Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Over die lettergrepen ben ik het op zich wel eens... En die hoofdletters komt eigenlijk door Word, want die maakt van elke nieuwe zin uit zichzelf hoofdletters ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Je zou er bijvoorbeeld 'dit communicatiemiddel~gold natuurlijk ook voor ons' van kunnen maken. Dan loopt het wat beter. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ta ta aus ber duum = ik hou ook veel van jou Natuurlijk zou het eigenlijk moeten zijn: ik hou (ook) van je, maar dat is in vertaling ta ta duum en dan zit je weer met die lettergrepen... Sketch: op zich ben ik het met je eens, al is het op de manier die ik lees niet echt een probleem, maar het is niet vanzelfsprekend dat zij ook van taal gebruik kunnen maken, dus je optie vind ik ook niet echt geweldig...
||
Citaat:
![]() Maar bedankt en zo ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En Thoughtful, ik vind dat je gelijk hebt, maar dan moet ik wel steeds weer wat voor bedenken of zoiets ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Gods liefde versus Gods woede leonkorn | 38 | 09-09-2011 16:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Decor van liefde Verwijderd | 3 | 10-10-2004 19:04 | |
Verhalen & Gedichten |
belangrijk *Sniezel* | 4 | 22-09-2003 16:03 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Kan iemand me helpen met het gebruik/vertalen van enkele FRANSE woorden murwari | 4 | 28-02-2003 21:09 | |
Psychologie |
'lief' bedoelde woorden van mams... moenbase | 22 | 28-10-2002 10:02 |