Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2007, 20:28
Liwin
Liwin is offline
Hallo,

Vanavond was ik heel dom aan het masturberen met mijn cam aan. Zonder iemand die keek, overigens. Gewoon om zelf te kijken en daar geil van te worden.
Totdat... Mijn vader me betrapte. Hij dacht natuurlijk het ergste, dat ik met iemand zat te cammen. Hij boos worden. Ik heb zo rustig en volwassen mogelijk gezegd dat er niemand zat te kijken. Toen hij vroeg, waarom die cam dan? Zei ik al even rustig, om het zelf te kunnen zien.
Dat slikte hij.

Maar, ik voel me nu vreselijk. Hij heeft voor het eerst ontdekt dat ik masturbeer, ik kan hem niet meer onder ogen komen, evenals mijn moeder die het van mijn vader weet. Ik heb het idee dat ik hun vertrouwen beschaamd heb. Verder vind ik het erg dat hij mij zo gezien had, omdat hij toch ook een man is.
Ik weet niet goed hoe hier mee om te gaan, ik durf nu zeker niet meer te masturberen, bang dat ze het merken. Ik weet dat ze niet zo naïef mogen zijn om te denken dat ik mijn eigen lichaam nog niet ontdek heb, wat ze ook niet zullen zijn, maar ik vind het echt erg.

Het is eng, ik weet niet hoe ik ze onder ogen moet komen. Mijn cam is voor onbeperkte tijd ingenomen, misschien wel voor altijd.

Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt, of die tips kan geven? Moet ik het erg gewoon nooit meer over hebben, doen alsof het nooit is gebeurd? Hoe moet ik ze normaal onder ogen komen?

Het voelt alsof mijn grootste geheim ontdekt is, wat ook eigenlijk zo is, alhoewel dit mijn ena grootste geheim was, voor mijn ouders dan.

Help.
Oud 26-04-2007, 20:36
Verwijderd
Tegen je pa zeggen dat hij voortaan aan de deur moet kloppen voordat hij binnenkomt?
Oud 26-04-2007, 20:40
Verwijderd
in welke eeuw leven jouw ouders?
Oud 26-04-2007, 20:43
Tiño
Tiño is offline
meid, je hebt niks ergs gedaan, en dingen als je cam innemen is wel redelijk triest,
owja, jij bent er trouwens omdat je ouders ooit seks hebben gehad! ieuw

maar goed nieuws; over 2jaartjes ben je volwassen en kun je doen en laten wat je zelf wilt.

daaronder valt ook cammen, met jezelf of wie dan ook.

succes
Oud 26-04-2007, 20:48
Liwin
Liwin is offline
******** - Mijn deur stond (stomstomstom) op een kier
Louis Armstrong - 21ste, geloof ik? ^^
Tiño - Dank je. voor de hart onder de riem. Het is niet dat ik denk dat mijn ouders flippen, maar meer dat ik er zelf niet goed van in mijn vel zit.
Oud 26-04-2007, 21:04
Chronocide
Chronocide is offline
lol
Oud 26-04-2007, 21:05
Liwin
Liwin is offline
Chrome - Sorry hoor, maar wat is er zo lol aan? Ik vind het helemaal niet leuk en zit met een letterlijk en figuurlijk kutgevoel!
Oud 26-04-2007, 21:16
Liwin
Liwin is offline
Excuses, verkeerd topic, denk ik. Ik zal hem in seksualiteit plaatsen. Dan kan een moderator deze op slot zetten. Sorry.

Edit: Zwoek - precies wat het punt is. Waarschijnlijik stonden ze daarvoor niet bij stil, hoe modern ze ook zijn. Nu ze het weten... het is gewoon anders. Terwijl zij en ik weten dat zoiets doodnormaal is voor een meisje van zestien.

Edit2: El Chupacabras - Dat heb ik dus in dit bericht gezet, en ook nog in het seksualiteit onderwerp gezet. Onderaan.

Laatst gewijzigd op 26-04-2007 om 21:31.
Oud 26-04-2007, 21:16
Zwoek
Zwoek is offline
Ik begrijp je gevoel wel. Vooral omdat het nou bevestigd is voor hen, is het nog erger. Maar ik denk bijna wel zeker dat het over een tijdje een stuk minder is.

Als ik jou was zou ik gewoon doen alsof er niks aan de hand is. Zij weten hoop ik net zo goed als jij dat het gewoon normaal is en zullen ook niet anders over je gaan denken.
Het zal wel vervelend zijn in het begin, maar het zal ook weer minder worden. Succes ermee
Oud 26-04-2007, 21:28
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
cross post? Staat hetzelfde niet ook bij seksualiteit?
Oud 26-04-2007, 21:29
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 26-04-2007 @ 22:28 :
cross post? Staat hetzelfde niet ook bij seksualiteit?
Ja ze heeft hem opnieuw daar gepost omdat ze hem verkeerd vond staan. Maar eigenlijk kan beter een FB deze verplaatsen, of hier een slotje opzetten zoals ze zelf al zei
Oud 26-04-2007, 21:32
El Chupacabras
Citaat:
Zwoek schreef op 26-04-2007 @ 22:29 :
Ja ze heeft hem opnieuw daar gepost omdat ze hem verkeerd vond staan. Maar eigenlijk kan beter een FB deze verplaatsen, of hier een slotje opzetten zoals ze zelf al zei
Ik heb de intelligentie van een pelpinda hè! Dat kan mijn brein niet allemaal verwerken!
Oud 26-04-2007, 21:39
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
El Chupacabras schreef op 26-04-2007 @ 22:32 :
Ik heb de intelligentie van een pelpinda hè! Dat kan mijn brein niet allemaal verwerken!
Nijmegenaar
Oud 26-04-2007, 21:40
El Chupacabras
Citaat:
Zwoek schreef op 26-04-2007 @ 22:39 :
Nijmegenaar
Maar gelukkig niet van oorsprong hè!
Oud 26-04-2007, 23:02
Chronocide
Chronocide is offline
Citaat:
Liwin schreef op 26-04-2007 @ 22:05 :
Chrome - Sorry hoor, maar wat is er zo lol aan? Ik vind het helemaal niet leuk en zit met een letterlijk en figuurlijk kutgevoel!
Nou wat valt er niet aan te lollen, je moet er niet zo'n drama van maken.
Oud 27-04-2007, 15:39
ekki
ekki is offline
crosspost, slotje.

Regels voor berichten