Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
NL heeft weinig meegekregen van WOI itt Belgie bv.
||
![]() |
Citaat:
De tweede wereldoorlog. Ook al zal dat steeds minder gaan spelen. Steeds minder mensen blijven over die dat hebben meegemaakt. De bezetting van scheveningen iedere zomer. En dat ze daar dan massaal kuilen gaan graven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat je dan toch naar dingen uit de laatste jaren moet kijken en grote wereldgebeurtenissen als de 2e wereldoorlog en msg ook wel het wk 74. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf denk ik dat WOII en ook voetbal (wk idd) nu een grotere rol spelen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan je feliciteren: Je hebt de ADBS award gewonnen! the A Duck BullShit award....... lees eens iets over Auswitsch en de Hollocaust. Duitsers zijn gewoon onze lievelingsvijanden ![]() Het komt vooral door voetbal en woII, maar dit zie je terug bij alle landen, Zuid korea-japan bijvoorbeeld, of usa-canada. En dichter bij huis: frankrijk (frogs) en engeland.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tuurlijk hebben "wij" ook heel wat op ons geweten, maar dat verandert niets aan wat er in het verleden tussen de Duitsers en Nederlanders gebeurt is. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
vuurwerk artikelen kevinkuyer | 0 | 05-01-2010 10:44 | |
De Kantine |
In welke situatie bevond jij je tijdens Nederland - Roemenië? - EK 2008 Bob the Bear | 446 | 30-06-2008 21:46 | |
Vrije tijd |
Voetbalpoule Euro 2008 RHCP_NAC | 63 | 28-06-2008 11:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Israel vs Hezbollah; Libanon wordt aangevallen Gatara | 500 | 21-07-2006 21:54 | |
Vrije tijd |
ek duitsland nederland pieter89 | 11 | 16-06-2004 12:17 |