Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2005, 16:06
igfy
igfy is offline
Na hoeveel tijd had je voor het eerst ruzie met je vriendje/vriendinnetje en weet je nog waar die ruzie over ging.

Met mijn ex had ik na een maand of twee voor het eerst ruzie omdat we allebei andere opvattingen hadden over blowen, en met mijn huidige vriendje heb ik nog geen ruzie gehad.. (is ook nog maar 6 weekjes)

Laatst gewijzigd op 21-03-2005 om 18:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2005, 16:10
miro
miro is offline
We hadden juist in het begin heel vaak ruzie vooral over kleine leugentjes en omdat ik hem vaker wou zien dan hij mij.

Maar sinds 2,5 jaar hebben we zelden nog ruzie.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 16:10
Verwijderd
Na 4 maanden nog geen ruzie maar dat komt vooral omdat we van mening verschillen over nutteloze dingen, wat dus niets uitmaakt. En we zijn niet vies van compromissen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 16:11
filia dei
filia dei is offline
Ik heb nog nooit ruzie gehad. Misschien wel eens discussie ofzo, maar dat ging dan over van die filosofische vragen ofzo, maar geen echte ruzie dus.

We hebben nu iets van 4,5 maand
Oud 21-03-2005, 16:14
Matjong
Matjong is offline
Citaat:
miro schreef op 21-03-2005 @ 17:10 :
We hadden juist in het begin heel vaak ruzie vooral over kleine leugentjes en omdat ik hem vaker wou zien dan hij mij.

Wel knap dat jullie nu nog samen zijn dan... Meestal als het in begin al niet zo lekker loopt (zeker als het over liegen gaat), dan houdt het vaak niet zo lang stand
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 16:45
Dzjes
Dzjes is offline
Onze eerste echte ruzie was rond 7 maand, denk ik..
Het ging iets over een foto dat hij gemaakt had, maar ik wou écht niet op de foto,en ik had hem vertrouwd dat hij het niet ging doen,en toch deed ie het..

echt iets dom als je het achteraf bekijkt
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 16:49
yapo
yapo is offline
de ruzie kwam pas toen het 2 weekjes over was na 6 en een halve maand samen te zijn geweest En tsja, waar gaat die ruzie dan over?
Oud 21-03-2005, 16:57
Lynn
Lynn is offline
Onze eerste échte ruzie was na 5 maanden, dat was omdat ik van een "vriend" allemaal dingen over mijn vriend en zijn vriendengroep hoorde, waarvan mijn haren recht overeind gingen staan. Nou bleek achteraf dat die vriend eigenlijk toch niet zo'n goede vriend was, maar meer een jochie dat omkwam in zelfmedelijden en gebrek aan aandacht. En nee, dat zeg ik niet omdat ik mijn vriend niet als een lompe zak af wil schilderen, "Vriend" was gewoon écht triest bezig.

We hebben wel eens meningsverschillen en heftige discussies, maar daar hou ik wel van.
Oud 21-03-2005, 17:13
Jules
Jules is offline
Echt ruzie: nog nooit. Na een jaar en eeh 4 maanden alweer .. wel dat ik boos was, maar dan meer boos op mezelf.
Oud 21-03-2005, 17:16
Mindfields
Mindfields is offline
Afgelopen zaterdag. Achteraf eigenlijk over niks. Oja, we hebben 4 maanden en een week.
Oud 21-03-2005, 17:35
Sawna
Sawna is offline
We hebben nog nooit ruzie gehad (we hebben 8,5 maand). Ik ben wel eens boos op hem geweest, maar dat was grotendeels door mijzelf. Hij vindt mij vast ook heus wel eens een zeur, maar met gewoon rustig praten los je (bijna) alles op
Oud 21-03-2005, 17:46
Mucky
Mucky is offline
Na zo'n 5 maanden
hij organiseerde een fuif en liet mij helemaal links liggen, hij had zelf gezegd dat hij die fuif belangerijker vond dan mij.Toen werd ik heel boos. Maar we hebben achteraf netjes alles uitgepraat
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 17:51
miro
miro is offline
Citaat:
Matjong schreef op 21-03-2005 @ 17:14 :
Wel knap dat jullie nu nog samen zijn dan... Meestal als het in begin al niet zo lekker loopt (zeker als het over liegen gaat), dan houdt het vaak niet zo lang stand
Ja achteraf verklaar ik mezelf ook voor gek dat ik toen toch door gegaan ben (tegen ieder ander had ik gezegd dat ie t uit moest maken) Maar nu ben ik al lang blij!!!

3 jaar! and still going strong!
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 17:51
Envy
Envy is offline
Na zo'n 7 maanden nog geen ruzie gehad .
Oud 21-03-2005, 17:54
Isiyanka
Isiyanka is offline
15 maanden lang geen ruzie gehad Wel af en toe meningsverschillen, maar die heeft iedereen wel eens
Oud 21-03-2005, 18:02
luchtballon
luchtballon is offline
na een maand of 5 was het een probleem dat we elkaar zo weinig zagen, maar echt ruzie hebben we er niet om gemaakt. Ik jankte en probeerde ondertussen nog was uit te leggen en hij probeerde mij te laten inzien dat het niet terecht was.
Na 17 maanden nog een keer ongeveer hetzelfde probleem gehad, toen was het bijna uit. En nu zijn we 2 weken verder.

Verder hebben we nooit echt ruzie.
Oud 21-03-2005, 18:11
Hagel
Hagel is offline
Nog niet en we hebben nu 5.5 maand. Wel discussies maar dat vinden we wel leuk achteraf.
Oud 21-03-2005, 18:12
WolterB
WolterB is offline
Ik heb in 3½ maand nooit ruzie met haar gehad, ook niet toen het uit ging.

Ben niet het type dat knallende ruzie maakt
Oud 21-03-2005, 18:25
waves
waves is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 21-03-2005 @ 17:10 :
Na 4 maanden nog geen ruzie maar dat komt vooral omdat we van mening verschillen over nutteloze dingen, wat dus niets uitmaakt. En we zijn niet vies van compromissen
maak daar bijna 6 maanden van .
Oud 21-03-2005, 18:26
KiMZz
KiMZz is offline
Pas na een halfjaar eerste ruzie gehad... En de 'make-up-sex' daarna was geweldig
Oud 21-03-2005, 18:34
Moustache
Moustache is offline
Hmm sinds ik de eerste ruzie (na zo'n 4 maan) had met mn vriendin hebben we een periode van bijna een maand gehad van ruzie e.d... Maarja zal onze koppigheid wel zijn
Oud 21-03-2005, 18:49
igfy
igfy is offline
wow.. volgens mij heb ik iets verkeerds gedaan in mijn vorige relaties.. ik had veel vaker ruzei volgens mij. Maar had het er ook met ijn vriendje over en hij zei dat hij ook heel goed was in ruzie maken en dat hij het ook raar vond dat we nog geen ruzie hadden gehad. Misschien heb ik eindelijk iemand gevonden die het met me uit kan houden
Oud 21-03-2005, 18:52
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 21-03-2005 @ 17:54 :
15 19 maanden lang geen ruzie gehad Wel af en toe meningsverschillen, maar die heeft iedereen wel eens
Oud 21-03-2005, 18:56
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ja wat is ruzie?

Na een maand of 8 ontstonden er irritaties, wat heel normaal is als de ergste verliefdheid eraf gaat.
Die meningsverschillen en irritaties hebben we nog weleens, al word het steeds minder, maar ruzie, nee dat niet
Oud 21-03-2005, 19:22
Verwijderd
na 8 en een halve maand 1 serieus meningsverschil gehad, maar nog geen ruzie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2005, 20:26
Toet0r
Toet0r is offline
écht ruzie hebben we nog nooit gehad. Wel af en toe van die meningsverschilletjes, maar die kan je geen ruzie noemen. We lijken veel op elkaar geloof ik
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 20:26
A*
A* is offline
We hebben eigenlijk nooit ruzie.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 20:45
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
na 1 dag al
Oud 21-03-2005, 21:06
zeep007
zeep007 is offline
vrij snel hadden wel al een soort van ruzie. Klinkt raar, maar dat voelde goed. Ik was zo op mijn gemak dat ik ruzie kon maken en dat het niet meteen betekende dat het voorbij was.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 21:11
saturday
saturday is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 21-03-2005 @ 22:06 :
vrij snel hadden wel al een soort van ruzie. Klinkt raar, maar dat voelde goed. Ik was zo op mijn gemak dat ik ruzie kon maken en dat het niet meteen betekende dat het voorbij was.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 10:41
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
vandaag 4 maanden (hoeraaaa!)
Nu al iets van 3 kleine ruzie's gehad ofzo
Ging vooral over dat hij bijna nooit naar mij komt (1x per 2 weken ofzo) en ik iets van 3 à 4x per week naar hem
En over het feit dat hij al verschillende keren op het laatste moment, met de meest slechte smoezen niet naar mij toe kwam
(zoals dus afgelopen vrijdag, hij riep al heel de week dat hij vrijdag naar mij zou komen, hij belt vrijdag middag of het goed is dat hij samen met een vriend komt ik zeg dat het goed is, belt hij om 10 voor half 8 dat hij de bus van kwart over 7 heeft gemist en het nu niet meer de moeite vind om te komen)
kan er gewoon slecht tegen dat mensen echt op het laatste moment (uur van te voren ofzo) afbellen met een K**reden

Zorg dan iig dat je er een goede reden voor hebt!!!

verder blijven we dat meningsverschil hebben over afbellen, zal altijd wel zo blijven want we zijn beiden zo koppig als de pest
maar verder vinden we elkaar wel lief oohh
Oud 22-03-2005, 11:05
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
miro schreef op 21-03-2005 @ 17:10 :

Dat laatste heb ik ook wel vaak ruzie over gehad.. Maar dat is aan het overgaan en dat voelt goed!
Oud 22-03-2005, 11:06
wilco984
wilco984 is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 21-03-2005 @ 21:26 :
écht ruzie hebben we nog nooit gehad. Wel af en toe van die meningsverschilletjes, maar die kan je geen ruzie noemen. We lijken veel op elkaar geloof ik
IS nie goed he!
Tis wel de bedoeling dat je (zonder dat het uitgaat) een keer een flinke ruzie kan hebben. Dan pas, als je dat doorstaat, weet je dat het goed zit!
Oud 22-03-2005, 12:09
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ga intussen ruim 2 jaar met mijn vriend. We hebben een paar keer ruzie gehad. Meestal kwam dat doordat we beiden gestresst waren en elkaar dan irriteerden. Maar een keer ruziemaken is op zich wel 'goed', denk ik. Dan weet je tenminste dat je ook onenigheid kunt hebben zonder dat dat meteen negatieve gevolgen hoeft te hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 12:33
Verwijderd
Na een jaar ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 12:44
Bo
Bo is offline
Geen idee.. ongetwijfeld al vrij snel.. we zijn allebei enorm koppig en eigenwijs dus dat levert soms strijd op!
Oud 22-03-2005, 13:06
GetchaGood
GetchaGood is offline
Geen idee, ik denk na een maand of 4. Natuurlijk wel meningsverschillen en andere opvattingen, maar geen ruzie.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 14:30
Verwijderd
Geen flauw idee eigenlijk. Met mijn ex had ik vaak trammelant, maar met mijn vriend helemaal niet. Ik denk dat we in 1 jaar misschien 1 keer ruzie hebben gehad. Meningsverschillen zijn we vrij snel uit.
De eerste ruzie weet ik dus niet meer. Heeft blijkbaar geen indruk gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 20:47
Jets
Jets is offline
ik heb eigenlijk best vaak ruzie met mijn vriend, maar dat gaat dan over kleine dingetjes... bijv. zijn ex... want ik kan totaal niet met haar opschieten en hij trapt in haar 'toneelstukjes' want ze wil hem heel graag terug... terwijl ik nu iets van 8,5 maand iets met hem heb...
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 21:30
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
toen het aanging hadden we meteen al ruzie hij dacht namelijk dat we al 2 weken hadden, daar wist ik anders wenig van was best wel lullig...

maar we hebben nog steeds (bijna 2 jaar) dus alles is nog goedgekomen
Oud 22-03-2005, 21:39
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 22-03-2005 @ 22:30 :
toen het aanging hadden we meteen al ruzie hij dacht namelijk dat we al 2 weken hadden, daar wist ik anders wenig van was best wel lullig...

maar we hebben nog steeds (bijna 2 jaar) dus alles is nog goedgekomen
Offtopic: Dat komt idd wat lullig over

anyhow, ik w8 nog op de eerste ruzie Gelukkig nog geen aanleiding gehad en dat vind ik wel best eigenlijk...
Oud 23-03-2005, 11:23
Verwijderd
Nog nooit ruzie gehad. Acht maanden.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 11:27
Kigål
Kigål is offline
Wat noem je ruzie?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 11:29
ChateauDenise
ChateauDenise is offline
Na iets meer dan een jaar de eerste ruzie, en de tweede was 2.5 jaar later na de eerste. Beide gingen over sex
Oud 23-03-2005, 14:39
saartjeh
saartjeh is offline
ik weet niet meer wanneer, ik geloof naar een maand of 2, gok ik
het ging over politiek, aan de ene kant verschillen we heel erg, hij denkt namelijk meer economisch (lees rechts) en dat begrijp ik in vele gevallen wel en ik ben meer sociaal op een niet tegenovergestelde-van-asociaal-manier (lees links) en dat begrijpt hij in vele gevallen wel. Eigenlijk is hij ook links en dat weet ie ook wel. Hij volgt meer het nieuws enzow terwijl ik meer van mening ben dat dat onzetten subjectief is en ik kijk eerder naar netwerk ofzow en zo af en toe naar het kamerdebat
Maar daar ging onze ruzie over, over politiek. Op een gegeven moment had ik hem uitgeluld en toen kwam ie naar me toe en zei ie: ja oke je hebt gelijk, maar je weet dat ik dat niet snel toe geef. Weet je dat dit onze eerste ruzie is? En toen zei ik: ja, en die heb ik gewonnen En toen gaf ie me een zoen
mmm, zucht wel romantische eerste ruzie, ja vind ik dan hoor lol
ruzie's zijn goed, kun je dingen uitpraten, gooi je dingen er meer uit dan wanneer je discusseerd. Want het begon met een discussie en toen zei ie egt belachelijke dingen waar ik pissed van werd dat ie dat soort dingen dacht maar kvond ut opzich wel cool toen ik me realiseerde dat ut eerste ruzie was
jezus vet lang stuk over zo iets niet-boeiends
Oud 23-03-2005, 15:18
Shitonya
Shitonya is offline
Over wat grappen die hij op het verkeerde moment maakte. Toen hadden we een maandje geloof ik
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Doavid schreef op 21-03-2005 @ 19:34 :
Hmm sinds ik de eerste ruzie (na zo'n 4 maan) had met mn vriendin hebben we een periode van bijna een maand gehad van ruzie e.d... Maarja zal onze koppigheid wel zijn
hehe.. ik als vriendin van 'doavid' heb dat toch iets anders ervaren
maar gelukkig is die maand nu wel weer over : )
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:07
Verwijderd
Met huidige vriendje nog geen ruzie gehad, hooguit hevige discussies die eigenlijk alleen gebaseerd waren op misverstanden (langs elkaar heenpraten, dat gedoe). Maar goed, dat was nog geen ruzie...

Met ex - eh, ik was gewoon moe en chagrijnig en geërgerd en iedereen ging uit, hij ook, en ik wilde niet meer mee. Hij deed vervelend dus ik ging gewoon naar huis fietsen... Tja.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 15:49
snoopy
snoopy is offline
ehm... na een maand of 2, denk ik. Is alweer twee jaar geleden
Oud 03-04-2005, 17:25
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
wilco984 schreef op 22-03-2005 @ 12:06 :
IS nie goed he!
Tis wel de bedoeling dat je (zonder dat het uitgaat) een keer een flinke ruzie kan hebben. Dan pas, als je dat doorstaat, weet je dat het goed zit!
we zijn nog niet uit elkaar, dr kan nog van alles gebeuren

nee, het enige wat ik bij ons als een soort ruzie kon beschouwen was een tijdje geleden toen was er onduidelijkheid over de tijd van afspreken geweest en toen kwamen bij hem wat frustraties eruit en bij mij ook, maar het was niet iets van schreeuwen en schelden ofzo en het was vrij snel over (wel goed gesprek was dat trouwens)..

Ik ben wel blij dat we zo weinig ruzie hebben

(huray, 9 maanden en 1 dag )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten