Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2003, 09:58
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Hallo, ik heb hele slechte cijfers, eigenlijk te slecht om nog beetjke kans te hebben om te slagen. Me mentor/decaan zegt dat de kans ook heel klein is... wat moet ik doen??
Dit jaar afmaken (wie weet lukt het maar daar ga ik zeker niet vanuit) en volgend jaar over doen of nu stoppen en werk zoeken ofzo en dan volgend jaar weer proberen
Ik zit in 5 havo... en me cijfers zijn net geen voldoendes waarbij 2 zware onvoldoendes dat profielvakken zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2003, 10:06
@Moon
@Moon is offline
hoi, een klasgenoot van me is ook door onze coördinator aangeraden om terug te gaan naar 5 gymn. omdat ze maar 20% kans heeft om te slagen. Maar ze gaat gewoon door. Stel dat ze het wel haalt. Ik heb trouwens ook gehoord dat als je je examen niet haalt volgend jaar naar de Mondriaan kan gaan om daar de overige certificaten te halen. Dus dat is ook een optie. Dan hoef je nu niet terug naar de vierde, lijkt me eigenlijk zwaar klote. Als ik jou was zou ik dus gewoon doorgaan.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 11:13
lorenzo30
lorenzo30 is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Hallo, ik heb hele slechte cijfers, eigenlijk te slecht om nog beetjke kans te hebben om te slagen. Me mentor/decaan zegt dat de kans ook heel klein is... wat moet ik doen??
Dit jaar afmaken (wie weet lukt het maar daar ga ik zeker niet vanuit) en volgend jaar over doen of nu stoppen en werk zoeken ofzo en dan volgend jaar weer proberen
Ik zit in 5 havo... en me cijfers zijn net geen voldoendes waarbij 2 zware onvoldoendes dat profielvakken zijn.

spijbelaar je bent vandaag ook nie naar school gekomen haksteeg!!

zoals je nu door gaat heeft het volgens mij geen zin meer om door te gaan, je spijbelt je toch al dood

OFFTOPIC: HAHAHAHAHAHAHAHAHA, HAKSTEEG IS ONZEKER OVER ZIJN CHAT VRIENDINNETJE, ja toch rustig manneke?? dit is echt een nieuw weetje voor moi
Oud 13-02-2003, 12:51
r3nske
r3nske is offline
Citaat:
@Moon schreef:
Stel dat ze het wel haalt. Ik heb trouwens ook gehoord dat als je je examen niet haalt volgend jaar naar de Mondriaan kan gaan om daar de overige certificaten te halen. Dus dat is ook een optie.
Ik zit op het volwassenonderwijs (ROC) in HAVO 4 en er zijn nu best wel veel mensen die niet geslaagd zijn omdat ze enkele profielvakken niet voldoende hebben kunnen afsluiten! Zo doet een meisje nu geschiedenis en economie opnieuw, ze hoeft alleen die vakken nog voldoende af te sluiten en kruigt dan haar diploma (ze volgt die vakken zowel in HAVO 4 als HAVO 5)... En al moet je het jaar overdoen, alles is meegenomen, wanneer je de stof immers twee keer krijgt wordt het nog makkelijker! In ieder geval succes!!!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 13:04
Konijn
Konijn is offline
Ik heb ongeveer t zelfde probleem, alleen kan ik door ziekte dit jaar waarschijnlijk niet slagen voor 6 vwo. Daarom ga ik de laatste periode van dit jaar vast met de 5 vwo klas meedraaien waar ik dan volgend jaar in kom. (Werken ipv school mag officieel niet eens )
Oud 13-02-2003, 14:38
Verwijderd
afmaken, kijk je schoolexamens mag je dan over doen, maar als je lager haalt, blijft het cijfer van vorig jaar staan
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 17:42
fib
fib is offline
als je het nog een beetje na je zin hebt op school dan zou ik volgend jaar 5 havo gewoon over doen en nu gaan werken!
Oud 13-02-2003, 17:48
mariekegirl
mariekegirl is offline
ey,

ik had vorig jaar zelfde probleem
ik zat in 5 havo, haalde alleen maar kut cijfers, en was al bijna zeker dat ik ging zakken.
ik heb het gewoon afgemaakt en dus ook gezakt,
maar ik ben wel blij dat ik het geprobeerd heb, want nu weet ik al hoe de examens gaan enzo, dus minder zenuwachtig,
als ik jou was zou ikh et gewoon proberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten