Advertentie | |
|
![]() |
|
die tegenspraak is opzettelijk, lees maar na, denk ff na en je ziet dat het klopt.
Check maar op L&R, 1 persoon die maakte het uit met vriendin voor nieuwe. Hij wordt geflamed; een ander die zegt datie verliefd is op een ander en wil eigenlijk liever iets met die doen en dat wordt aangemoedigd. En dit is slechts een voorbeeld, zie je overal in enigzins andere situaties. En gedrag verschilt per persoon ja, maar slimbo, ik vroeg Wat is nu algemeen normaal gedrag [edit] http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=112813 http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=102632 http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=110208 note: het zijn niet pure duidelijke tegenstellingen maar je ziet ze er wil in. [/edit]
Laatst gewijzigd op 01-06-2002 om 08:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je word gevormd door je omgeving! En die omgeving is normaal voor jou. "1 persoon die maakte het uit met vriendin voor nieuwe" << iedereen voelt hierbij mee met die vriendin, zij is in de slachtoffer-rol .. zij bepaalt hoe hecht een relatie was voor jou, jij leest enkel haar woorden .. misschien was het voor hem heel anders? "een ander die zegt datie verliefd is op een ander en wil eigenlijk liever iets met die doen en dat wordt aangemoedigd" << "volg je hart" luidt 1 van de eerste replies .. hoe vaak hoor je dat in je leven denk je? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens ben ik geen slimbo, maar een wiskundige, maar dat even terzijde. ![]()
|||
Citaat:
ok, that'sthat Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Volgens mij hangt het algemeen normaal gedrag af van de omgeving; dan niet de straat waar je woont maar het land of zelfs het continent. Ook de tijd waarin je leeft speelt een grote rol. Het paradigma, zoals mijn leraar Geschiedenis altijd zo leuk zegt. Je denkkader dus.
In de 19e eeuw was anti-semitisme een heel normaal iets in Europa. Het vloeide voort uit wat de christenen bijvoorbeeld dachten, nl. dat de joden Christus hadden vermoord etc. Tegenwoordig mag anti-semitisme niet meer, het is discriminatie op grond van geloof en dat is verboden. Wat ik wil zeggen is dat algemeen normaal gedrag van de tijd en de plaats afhangt.
|
AUW! Sorry - mijn fout.
Met losers bedoelde ik jullie NIET - ik bedoelde mensen die rationeel denken stom vinden. Maar ik had het idd slecht opgeschreven en daarna was het niet eens serieus bedoelt. - maar mijn fout, was erg onduidelijk. Dat rationeel enzo is moeilijk. Als je erover praat dan zegt iedereen dat dat super is en hoe het moet. Maar dezelfde mensen zeggen dezelfde dag nog dat je je hart moet volgen en je laten leiden door je gevoellens. (zelf getest en 17/20 mensen zeiden dit) Dat hun uitspraken in strijd zijn met elkaar zegt al dat er niet rationeel over is nagedacht maar dat ze zich lieten leiden door hun gevoelens. In beide gevallen omdat het fout klinkt om rationeel te denken en om je te laten leiden door je hart. Maar ik ben nog niet achter het motief hiervan.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |