Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ben wel blij voor je dat je dit beseft nu ze er nog is, dan kun je haar tenminste nog opzoeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb mijn oma al 12 jaar niet meer gezien, en voel me inmiddels ook een beetje schuldig. Maarja, je moet daarin je hart volgen; nu kan het nog, maar wil je het ook? Keuzes maken, ook al zijn ze lastig. Als het niks is; ben je iig niets verloren. Hoogstens je hoop, maar hoe mooi is hoop nou eigenlijk? Grtjs.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Deed me helemaal niks, geen traan om gelaten of sorry voor gevoeld. of spijt gehad dat ik niet was gegaan enzo. ![]()
||
![]() |
Citaat:
LOSER t is te hopen voor jou dat jouw kleinkinderen (al hoop ik niet voor ze dat je die ooit krijgt) net zo over jou denken, als je in een bejaardentehuis o.d. zit en juist die bezoekjes zo gaat waarderen en op zijn sterfbed niet komen terwjil hij erom vraagt ![]()
||
Citaat:
Toen mijn vader op sterven lag wou die ook niet komen. want er was een belangrijke voetbalwedstrijd op en dat was leuker. En op de dag van de begrafenis moest die naar het cafe zei die Dus toen was die bij mij nog dieper gezakt dan die al was, en bij iedereen in de familie dus zijn we ook niet bij hem geweest. zou jij er dan nog heengaan als die zoiets had gedaan??? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu hou je die discussie dan wel niet met mij, maar ik zou wel zijn gegaan. Do unto others as you would have them do unto you, oog om oog tand om tand geloof ik niet zo in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet dus. Bij leven niet belangrijk, dan bij sterven ook niet, ik leen me niet voor hypocriete spelletjes, ook niet aan iemands sterfbed. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Mizmor schreef op 20-03-2005 @ 22:52 : Oma word niet meer 'wakker'. -------------------------------------------------------------------------------- Volgens mij leeft ze nog wel hoor, maar heeft ze Alzheimer ofzo, en bedoelt TS dat haar oma niet meer 'helder' is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() oma is dood en TS is een jongetje ... en vast dat ie steun kan gebruiken maar m.i. verdient ie dat niet, een beetje 't slachtoffer uithangen terwijl het z'n eigen domme schuld is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
Psychologie |
Ouders Balpen | 39 | 13-09-2011 12:34 | |
Liefde & Relatie |
Ouders gaan uit elkaar, vader gaat bij opa en oma wonen napoleonzuurtje | 7 | 29-03-2011 18:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
oma moon | 22 | 16-05-2006 11:39 | |
Psychologie |
ik weet het ff niet meer ..*0ne kisz*.. | 10 | 29-07-2004 16:20 |