Advertentie | |
|
![]() |
|
Laatst nog gedaan op mn vorige stage adres, basisschool.
Geen goede ervaring.. na 2x spring.. bijna *dreun*.. Met hartkloppingen maar gestopt.. Offtopic: Diegene die speeltuinen heeft uitgevonden is een sadist.
||
Citaat:
|
![]() |
Nou ik telde nooit hoor.. ik was meer van de liedjes zing kant:
"ik ga trouwen met een: edelman, bedelman, dokter, pastoor, Koning, keizer, schuttenmajoor, Soooooldaaat, advocaaat kruidenier, officier en van 1, 2 IK GA TROUWEN" Een meisje staat te springen, en dan het liedje: "Ik heb een oogje, maar niet op jou, tis op een ander waar ik van hou.. " meisje moet een naam zeggen.. bijvoorbeeld Jan. "Jan die is je vrijer, Jan die brengt je thuis, Jan die zal je kussen vlak voor het huis" Meisje eruit, Jan blijft erin.. En weer overnieuw.. Van dat soort dingen ![]()
|
Vroeger deed ik dat heel vaak. Met zo'n springtouw met een tellertje erop. En dan wilde ik altijd het tellertje helemaal vol hebben dus moest ik dat touwtje 999 keer ronddraaien. Mijn record weet ik niet meer.
Ook met opa en oma heb ik dat nog veel gedaan, opa en oma draaien en mijn zusje en ik springen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() record is iets rond dde 60 ofzo van de basisschool nog, daarna boeide t me niet meer zo ![]() |
![]() |
|
![]() |
JAAAH TOUWTJE SPRINGEN!!!!!
Hehe we springen vaak met een touwtje als warming up voor de bokstraining. ik hou niet bij hoe vaak ik spring, maar wel een aantal minuten achter elkaar zonder te stoppen omdat het fout gaat. Ook doen we oefeningen zoals sprintjes en knieheffen , hakken tegen de billen en voor-achteruit, links om en rechtsom draaien en 10x linkerbeen en 10x rechterbeen en zo.
|
Verwijderd
|
Ik kan niet touwtje springen
![]() Mijn record is acht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En mijn moeder deed het telkens weer voor, heel snel, vooruit, achteruit... *zucht* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wij hadden op de basisschool ook een liedje dat over een beertje ging die allemaal dingen moest doen, tanden poetsen en de grond aanraken enzo, en dat moest dan onder het springen.
En we hadden ook iets dat Koeienmelken heette, waarbij er twee touwen door elkaar heen gedraaid werden. Dat kon ik helemaal op het einde van groep 8 opeens, en daarna nooit meer gedaan. Vond touwtje springen altijd erg vermakelijk ![]() |
![]() |
|
Deze up is niet nodig.
Overigens was het niet freud die hem upte, maar iemand van wie ik daarvoor al de reactie had verwijderd. Blijkbaar heeft freud later nog gereageerd. Daarom nu een slotje, dan komt ie zeker weten niet meer terug.
|
![]() |
|
|