Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren met familie van mijn lover naar een dierenpark in Overloon (
![]() Vandaag van 8:45 tot 15:30 college, dan ben ik om 17:00 thuis, en moet ik meteen weer naar de Appie om de hele avond te werken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb gisteren geslackt, en toen een appartement in de pijp bekeken, best leuk, toen bij de chocolate bar wijn gedronken en daarna naar huis gegaan om in de zitkamer te picknicken met mn huisgenoot, daarna six feet under gegekeken en toen was het al te laat om nog te leren, dus bladerde ik door mijn boek en ging ik slapen. straks tentamen
![]() |
![]() |
|
Ik werd veel tevroeg wakker nadat ik pas om half 2 ben gaan slapen want mn huisgenoten bleven plakken en ze gingen de hele tijd praten over sex en pijpen en piemels en nu zit ik op school en zometeen ga ik fijn foto's maken in de C1000 voor n presentatie over een schizofreen die Jan heet
![]() en ik heb griep ofzo
|
![]() |
Gisteren kwam ik om half 3 's middags thuis want ik was bij een vriendin blijven slapen. Toen ben ik huiswerk gaan doen tot half 5, en toen ben ik languit op het balkon in de zon gaan liggen met een cd van Neurosis erbij.. Na anderhalf uur ofzo gaan eten en wat tv gekeken.. Afgewassen, nog gecomputerd en toen Joan of Arcadia gekeken. Toen naar bed. En vanochtend de bus van 9 uur gepakt, naar school geweest een uurtje, en nu zit ik weer thuis en ga ik straks naar het ziekenhuis voor exceem rond mn ogen.
|
![]() |
Ik droomde over Chaos,we stonden in de h&m aan te schuiven voor in zo'n paskot te mogen,die stonden in een vierkant dus in het midden was er een grote ruimte,die was eerst helemaal leeg,tot ik hem in het gezicht sloeg en toen werd hij boos en ik werd bang en plots stond heel de ruimte vol met mensen en eerst was er veel lawaai en toen werd het helemaal stil.
Maar ik ging vlug in zo'n kot en ik bood mijn excuses aan door een tekst op de deur te schrijven. met potloden uit zijn broekzak. ![]()
|
Vanochtend vroeg op gestaan en gestudeerd.
Nu zitik me helemaal vol te eten aan de goddelijke bami en kousenband met garnalen en een beetje bakkeljouw van de moeder van mijn vriendje (ik ga nooit meer Nederlanders daten, want dit is gewoon té lekker ![]() Zometeen weer leren, dan tentamen maken om 18.30 ![]()
|
vanochtend naar solicitatietraining geweest voor een belbaantje en ik ben aangenomen. was erg gezellig en leuk
![]() en nu ben ik op school en ga ik straks langs een docent die me haat(!) en moet ik mn onderzoeksverslag inkijken en vanavond herkansen en morgen weer inleveren, buh. en verder studeren voor tentamens die ik volgende week heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Vrijdag had ik de artestieke interlyciale, als toeschouwer, daarna vroeger terug richting amersfoort, daar drie bandjes gezien, nouja, eigenlijk twee, travoltas min of meer gemist. Het was daar in ieder geval wel gezellig. Daarna nog even naar de kroeg maar dat was redelijk dood en bij een vriendin daar blijven slapen (justakid). Volgende dag door amersfoort geslenterd en heerlijk gepicknickt in de zon. 's Avonds heerlijk gegeten, Girl with the pearl earring gekeken en blijven slapen bij een andere vriendin. Zondag moest ik om negen uur werken, en och, het was verschrikkelijk druk. 's Avonds om half tien gaan slapen. Vandaag school maar dat wilden jullie vast niet weten.
|
vanochtend werd ik wakker met een verstopte neus en pijnlijke keel en ik had al een uur op school moeten zijn en toen bleef ik maar lekker thuis
en volgens mij heeft mijn lichaam bepaalde functies uit laten vallen want ik heb geen hongergevoel meer..ik heb alleen nog maar cornflakes gehad vanochtend maar ik heb nog steeds geen honger (?) naja ik ga nu maar toch ff eten
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dit filmpje zegt het allemaal:
http://lerweb.khlim.be/~tiger/rubenb...n/SV_A0011.mp4 naar school geweest voor 10 minuten (moest kopien hebben) en toen wouden ze dat lieve meisje slaag geven ![]()
|
Ik stond op en toen ging ik tentamen maken en toen naar mn vriendje en toen tentamen maken en weer naar mn vriendje. Toen naar huis, en de hele kamer stond vol fucking kluisjes
![]() ![]() Die kluisjes gaan wel weer weg maar kluisjes 222 is van mij.
|
![]() |
Opgestaan, geleerd, gedoucht en ontbeten (ook echt in die volgorde want anders schiet leren bij mij niet op, zelfdiscipline door verhongering
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je studeert toch nog steeds psych.?!!!???!!! waarom wist daar niets van ![]()
|
Teksten geleerd voor de belangrijkste auditie ooit die ik zaterdag heb voor Lucia Marthas en ben godverdomme zo ontzettend zenuwachtig dat ik het waarschijnlijk toch niet haal maar goed voor de rest is alles chill
![]()
|
|