Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Valt wel mee, je maakt niet zulke lange dagen en doet het meeste huiswerk op school. Bovendien wordt het mijn derde keer 5VWO, ik zal toch wel iets hebben opgestoken van de uren dat ik er uberhaupt was. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Op mijn school zijn er ochtend, middag en avond lessen. Als je een beetje gelukt hebt sluit het allemaal netjes aan. Ik heb op maandag, dinsdag en woensdag ochtend en avond les. De rest heb ik vrij en is eigenlijk voor thuiswerken. Het is allemaal heel zelfstandig en dat moet je wel aankunnen. Je moet er wel rekening mee houden dat je alles in een jaar moet doen. Werkstukken, verslagen, boeken, toetsen,practica, enz. Op mijn school is het wel zo dat je dingen die je op je oude school gedaan of gemaakt hebt mag laten staan. Hiervoor heb je wel een bewijs nodig van je oude school. Als je nog meer wilt weten kun je me dat gewoon vragen.
||
Citaat:
Voordeel is dat het volwassenonderwijs is wat betekend dat je zelf mag komen als je er zin in hebt en anders gewoon niet. Huiswerk wordt ook niet gecontroleerd enz.. Vakken als geschiedenis en Nederlands enz die ik ook wel alleen kan doen ben ik dus ook niet te vinden, zo heb je meer tijd over voor andere vakken die wel lastiger zijn en is het echt niet te druk.
||
Citaat:
![]() Er wordt ook geen huiswerk opgegeven, bij sommige vakken krijg je wel aan het begin van een blok een planner waar het huiswerk op staat maar niet bij allemaal.
||
Citaat:
Normaal is ongeveer de helft van de 6e klas idd herhaling van de 5e maar vergeet niet dat er in het examenjaar maar les is tot eind april, totaal 8 maanden dus. Normaal is de 5e en de helft van de 6e 10+4=14 maanden. Je gaat dus echt wel sneller door de stof heen maar als je een beetje plant is het wel goed te doen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Schooljaar afmaken of volgend jaar? diamondvoodoo | 7 | 13-02-2003 17:48 |