Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2005, 12:33
devilcat
devilcat is offline
Ik werkte 2 maanden pas bij een winkel.
In het begin kreeg ik al snel te maken met een collega die me nou niet echt lag, ik noem haar voor het gemak " M " .

ik werd voor MIJN gevoel door haar geinitimideerd.
Als ik wat wou vragen was het van " Dan heb je dus NIET GOED geluisterd!!!" met een felle toon en ze schreeuwt ook zo.

Terwijl het een normale vraag was, namelijk: Of de stelling nou 2 x omhoog moest of 3 x. [dus 4 planken met knuffels en elke plank moest 1 plank omhoog gebrachtworden, en ik wou ff dubbel checken of dat nou 3 of 4 planken moesten zijn, dan krijg je zo een antwoord.]

om het kort te houden.:

-zij praat alsof ik een debiel ben
-zij gaat kijken HOE ik iets doe en dan gaatze hetheel gestressed uitleggen schreeuwend alsof ik een debiel ben
-meerdere malen zeggen van " JE MOET LUI-ST-EREN ALS MENSEN WAT TEGEN JE ZEGGEN" " JE MOET MENSEN LATEN UIT-PRATEN" " JE LOOPT ZOMAAR WEG ALS IK TEGEN JE PRAAT"

( geen van die 3 kloppen, want met al mijn andere collega's heb ik never nooit problemen gehad en zo ben ik ook helemaal niet)

- " HALLO IK PROBEER JE WAT UITTELEGGEN!!!"
- "LUISTER EENS NAAR WAT IK TEGEN JE ZEG !"

in ieder geval

------------

Ik had het idee dat als ik er wat van ga zeggen dat de sfeer sowieso kut zou zijn tussen ons want zij gaat zich natuurlijk weer verdedigen met dingen die niet kloppen.
dus een gesprekje stelde ik uit, want als de sfeer dan is verstoord dan is het werk helemaal niet meer leuk.

maar toen ik de zoveelste keer geinitimideerd werd toen dacht ik de volgende keer zeg ik er wat van en die kwam erg snel:

De volgende dag aan de telefoon zij :" LUISTER EENS WAT IK ZEG !"

dus ik zeg je kan dat ook normaal zeggen [ met een normale stem ipv half schreeuwend zoals zij doet.]
toen begon ze gelijk schreeuwend als een gebeten hond" HOE BEDOEL JE ?!!!!!"

etc etc
we krgen een woordenwisseling en zij zei tegen me " IK PRAAT NU EVEN NIET MEER MET JOU!!" dus toen werd ik ZO boos na alles gewoon en ik hield het niet meer, nee ik ben gen robot ik ben ook een mens dus ik ging zwaar overstuur[echt letterlijk ] naar de "kantine" ppakte me spullen en ik ging weg.
Ik kan me niet zo laten behandelen door zo'n iemand.!!

Zij zei nog van " ik weet dat we botsen!! " etc.
In iedr geval zij schreeuwde dat ze nog nooit zoiets asociaals had meegemaakt dat ik wegging.en ze ging de bedrijfsleidster bellen. [op dat moment was zij de bedrijfsleidster omdat de 2 bedrijfsleidsers er niet waren word de taak op haar gezet, nou lekkere leidster..]

ZWAAR overstuur loop ik de winkel uit en al me andere collegas vonden het naar mijn idee OK dat ik wegging omdat zij ervan weten hoe mijn relatie met haar is, en met de andere collegas kon ik het erg goed vinden.

savonds had ik me ziek gemeld.

----

de volgende dag word ik gebeld door de bedrijfsleidster.
Ik denk die gaat wel zeggen dat ze het begrijpt etc maar nee, ik krijg de wind van voren,
- ik had al mijn collegas in de steek gelaten
-de winkel in de steek gelaten
- "M" wist van niks van onze miscommunicatie [ja ja, in de kantine zei zij nog " ik weet dat we botsen"
- en het is belachelijk dat ik zomaar wegging etc.
in ieder geval ik kreeg een hele grote klaagzang en ze zei dat ze net meer met mij verder wou
ontslagen..

---------

Mijn evalutatie gesprek met mijn bedrijfsleidster[die dus aan de telefoon die me dus ontsloeg] daar had ik nog een goed gesprek mee, en aan haar en aan de andere bedrijfsleidster had ik al verteld dat ik problemen met " M" had, en zij konden het begrijpen en zij zeiden " ja zo is " M" nou eenmaal"
[dat dacht ik dus al, en dat was ook het idee erachter dat ik een gesprekje met "m" maar uitstelde omdat het toch geen zin had want ik merkte dat aan haar persoonlijkheid en zij zeggen zelf ook net als de andere collegasan " ja zo is M nou eenmaal"

mijn ouders zeggen dat :

Mijn bedrijfsleidster voor de makkelijke weg kiest, mij een trap na geven en de schuld op mij geven, want ik ben toch al ontslagen
Dan hoeven ze dus geen gesprek meer met die "M" want het is toch allemaal mijn schuld volgens hen.
Ze zei: ALs ik een gesprek had gehad met " M" en het ging dan nog niet goed, dan kon ze het begrijpen, maar nu niet. "

DAMN SERIOUSLY............

-2 maanden uit de naad gewerkt en heel flexibel en collegiaal geweest naar hen toe, invallen en in haarlem werken ipv amsterdam voor 1 keer.
- word door M geintimideerd en behandelt alsof ik een debiel ben
-ik meld het aan de 2 bedrijfsleidster, zij zeggen dat ik het eerst zelf moet uitzoeken met M.
- ik denk en hoor van iedereen " ZO is M nou eenmaal" dus veel zin zou een gesprek niet hebben en ik merk ook en had het gevoel dat als ik zou praten met haar dan zou ze alles afwijzen .En de relatie tussen M en ik zou dan verder verstoort zijn als ik van me afzou bijten en dan moet je in 4 vierkante meter met elkaar pauze houden, zie je het al voor je..?
-op een gegeven moment denk ik " Ik ga er toch wat van zeggen als ze weer zo initimideerd"
- dus dat doe ik , ik confronteer haar met haar manier van spreken tegeonver mij aan de telfoon, en ja hoor , de reactie die ik al verwachte kwam : "HOE BEDOEL JE (naam) !!!" en ze raakte boos. [ toen kwam ze naar beneden met de een rolletje geld, waar het gesprek over ging namelijk]
- toen kregen we beneden een woordenwisseling bij de kassa, ik praatte normaal en probeerde mij te verdedigen en uit te leggen wat mij stoorde aan haar zij begon te schreeuwen en op een ggeven moment zegt ze " IK PRAAT NU EVEN NEIT MEER MET JOU!"
-toen kreeg ik kortsluiting in me hoofd, en toen ben ik zwaar overstuur weggegaan.
-in de kantine een en ander nog ge"praat" zij schreeuwde en ik praatte normaal. Zij werd boos dat ik op staande voet wegging.
-Zij ZEI nog " IK WEET DAT WIJ BOTSEN" [dus ze weet er ect wel van, en ik hoorde van die andere bedrijfsleidster dat ze haar eerder voordat ik er kwam werken M er echt een paar keer op hebben gewezen op haar manier van praten en haar toon]

toen ging ik weg.
Overstuur.

Ik dacht mijn bedrijfsleidster heeft een BEETJE begrip voor me.
maar nee.

Ben ontslagen,

Ze kon het neit begrijpen.

En M had tegen de bedrijfsleidster gezegd dat zij niet wist dat ik zo een moeite met haar doen van praten had.[die heeft zich er natuurlijk uitgeluld]

Dus hun verdediging is " je had met haar moeten praten"

maar dat had ik toch gedaan!? aan de telfoon had ik haar ermee geconfronteerd............

Sjezus..

zo lullig..

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2005, 12:37
devilcat
devilcat is offline
ik heb maandag nog een klein gesprekje, moet me kleding komen brengen en dingen ondertekenen.
ik zat nog net in mijn proeftijd.[geen opzegtermijn dus]

hoe kan ik het beste hun confronteren met mijn RECHT?
dat het niet mijn FOUT Is, maar dat die "M" aangepakt moet worden...?

BEDANKT!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 12:39
Verwijderd
Dat is niet aardig van ze. Je kunt nu niet meer naar die baan terug.

Dus je moet een ander baantje gaan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 12:41
Blenderhead
Blenderhead is offline
proeftijd = niets te zeggen
Oud 20-03-2005, 12:47
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 20-03-2005 @ 13:37 :
hoe kan ik het beste hun confronteren met mijn RECHT?
Welk recht?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 13:20
devilcat
devilcat is offline
nee verkeerd geformuleerd.
Ik bedoel meer van , hoe kan ik aantonen dat ik naar mijn idee niets fouts heb gedaan maar dat IK het slachtoffer ben maar nu word neergezet als een dwaas die de winkel uitloopt om niets..

dat ik nu de aso ben, hoe kan ik het uitleggen dat ik geen aso ben... maar gewoon ben weggepest
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 13:42
Verwijderd
Dat is geen juridische vraag. Het boterde gewoon niet tussen die werkgever en jou. Dat is klote, maar je moet daar gewoon niet meer terugkomen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 14:17
meisje
meisje is offline
Ben jij niet dat meisje die bij haar vorige baan ook dr spullen heeft gepakt en is vertrokken? In de V&D was dat.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 14:24
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
devilcat schreef op 20-03-2005 @ 13:37 :

dat het niet mijn FOUT Is, maar dat die "M" aangepakt moet worden...?

Krijgen we dat weer... In al jouw topics springt dat er uit, dat je door iedereen overtuigd wilt worden dat iets 'niet jouw fout is'. Ik vind het niet slim van je dat je bent weggelopen, je had beter kunnen blijven en er iemand anders bij kunnen halen, zodat jullie met z'n drieën hadden kunnen praten.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 15:01
devilcat
devilcat is offline
i aint a robot, ik was toen zwaar overstuur wat zou jij doen dan.
Ik was totaal niet meer in staat om te werken zo overstuur maakte ZIJ mij..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 15:02
meisje
meisje is offline
Citaat:
devilcat schreef op 20-03-2005 @ 16:01 :
i aint a robot, ik was toen zwaar overstuur wat zou jij doen dan.
Ik was totaal niet meer in staat om te werken zo overstuur maakte ZIJ mij..
Of jij bent te gevoelig.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 15:27
Wawl
Wawl is offline
Proeftijd. Had je beter even kunnen wachten met ruzie maken.
Oud 20-03-2005, 15:58
devilcat
devilcat is offline
ik maakte geen ruzie, zij reageerde weer als een viswijf..
als ik iemand confronteer met hoe zij al 2 maanden tegen me doet, en ze reageert op die manier als bedrijfsleidster, nou dan ga ik als protest de deur uit zo laat ik me toch niet behandelen?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 16:09
meisje
meisje is offline
Citaat:
devilcat schreef op 20-03-2005 @ 16:58 :
ik maakte geen ruzie, zij reageerde weer als een viswijf..
als ik iemand confronteer met hoe zij al 2 maanden tegen me doet, en ze reageert op die manier als bedrijfsleidster, nou dan ga ik als protest de deur uit zo laat ik me toch niet behandelen?
Zoals jij nu tegen andere forummers doet, was je bij mij dus ook in no time ontslagen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 16:15
devilcat
devilcat is offline
?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 16:16
devilcat
devilcat is offline
ik heb haar niet uitgescholden of what ever heb normaal geprat.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 16:50
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
devilcat schreef op 20-03-2005 @ 17:16 :
ik heb haar niet uitgescholden of what ever heb normaal geprat.
Wat meisje bedoelt is dat je op het forum ook iets te assertief overkomt. Op die manier confronteer je mensen op een manier waar menigeen niet van gediend is.
Oud 20-03-2005, 16:54
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
meisje schreef op 20-03-2005 @ 15:17 :
Ben jij niet dat meisje die bij haar vorige baan ook dr spullen heeft gepakt en is vertrokken? In de V&D was dat.
idd, dat dacht ik ook al meteen

en je kunt niet altijd weglopen voor problemen, geen wonder dat ze je ontslaan. Dan bel je zelf toch de bedrijfsleider op als er wat aan de hand is, of je ontloopt dat meisje.
Oud 20-03-2005, 17:12
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Wawl schreef op 20-03-2005 @ 17:50 :
Wat meisje bedoelt is dat je op het forum ook iets te assertief overkomt. Op die manier confronteer je mensen op een manier waar menigeen niet van gediend is.
assertief?
Bedoel je confronteren met dingen?
De enige keer dat ik dat in die 2 maanden deed was dus vrijdag verder liet ik het telkens over me heen lopen met een idee dat het wel over zou gaan en er is al tegen haar gesproken door de bedrijfsleidsters

maar het is makkelijker gezegd dan gedaan om rustig te blijven zeker met dat meisje uit amsterdam noord..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 17:16
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
devilcat schreef op 20-03-2005 @ 18:12 :
assertief?
Bedoel je confronteren met dingen?
De enige keer dat ik dat in die 2 maanden deed was dus vrijdag verder liet ik het telkens over me heen lopen met een idee dat het wel over zou gaan en er is al tegen haar gesproken door de bedrijfsleidsters

maar het is makkelijker gezegd dan gedaan om rustig te blijven zeker met dat meisje uit amsterdam noord..
Maar waarom laat jij jezelf dan zo kisten door dat mens? Zeg haar gewoon dat ze normaal moet doen en als dat niet helpt had je naar de bedrijfsleider moeten gaan. Het slechtste wat je kan doen is niemand erbij betrekken en direct weglopen van je werk zonder daarbij mensen in te lichten.
Oud 20-03-2005, 17:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Waarom reageer je niet op de vraag of jij ook dat meisje bij de V&D was?

Daarbij herinner ik me vaag dat je wel vaker vage acties hebt gehad... Misschien ligt wel érgens de fout bij jou. Lijkt me niet dat het geschreeuw alleen maar van 1 kant komt. érgens moet je wel de bloed onder haar nagels vandaan hebben gehaald, lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 20-03-2005 @ 18:32 :
Waarom reageer je niet op de vraag of jij ook dat meisje bij de V&D was?

De zoekfunctie doet wonderen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 17:43
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 17:45
markoz
markoz is offline
je werkt je wel vaak uit de naad.. doe je toch wat fout dat je nog steeds problemen krijgt met je baas

Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 17:48.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 18:16
Verwijderd
En bovendien, het klinkt misschien als een dooddoener, is een proeftijd een getting to know you period voor zowel werkgever als werknemer. Doe er je voordeel mee dat je nu weet dat er zo'n viswijf werkt daar en kom er niet meer terug.

Want wat wil je nu nog bereiken? Ik neem aan dat je je gewerkte uren uitbetaald hebt gekregen. Moet dat viswijf boete doen ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2005, 18:22
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Precies, je kunt niet van een bedrijf verwachten dat ze iemand die er al langer werkt gaan ontslaan of berispen omwille van iemand op proeftijd.
Oud 20-03-2005, 18:40
Hagel
Hagel is offline
oh

Dus toch, nouja dat topic en dan nu dit, dan denk ik eerder dat het aan jezelf ligt en hoe jezelf ergens op reageert dan aan anderen.
Oud 20-03-2005, 18:42
Verwijderd
ja, ik zie aan die beginpost meteen wat voor discussies daar gevoerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 19:50
Verwijderd
Ik denk dat de bedrijfsleider ook wel merkte dat het niet ging werken tussen jou&m. Ze kozen voor de werknemer met het meeste ervaring, bovendien was jij makkelijker te ontslaan.

En in een winkel loop je niet weg, dat kan je gewoon niet maken tegen je andere collega's
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:16
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Alex schreef op 20-03-2005 @ 20:50 :
Ik denk dat de bedrijfsleider ook wel merkte dat het niet ging werken tussen jou&m. Ze kozen voor de werknemer met het meeste ervaring, bovendien was jij makkelijker te ontslaan.

En in een winkel loop je niet weg, dat kan je gewoon niet maken tegen je andere collega's

Al mijn collegas stonden erachter en een van de collega's stond nog met me bij de uitgang mij sterkte wensen [klinkt wel erg dramatisch maar hoe zeg je dat..]

alle andere collegas + de bedrijfsleidsters hebben dezelfde mening over M als ik.

Op de dag zelf waren de bedrijfsleidsters weg en ja sorry maar ik kan me tocg niet zo laten behandelen? ok weglopen is extreem geef ik toe , maar zij zette mij ertoe.

En al mijn collegas zouden erachter staan als ik dat had gevraagd aan ze want met hen [stuk of 6] had ik een erg goede band al.

Waarom ikmorgen terug moet is om wat te ondertekenen.

Ik heb normaal met M proberen te praten,
Dat lukte niet en zij begon weer asociale dingen te zeggen tegen me op het moment dat zij assistent was [ omdat de bedrijfsleidsters weg waren] nou zo kan je niet omgaan persoonlijk met mensen.

Weglopen had ik ook niet verwaccht dat ik dat zou doen, allleen als ik zo word vernederd..

Waarom zij mij ontslaan:

M kUNnnen ze niet eens ontslaan vanwege dat ze er al langer werkt. En ja ze heeft meer ervaring natuurlijk .

omdat ik er dus uitgegooid word, is het wel makkelijk dat ik dan alle schuld krijg = weg problemen in het bedrijf = geen gesprek hoeven aan te gaan met M [door de bedrijfsleiders weer lekker makkelijk tijd besparen.]
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:18
devilcat
devilcat is offline
ik vind het gewoon zo jammer en dat kan ik niet begrijpen dat er helemaal geen aandacht is voor het feit dat ik 2 maanden lang word vernederd voor mijn gevoel , en word aangesproken als een debiel schreeeuwend.

En dat het me teveel wordt en door haar wegloop,
en dan ook nog alle troep op me krijg.

0,0% begrip

--------

Anyway, denken jullie dat het handiger is als ik gewoon morgen me mond hou en niks meer vertel de kleren breng onderteken etc, of vinden jullie dat ik me moet verdedigen?..
['t is maar een advies wat ik vraag , een tip]

Bedankt.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:20
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Wat een psycho-bitch.

Sluit dot hoofdstuk af en ga een andere baan zoeken. Simpel.

Laatst gewijzigd op 20-03-2005 om 21:26.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:24
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 20-03-2005 @ 22:20 :
Wat een psycho-bitch
wie?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:27
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
devilcat schreef op 20-03-2005 @ 22:24 :
wie?
Zij, maar daar moet ik een kanttekening bij aangeven: zoals jij haar beschrijft uiteraard. En ik moet zeggen dat je d'r beschrijft als een flinke dragonder.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:46
Verwijderd
Op zich begrijp ik de situatie wel. Ik heb een paar jaar terug iets vergelijkbaars meegemaakt. Destijds ben ik "weggewerkt" door een collega, na 3 jaar trouw mijn werk gedaan te hebben.

Die persoon was enorm manipulerend bezig en het lukte hem om personeelsleden en zelfs mijn baas tegen mij op te hitsen. Ondanks allerlei toezeggingen van personeelszaken, lukte het niet om de situatie te verbeteren.

Uiteindelijk zei mijn baas, je hoeft niet meer te komen. Dat was mijn ontslag, er was werkelijk NIETS geregeld. Ik moest het met zijn mondelinge uitspraak doen, die was letterlijk: "Ik bel je nog wel als ik je ooit nog nodig heb."

De gevolgen waren ineens zeer nadelig: ik liep onverzekerd rond, kreeg 2 maanden loon niet meer uitbetaald. Mijn ontslag was blijkbaar al 2 maanden geregeld zonder dat ik dat wist. Rechtshulp mocht ook niet baten. Goed genaaid dus. De persoon die het echte probleem veroorzaakte ging vrijuit. Dat was een aanslag op mijn rechtvaardigheidsgevoel.

Neem je verlies dit keer, denk erover na. Praat erover met anderen. Maar laat je niet kisten.
Zeker geen volgende keer, bij een ander baantje! Zorg dat je het niet meer zover laat komen.

Probeer ook afstand te nemen van deze situatie en stel jezelf boven al die mensen. Soms lopen dingen nu eenmaal zo. Laat ze maar lekker de ****** krijgen.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 21:51
Gimme more beer
Heeft dat onverzekerd rondlopen nog problemen opgeleverd?
Oud 20-03-2005, 21:57
Verwijderd
Ja, als je onverzekerd rondloopt kan de verzekering je een naheffing geven. In mijn geval was dat 200 euro.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:00
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 20-03-2005 @ 22:46 :
Op zich begrijp ik de situatie wel. Ik heb een paar jaar terug iets vergelijkbaars meegemaakt. Destijds ben ik "weggewerkt" door een collega, na 3 jaar trouw mijn werk gedaan te hebben.

Die persoon was enorm manipulerend bezig en het lukte hem om personeelsleden en zelfs mijn baas tegen mij op te hitsen. Ondanks allerlei toezeggingen van personeelszaken, lukte het niet om de situatie te verbeteren.

Uiteindelijk zei mijn baas, je hoeft niet meer te komen. Dat was mijn ontslag, er was werkelijk NIETS geregeld. Ik moest het met zijn mondelinge uitspraak doen, die was letterlijk: "Ik bel je nog wel als ik je ooit nog nodig heb."

De gevolgen waren ineens zeer nadelig: ik liep onverzekerd rond, kreeg 2 maanden loon niet meer uitbetaald. Mijn ontslag was blijkbaar al 2 maanden geregeld zonder dat ik dat wist. Rechtshulp mocht ook niet baten. Goed genaaid dus. De persoon die het echte probleem veroorzaakte ging vrijuit. Dat was een aanslag op mijn rechtvaardigheidsgevoel.

Neem je verlies dit keer, denk erover na. Praat erover met anderen. Maar laat je niet kisten.
Zeker geen volgende keer, bij een ander baantje! Zorg dat je het niet meer zover laat komen.

Probeer ook afstand te nemen van deze situatie en stel jezelf boven al die mensen. Soms lopen dingen nu eenmaal zo. Laat ze maar lekker de ****** krijgen.
bedankt voor je reactie.
Tuurlijk is weglopen geen goede zaak, maar ik weer 100% dat mijn andere collegas er wel achter hadden gestaan dat ik weg zou mogen van hen . En is zag het gewoon ECHT niet meer zitten.

En dat meisje M, die koomt er dus nu mooi vanaf, terwijl...serieus als je een keer wilt weten WIE dat is...nou je valt van je stoel wat een typ dat is :

plat amsterdams met een felle stem
een lach die je in je engste dromen niet wilt hebben
als zij praat , dan komen er genoeg schunnige woorden uit dat zelfs de bedrijfsleiders er wat van zeggen
en de bedrijfsleiders hebben haar[voordat ik er kwam werken] al meerdere malen over op aangesproken
een van de bedrijfsleidsters en die andere eigelijk ook zitten naar mijn mening een beetje met haar in de maag, omdat ze haar nou eenmaal niet kunnen ontslaan. En een van die leidsters had ook vertelt dat M in prive ook zo is, zo ontzettend " Kijk mij eens, ikke ikke ikke"
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:08
Gimme more beer
Citaat:
DetonatorDc schreef op 20-03-2005 @ 22:57 :
Ja, als je onverzekerd rondloopt kan de verzekering je een naheffing geven. In mijn geval was dat 200 euro.
Oh okee, heb je nog geluk, ken iemand die op een soortgelijke manier tegen een instaptarief aanliep, daar schrik je wel even van...
Oud 20-03-2005, 22:30
Verwijderd
@ devilcat: ha, wees blij dat je van dat figuur af bent!

@ Gimme more beer: ja, ik ken ook ergere gevallen, dus in die zin ben ik er mooi afgekomen. Dan alsnog is 200 euro een hoop geld
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 22:57
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
devilcat schreef op 20-03-2005 @ 22:16 :
alle andere collegas + de bedrijfsleidsters hebben dezelfde mening over M als ik.
M kunnen ze ook nu best ontslaan alleen is de weg wat moeilijker. Anders is er nog altijd de minder leuke klusjes manier.
Dus of de bedrijfsleidsters haar weg willen hebben zet ik toch even me vraagtekens bij.......
Oud 20-03-2005, 23:45
Tiño
Tiño is offline
tja, het kan aan dat mens liggen,

maar gezien je eerdere werkervaring bij la place,waar je ook niet to je recht kwam ofzo, zou k ook n beetje naar jezelf kijken.
maar das al vaker gezegd,veel succes verder.
Oud 21-03-2005, 11:19
devilcat
devilcat is offline
wat zou er dan aan mij liggen?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 11:22
devilcat
devilcat is offline
ik heb er nu vrede mee dat ikben ontslagen,

Alleen ik vind het niet leuk dat ik dan de deur uitloop met een heel pal schuldgevoel die ik voor MIJN gevoel niet verdien,

zelfde met :

jongen a pest jongen b,
jongen b denkt , ik kijk het nog even aan maar daarna zeg ik er wat van
dan komt dat moment, A blijft B pesten, B reageert:

A trapt B, B trapt terug [ en ja mensen zeggen altijd " dan moet je niet terugtrappen maar naar de leraar lopen, maar 9 van de 10 keer doen mensen dat niet omdat ze ook een mens zijn en emoties hebben]

dan wordt B van school gestuurd omdat hij niet naar de leraar kwam

en A vertelt aan de leraar dat hij niet wist dat B zo een moeite had met A's teksten.

Zelfde situatie als bij mij op me werk.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 12:45
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef op 21-03-2005 @ 12:22 :
ik heb er nu vrede mee dat ikben ontslagen,

Alleen ik vind het niet leuk dat ik dan de deur uitloop met een heel pal schuldgevoel die ik voor MIJN gevoel niet verdien
Dan leer je dat schuldgevoel weg te drukken. Als je twee gevoelens hebt, één schuldgevoel en één gevoel dat het niet jouw schuld is, wat doe je dan? Natuurlijk probeer je dat nare gevoel gewoon te vergeten. Iets anders heeft toch geen nut.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 13:33
juno
juno is offline
Meid, weer wat geleerd. Het was maar een kutbaantje in een winkel hoor.

Beetje haar op je tanden en eelt op je ziel doet ook wonderen, je laat jezelf wel erg snel over de rooie jagen.

En soms pas je als mens gewoon ergens niet bij. Geen probleem, baantjes zat.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 14:15
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 20-03-2005 @ 22:57 :
Shit, ik heb afgelopen jaar ook minstens 2 maanden onverzekerd rondgelopen Ik weet alleen niet meer waarom dat zo was. Ik kwam er ook per toeval achter doordat ik foto's liet maken bij de tandarts en die dus niet vergoed werden.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 15:28
Bloem
Bloem is offline
Maak je toch niet zo druk, als je zelf vindt dat het niet jouw schuld is, is het klaar. Als je dat nog tegen die mensen wilt zeggen moet je dat doen, als je dat niet wilt, moet je het niet doen. Klaar.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 18:00
bench140
bench140 is offline
Tja, je kan het natuurlijk ook van de andere kant bekijken. Ik ken namelijk zat mensen waartegen ik de dingen die tegen jou gezegt worden ook moet zeggen anders voeren ze geen ruk uit. Maar als je ze je niet goed genoeg vind blijf je toch lekker weg?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 18:42
mirnie
mirnie is offline
Citaat:
meisje schreef op 20-03-2005 @ 16:02 :
Of jij bent te gevoelig.
Of dat mens is gewoon een tikkeltje heel erg overspannen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten