Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb ruzie om een opmerking van haar in de les. kijk ik had het 1e uur een afspraak met haar. in dat gesprek hebben we het gehad over thuis en over vooral mijn moeder. dat die consant mij achter na loopt. daarna had ik een andere les en het 3e weer les van haar. we waren met literatuur bezig met de rollen van personages en iemand vroeg dar wat over. zij dat uitleggen met een voorbeeld een moeder loopt haar dochter consant achterna. dat moet ze dus wel letterlijk uit dat gesprek hebben want daarna keek ze heel erg na mij hoe ik had gereageerd. ik vuil terugkijken dus. maar als ik niet moe en kwaad was gewwest was ik naar haar toe gestapt.
en ik heb ook ruzie gehad met haar over het feit dat ik blijf zittten ja als ik jouw zo zie vindt ik het niks voor jouw om het er bij te laten zitten. ja was altijd zo strijdlustig ect. ect. en daarna vragen of ik kwaad ben. ik heb iets te veel trots dan want ik zal nooit, en zeker niet naar haar toe toegeven dat ik kwaad ben. ze kent me door die gesprekken goed genoeg dus dat zou ze kunnen weten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben bang voor jou. Jenneke.* | 15 | 05-05-2005 09:42 | |
Seksualiteit |
ik ben bang.. Angeleyes16 | 23 | 25-10-2002 09:27 | |