Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en je kunt niet altijd weglopen voor problemen, geen wonder dat ze je ontslaan. Dan bel je zelf toch de bedrijfsleider op als er wat aan de hand is, of je ontloopt dat meisje.
||
![]() |
Citaat:
Bedoel je confronteren met dingen? De enige keer dat ik dat in die 2 maanden deed was dus vrijdag verder liet ik het telkens over me heen lopen met een idee dat het wel over zou gaan en er is al tegen haar gesproken door de bedrijfsleidsters maar het is makkelijker gezegd dan gedaan om rustig te blijven zeker met dat meisje uit amsterdam noord.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus toch, nouja dat topic en dan nu dit, dan denk ik eerder dat het aan jezelf ligt en hoe jezelf ergens op reageert dan aan anderen.
||
![]() |
Citaat:
Al mijn collegas stonden erachter en een van de collega's stond nog met me bij de uitgang mij sterkte wensen [klinkt wel erg dramatisch maar hoe zeg je dat..] alle andere collegas + de bedrijfsleidsters hebben dezelfde mening over M als ik. Op de dag zelf waren de bedrijfsleidsters weg en ja sorry maar ik kan me tocg niet zo laten behandelen? ok weglopen is extreem geef ik toe , maar zij zette mij ertoe. En al mijn collegas zouden erachter staan als ik dat had gevraagd aan ze want met hen [stuk of 6] had ik een erg goede band al. Waarom ikmorgen terug moet is om wat te ondertekenen. Ik heb normaal met M proberen te praten, Dat lukte niet en zij begon weer asociale dingen te zeggen tegen me op het moment dat zij assistent was [ omdat de bedrijfsleidsters weg waren] nou zo kan je niet omgaan persoonlijk met mensen. Weglopen had ik ook niet verwaccht dat ik dat zou doen, allleen als ik zo word vernederd.. Waarom zij mij ontslaan: M kUNnnen ze niet eens ontslaan vanwege dat ze er al langer werkt. En ja ze heeft meer ervaring natuurlijk . omdat ik er dus uitgegooid word, is het wel makkelijk dat ik dan alle schuld krijg = weg problemen in het bedrijf = geen gesprek hoeven aan te gaan met M [door de bedrijfsleiders weer lekker makkelijk tijd besparen.] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk is weglopen geen goede zaak, maar ik weer 100% dat mijn andere collegas er wel achter hadden gestaan dat ik weg zou mogen van hen . En is zag het gewoon ECHT niet meer zitten. En dat meisje M, die koomt er dus nu mooi vanaf, terwijl...serieus als je een keer wilt weten WIE dat is...nou je valt van je stoel wat een typ dat is : plat amsterdams met een felle stem een lach die je in je engste dromen niet wilt hebben als zij praat , dan komen er genoeg schunnige woorden uit dat zelfs de bedrijfsleiders er wat van zeggen en de bedrijfsleiders hebben haar[voordat ik er kwam werken] al meerdere malen over op aangesproken een van de bedrijfsleidsters en die andere eigelijk ook zitten naar mijn mening een beetje met haar in de maag, omdat ze haar nou eenmaal niet kunnen ontslaan. En een van die leidsters had ook vertelt dat M in prive ook zo is, zo ontzettend " Kijk mij eens, ikke ikke ikke" |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dus of de bedrijfsleidsters haar weg willen hebben zet ik toch even me vraagtekens bij.......
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||