![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zo reageren op een serieuse vraag getuigt van achterlijkheid ... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En diss Shitonya niet, ik vind 'r gaaf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Uiteindelijk ook bedacht dat dat is als je het aan voelt komen omdat je dan heel ontspannen bent dr na en het niet helpt als je al over de helft van de aanval bent. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Seks schijnt wel te helpen tegen hoofdpijn omdat je een bepaalde stof aanmaakt als je klaarkomt. Toch vind ik het een slecht idee omdat overgevoeligheid voor licht, geluid en beweging nogal slecht samengaat met seks. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nog meer uitleg nodig? Hmm...is dat nu echt nodig? Natuurlijk heeft niemand altijd "zin". Dingen die de "zin" belemmeren: - migraine/hoofdpijn - moe - menstruatie - nodig naar de wc - net gehoord dat iemand is overleden die je goed kende Dus ja, ik vind dit nog steeds de stomste vraag die ik ooit heb gelezen. Een stomme vraag omdat iedere dwaze ziel hier zo het antwoord op weet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mentruatie beinvloedt het "zin hebben in" ? starfishie | 34 | 21-04-2006 16:29 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb er geen zin in.. hoe maak ik haar dat duidelijk? zonder te kwetsen :( Bruut | 35 | 25-06-2004 20:58 | |
De Kantine |
waar hebben jullie het over op msn? tikmaarwat | 130 | 09-05-2004 09:34 | |
Liefde & Relatie |
van die jongen valt écht geen hoogte te krijgen, hebben jullie soms raad?? Eurydice | 8 | 28-08-2003 13:35 | |
Seksualiteit |
Hebben jullie soms ook last van een tijdje niet kunnen klaarkomen? alanis | 13 | 24-04-2003 14:30 | |
Seksualiteit |
Meiden.. komen jullie altijd klaar? ~*Mizz.$uu$*~ | 12 | 11-05-2002 18:03 |