ook.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 20:59
edinora
edinora is offline
allebei. eigenlijk. spontane mensen die best wel verlegen zijn.
ik denk dat het een beetje zit zoals sarah het zegt.
Oud 30-03-2005, 21:11
Alistar
Alistar is offline
Het ligt eraan. Ik ben zelf vaak heel in het begin een beetje verlegen, maar ik kan ook best spontaan uit de hoek komen. Ik voelme ook altijd wel op mn gemak bij mensen die dat ook hebben, maar aan de andere kant, mensen die juist gesloten/verlegen zijn vind ik vaak ook boeiend. Ik vind het ook een beetje een overwinning als ik juist wel met diegene goed kan omgaan en praten, als ik dus door die verlegenheid heen breek. En idd wat Sarah zegt, als ik diegene eenmaal goed ken of goed contact heb met diegene, moet ie niet gesloten BLIJVEN. Dus niet dat ik het gesprek steeds op gang moet houden en dat het stil valt als ik niks zeg. Het is niet erg als je een keer stil bent ofzo, maar je hebt stil en je hebt stil natuurlijk
Oud 30-03-2005, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad

Mijn vriend is echter niet verlegen, maar ook niet akelig spontaan. Beetje er tussen in
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:26
Vice
Vice is offline
Iemand die verlegen is, want door verlegen personen word ik wat spontaner.
Oud 30-03-2005, 21:37
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Bij mij in de klas zit een meisje, geen fotomodel doch niet lelijk. Maarja, ze zegt nooit wat, en lijkt wel contactgestoord

Om even duidelijk te zijn: praat...anders denkt iedereen: 'wat een raar meisje/jongetje
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:42
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
kan wel schattig zijn dat verlegen maar als je alles uit iemand moet trekken schiet dat ook niet. Ik heb voorkeur voor mensen die gewoon recht door zee zijn en zeggen als er iets is, vaak is dat met timide mensen ook een probleem. Maar kapsones is ook niet alles dus iets er tussenin.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:43
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 30-03-2005 @ 22:37 :
Bij mij in de klas zit een meisje, geen fotomodel doch niet lelijk. Maarja, ze zegt nooit wat, en lijkt wel contactgestoord

Om even duidelijk te zijn: praat...anders denkt iedereen: 'wat een raar meisje/jongetje
Maar soms, als mensen hun mond opentrekken en er komt alleen maar onzin uit, denken anderen ook: 'wat een raar jongetje'. Dan had je beter je mond kunnen houden.

*kuch*
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 30-03-2005 @ 22:37 :

Zegt ze ook nooit iets wanneer je haar iets vraagt? Ik ken mezelf, ik zou nooit zomaar iets door de klas roepen. Ik vind het ook niet raar wanneer iemand stil is. Ik vind het eerder raar wanneer iemand zich over mee bemoeit of telkens z'n mond open trekt.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:09
Verwijderd
Spontaan, want uit mezelf begin ik geen gesprek met iemand.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:24
Verwijderd
Verlegen vind ik leuker. Spontaan mag ook wel, maar je hebt ook van die mensen die zo vreselijk dominant aanwezig zijn zeg maar.. dat vind ik heel erg irritant.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:26
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Hahahaha.. vind wel grappig dat veel meiden aangeven dat ze verlegen ook wel leuk vinden. Zo leer je nog eens wat!!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 22:26
~iertje_coolie~
verlegen en raar hoort niet bij elkaar!
Zow
Oud 30-03-2005, 22:31
ChateauDenise
ChateauDenise is offline
Ach, ligt aan de situatie..
Oud 30-03-2005, 22:42
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik val niet op mensen of dieren, maar ALS dat wel zo zou zijn dan heb ik liever iemand die een beetje een vlotte babbel heeft. Door mijn handicap ben ik zelf namelijk niet spontaan of rap van tong, dus ik heb zoiets wel nodig. Maar diegene moet wel lief en aardig enzo zijn.
Oud 30-03-2005, 23:06
sgaapje
sgaapje is offline
Het heeft allebei wel wat. Maar vaak val ik toch op jongens die spontaan zijn. Maar hij moet dan niet overdreven aanwezig zijn, dat vind ik irritant.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 23:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 30-03-2005 @ 23:42 :
Ik val niet op mensen of dieren,
Ehm?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 23:40
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 31-03-2005 @ 00:14 :
Ehm?
Hij heeft vast alleen een relatie met zijn rechterhand
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 23:43
bamiPoep
bamiPoep is offline
boeit niet als ze maar lekker is
Oud 31-03-2005, 00:43
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 31-03-2005 @ 00:40 :
Hij heeft vast alleen een relatie met zijn rechterhand
Nope.
Oud 31-03-2005, 01:00
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-03-2005 @ 22:55 :
Zegt ze ook nooit iets wanneer je haar iets vraagt? Ik ken mezelf, ik zou nooit zomaar iets door de klas roepen. Ik vind het ook niet raar wanneer iemand stil is. Ik vind het eerder raar wanneer iemand zich over mee bemoeit of telkens z'n mond open trekt.
Ik zit nou een half jaar bij haar in de klas, ze zegt niets, ze lacht alleen maar. Er komt alleen geluid uit haar wanneer haar wordt opgedragen te spreken, en dan nog, het is niet veel, een piepstemmetje.

Maaar...zoals je wel vaker ziet bij dit soort mensen, op internet hebben ze de grootste verhalen en leggen ze makkelijker contact. Ik weet niet wat dan het probleem is. Zijn ze bang voor direct contact, schamen ze zich voor hun uiterlijk, stem of gehele voorkomen...ik weet het niet. Ik vind het alleen triest voor die mensen. Ze worden niet gepest, en worden zelfs snel geaccepteert, maar alleen als ze hun mond eens open doen en mee praten.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 02:42
Zink
Zink is offline
Ik denk eerder verlegendheid die onstaan in door een lage dunk te hebben van zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 13:06
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
~iertje_coolie~ schreef op 30-03-2005 @ 21:43 :
allow,

vallen jullie eerder op een verlegen jongen/meisje of een spontaan iemand?

en waarom dan spontaan of verlegen
Iemand die verlegen is, omdat ik me meer op mijn gemak voel bij zulke mensen. Ik hou niet zo van die mensen die overal wat op aan te merken hebben.
Oud 31-03-2005, 16:47
WolterB
WolterB is offline
Eerder op iemand die toch ergens wat verlegenheid heeft, maar ook weer lekker gek kan doen als zij zich goed op de gemak voelt.
Oud 31-03-2005, 16:53
Sade
Sade is offline
Citaat:
HvJ schreef op 30-03-2005 @ 21:53 :
een gulle middenweg
Offtopic: gulden middenweg
Oud 31-03-2005, 17:11
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Sade schreef op 31-03-2005 @ 17:53 :
Offtopic: gulden middenweg
ik von het ook al vreemd over komen, maar kon er ff niet op komen

Ontopic:
Ze hoeft niet gelijk vanaf het begin om me heen te lopen springen, maar als ik begin te kletsen moet ik wel onderbroken worden (anders krijg ik na 3 uur onafgebroken lullen zo'n droog mondje ). Dus gewoon een gezellig iemand, maar het hoeft niet zo'n drukte maker te zijn.
Oud 31-03-2005, 17:27
Multilot
Multilot is offline
spontaan, absoluut. Ik kan me er vreselijk aan ergeren wanneer mijn toekomstige vriend zich niet fijn voelt bij vreemde mensen die ik wel ken ofzo. Hij moet absoluut spontaan zijn
Oud 31-03-2005, 18:36
WickedDevil
WickedDevil is offline
Citaat:
Oud 31-03-2005, 18:59
Verwijderd
spontaan, en een klein beetje verlegen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Alistar schreef op 30-03-2005 @ 22:11 :
Het ligt eraan. Ik ben zelf vaak heel in het begin een beetje verlegen, maar ik kan ook best spontaan uit de hoek komen. Ik voelme ook altijd wel op mn gemak bij mensen die dat ook hebben, maar aan de andere kant, mensen die juist gesloten/verlegen zijn vind ik vaak ook boeiend. Ik vind het ook een beetje een overwinning als ik juist wel met diegene goed kan omgaan en praten, als ik dus door die verlegenheid heen breek. En idd wat Sarah zegt, als ik diegene eenmaal goed ken of goed contact heb met diegene, moet ie niet gesloten BLIJVEN. Dus niet dat ik het gesprek steeds op gang moet houden en dat het stil valt als ik niks zeg. Het is niet erg als je een keer stil bent ofzo, maar je hebt stil en je hebt stil natuurlijk
sluit ik me helemaal bij aan
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:29
Qimm
Qimm is offline
Het heeft beide we lwat, verlegen is zo schattig, maar stoer is (soms) wel cool en aantrekkelijk.
Oud 31-03-2005, 21:54
Verwijderd
Combinatie is het leukst. Iemand die stoer lijkt, maar eigenlijk stiekem toch een beetje verlegen is als het er op aankomt. Of iemand die verlegen en stil lijkt, maar eigenlijk ontzettend zelfverzekerd is.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 21:59
Silverchoice
Silverchoice is offline
Combinatie. Iemand die wel zelfverzekerd lijkt, maar als je dr goed kent eigenlijk toch een beetje verlegen is.
bijna hetzelfde als Morgan zei dus
Oud 31-03-2005, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Silverchoice schreef op 31-03-2005 @ 22:59 :
Combinatie. Iemand die wel zelfverzekerd lijkt, maar als je dr goed kent eigenlijk toch een beetje verlegen is.
bijna hetzelfde als Morgan zei dus
Offtopic: ik las 'bijna hetzelfde als Morgan dus' en vroeg me al af hoe jij dat wist
Met citaat reageren
Oud 31-03-2005, 22:34
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 31-03-2005 @ 23:24 :
Offtopic: ik las 'bijna hetzelfde als Morgan dus' en vroeg me al af hoe jij dat wist
Offtopic: wonderlijk wat voor beeld je van iemand krijgt door een forum
Oud 01-04-2005, 07:33
gizmo
gizmo is offline
Over het algemeen toch wel van spontaan. Alhoewel mijn vriend in het begin een beetje verlegen was, maar toen ik hem eenmaal vaker sprak bleek hij heel praatzaam en toch spontaan
Oud 01-04-2005, 07:38
A*
A* is offline
Iemand die spontaan is, dan voel ik me sneller op mijn gemak en dan kan ik ook lekker praten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten