Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De enige fractie die voor was waren de leefbaren. Een journalist van een plaatselijke krant deed onderzoek en kwam erachter dat de leden van de leefbaar fractie dikke donaties voor hun partij ontvingen van de eigenaar van de toekomstige gokhal, met hem op vakantie waren geweest en er regelmatig etentjes met de man op na hielden. Ondanks dat weigerden alle VVD raadsleden hier de Leefbaren te bekritiseren vanwege deze corruptie (want dit is gewoonweg omkoping, geef ze geld en ze zijn voor je plannen) en twijfelden zelfs of ze het plan niet moesten steunen. (ondanks dat je vanuit het liberalisme zou verwachten dat het uitgaansventrum zijn eigen boontjes moet doppen) Bij de jongerenafdeling had niemand daar een mening over, en hielden zich liever met nutteloze zaken bezig. Tja, dan is er weinig meer te doen daar, ik ben toen ook weggegaan. Als ik kijk dan gaat het met veel andere jongerenafdelingen weinig beter, dus ik zie er het nut niet echt meer van in.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Nu ja, als iemand wil stemmen op een partij die niet direct zijn situatie zal verbeteren is dat een typisch voorbeeld van betalen voor je principes. VVD stemmen als student zonder 'rotary-pappie'? Op zich erg te waarderen aangezien dat principes iets verder neemt dan bot eigenbelang.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 12:16. |
![]() |
||
Citaat:
Op zich kan ik het best waarderen als iemand niet prompt SP gaat stemmen als ze toevallig hun baan kwijtraken, of naar GL gaan als er een snelweg in hun achtertuin wordt geplant. Idem voor mensen met dubbel modaal die ondanks dat Sp stemmen. (hoewel ik niet denk dat die erg dik gezaaid zullen zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar, waar het mij in concreto om gaat zijn met name geneeskunde-, rechten- en bedrijfskundestudentjes die met een bralappel in hun keel VVD stemmen omdat ze later toch veel denken te verdienen. Dat is zulk puur financieel gedreven egoïsme en daar kots ik van. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nooit ingezien wat er tegen gelegenheidsstemmen is. Ik heb het niet zo op idealisme, want dat is per definitie onhaalbaar in een samenleving waar mensen niet dezelfde idealen hebben. Je moet kiezen voor de partij die op een bepaald moment die belangen waar jij de meeste waarde aan hecht het beste behartigt. Lijkt me ook redelijk egoistisch
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gelegenheidsstemmen is puur egoisme, dus hoe kan je tegen een vorm daarvan zijn, maar een andere goedkeuren?
||
Citaat:
Ik ben CDA-lid en voor (gedeeltelijk) behoud van die subsidies, omdat het wel degelijk nut heeft. Ik wil het wel uitleggen, maar omdat je nog nooit op dit forum begrip hebt kunnen opbrengen voor andermans mening, doe ik dat (voorlopig) niet. CDA heeft helaas wel het imago een stoffige partij te zijn, maar ik kan je verzekeren dat er zat mensen tussen zitten die wel weten wat leven is. |
![]() |
||
Citaat:
En antwoord op de vraag, Nee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Alle partijen hebben wel iets dat mij principieel tegen staat. Gelukkig word er nog wel een partij opgericht waar ik me thuisvoel, ooit.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Prinsjesdag WärteR | 138 | 23-10-2006 13:36 | |
Israel trekt Libanon binnen Verwijderd | 500 | 15-07-2006 21:18 | |
Lid politieke partij Barry K | 159 | 23-02-2006 21:14 | |
De Kantine |
Topique de ctrl-c et ctrl-v! hasseltboy | 500 | 31-12-2005 13:46 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 |