![]() |
|
Naar aanleiding van dit topic over begeleiding beeindigen ben ik nieuwsgierig hoe je bij begeiding komt. Wanneer was voor jou het punt om hulp te zoeken?
En was je bang, of zenuwachtig? En hoe kwam je op het idee en de reden maar denk niet dat je die zomaar vertelt hier.
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn ouders hebben me letterlijk naar de huisarts gesleurd.. Deze stuurde me na een aantal vragen te hebben gesteld naar 'het juiste adres'. (M'n ouders konden met mij direct doorrijden naar het RIAGG, crisisdienst). Het was volledig tegen mijn zin, ik gedroeg me ontzettend recalcitrant... Dit gebeuren verpestte uiteraard mijn hele plan (...) De reden? M'n moeder had tussen mijn spullen een uitgewerkt suicideplan met datum + afscheidsbrieven gevonden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Partij voor de Dieren: landelijk beleid diervriendelijke bestrijding vogeloverlast Gatara | 42 | 11-08-2009 16:37 | |
Studeren |
begeleiding bij de studie moon | 3 | 26-02-2009 18:57 | |
Beleidszaken |
Beleid Openbaar? Mederiacvm | 22 | 22-01-2004 19:23 | |
De Hoop Scheffer: beleid overlaten aan grote EU-landen Blitzkrieg Bop | 70 | 23-09-2003 09:51 | |
Beleidszaken |
[S&M] Handhaving van het beleid en mate van modereren Martin | 18 | 31-03-2003 14:41 | |
Beleid voormalig minister Borst (D66) helpt bij wegwerken wachtlijsten Cleopatraan | 18 | 25-11-2002 11:16 |