![]() |
|
Ik zit er zelf ook over te denken om een spiraaltje te laten plaatsen, ik ben zeer gevoelig voor de hoeveelheid hormonen in de pil en dit schijnt minder te zijn met het spiraaltje. Ik vraag me af of dat meisje dat vertelt dat haar moeder er ergere bloedingen van kreeg wel over het hormoon spiraaltje sprak. bij het koper spiraaltje is dit namelijk zo.
Kijk anders eens op een site als www.gezondheidsplein.nl (weet niet of die link wel klopt!!). Daar vind je veel info en kun je eventueel een mailtje sturen aan gebruiksters. Heb ik ook gedaan en ik kreeg een verhaal met veel informatie en details over het plaatsen terug!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De huisarts van mijn moeder zei ook dat ze al veel patiënten heeft gehad die dat hormoonspiraaltje hebben laten verwijderen, het gaat dus lang niet altijd goed... |
![]() |
||
Citaat:
menstruatie minder heftig (bijna niets) maar wel heel vaak/lang, maar niet zo veel dat t echt n last is zeg maar alle ellende die ze voorheen oo bij haar menstrautie had is weg (migraine) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil geen pil meer, daarom ga ik geen lichte pil slikken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
spiraaltje? schaapje2702 | 8 | 16-08-2012 11:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
2 maanden ongesteld na abortus en mirena spiraal diesel81 | 6 | 11-09-2011 14:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote pil-topic #21 Pluis | 500 | 14-05-2011 10:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Mirena spiraaltje Verwijderd | 22 | 18-11-2007 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
welke anticonceptie middelen gebruik jij ??? mueslireep | 60 | 08-02-2007 10:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #15! Daantje_0705 | 500 | 31-07-2006 11:38 |