![]() |
|
![]() |
Hej hej mensen,
Zoals sommige van jullie weten heb ik een topic gemaakt over mn "date". Het "date" topic dat ik gestart had vind je hier . Het is anders gelopen als ik had verwacht, in de bios was het heel gezellig en we hebben ook lekker tegen elkaar aan gezeten, maar toen ik haar naar huis bracht ging alles fout. Op een gegeven moment stonden we stil en toen keken we elkaar zo aan en allebei keken we héél verlegen weg. Er hing echt een erg grote spanning, ik had die spanning moeten doorbreken door haar een knuffel te geven ofzo. Maar dat heb ik niet gedaan. En hier baalde ik heel erg van, ik besefte toen ik aanfietste al dat ik het "verknalt" had. Ik heb dr dus nog een keertje mee uit gevraagd, maar helaas kon ze niet. Toen is ze op msn gekomen en hebben we een heel gesprek gehad over "ons". Ze ziet ons op dit moment niet als stel. Ze vind me erg leuk, kan me vertrouwen etc. Dat zegt ze zelf, maar de "spanning" die er is zodra ze me ziet vind ze gewoon eng. Op het gebied van liefde klap ik dan helemaal dicht, als ze mij ziet klapt ze dus dicht. Ook heeft ze me gezegd ( na vragen van mij ) dat ze niet op zoek is naar een vriendje (ze heeft er nog nooit 1 gehad ). Ook vergeleek ze "ons" met een vriendin van haar en dr vriend, die heel erg staan te kleffen en elkaar staan op de geilen de hele dag. Dat vond ze echt niks. Er kwamen wel vrij serieuze uitspraken uit dr over het feit dat het misschien later iets zou kunnen worden tussen ons. Ook heeft ze een aantal keer gezegd wat niet is kan nog komen. Ook heeft ze gezegd dat ze me graag wat beter wil leren kennen. Ze voelt zicht op dr gemak bij me en wil gewoon lol maken met me. Ook vond ze dat ze me in een korte tijd redelijk heeft leren kennen en dat echt het gevoel heeft dat ze me kan vertrouwen.Het is een vrij lang en serieus gesprek geweest, ze vond het moeilijk om dr over te praten en de juist woorden vinden voor sommige gevoelens was ook erg lastig. Ik ben nu een beetje radeloos, hoe moet ik me opstellen tegenover haar? Moet ik mijn gevoelens laten varen? Moet ik dr wat tijd geven om aan het "gevoel" te wennen?Wat is het beste ik weet het echt niet ![]() Bedankt als je de moeite hebt genomen om naar mijn ellendig lange verhaal te luisteren. Groetjes, ZUP Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 07:29. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Reacties zijn nog steeds welkom. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Succes ermee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Up up ![]() Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 15:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Begin al een scholieren forum verslaving op te bouwen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het begint een beetje off-topic te worden. ![]() Reacties nog steeds gewenst! ![]() Laatst gewijzigd op 01-04-2005 om 15:33. |
![]() |
||
Citaat:
Haar gewoon de kans geven een x wat intiemer te worden, doet ze dat dan is het wss wel raak ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Moeilijk moeilijk.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ach ja ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gevoelens voor een collega vliegerschool | 2 | 06-02-2017 12:21 | |
De Kantine |
Dreig-SMS, hoe mee om te gaan en hoe traceer ik een 06-nummer? A-Quattro | 24 | 19-04-2016 18:49 | |
Seksualiteit |
Betrapt Liwin | 45 | 04-05-2007 20:12 | |
Psychologie |
Lucht-sessie Stephen123 | 7 | 03-05-2007 20:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Betrapt Liwin | 15 | 27-04-2007 15:39 | |
Liefde & Relatie |
bang te vertellen dat je verliefd bent, om vriendschap kwijt te raken Trinity | 11 | 22-07-2005 09:38 |