Advertentie | |
|
![]() |
|
Jahoor. mijn kledingkast puilt uit van de wonderwoman en lipstick shirtjes waar ik altijd heel zorgvuldig de eitketjes uit moet knippen zodat niemand het merkt
![]() Nee, serieus, het maakt me echt niet uit wat voor merk het is... als het leuk is, is het leuk...
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik heb lekker ook 2 polo's. zelfs een echte rugbypolo van mijn vriend-die-op-rugby-zat ![]()
|
Verwijderd
|
mjah k heb wel een heel net bloesje, zwart met wit met van die omslagmouwtjes, heel koewl, wilde ik al heel lang hebben...zodat ik wat netjes heb om aan te doen bij presentaties voor school enzow....
en tjah k doe et ook weles gewoon aan als ik der zin in heb, boven een wijde broek enzow staat echt best geinig... hmpff verder koop ik eigenlijk wel vrij veel kleertjes in dezelfde stijl, af en toe iets heel anders, maar meestal toch wel ongeveer dezelfde kleertjes |
![]() |
|
Ik heb een kakkertrui (Matinique) en een kakkerregenjas (oowk Matinique)... waren allebei van me vader hoor
![]() Kheb 2 G-Star spijkerbroeken, zwarte.. gelukkig niet dat ordinaire model wat je op dit moment overal ziet... Mijn UBX broek is eigenlijk geen skatebroek maar bij een hiphopwinkel gekocht ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zelf koop meestal wel wat ik leuk vind maar soms durf ik het niet te dragen. Ben gewoon 'normaal' qua kleding, af en toe een beetje kak, af en toe een beetje sportief of whatever.
Mijn vriend is 'punk' en heeft drie polo`s die hem heeeeeeeeeel mooi staan ![]() |
![]() |
|
weet je, soms... als ik in een rare bui ben, dan .. dan .. (ik durf 't haast niet te zeggen..) dan loop ik in kleding zonder scheuren
![]() ![]() je draagt wat je lekker vind zitten en mooi vindt, niet om andere redenen... (ik niet tenminste)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
leuk idee... ikke in een bandshirt
![]() ahum... Naja, ik pas niet in een hokje dus ik heb nooit iets gekocht wat niet 'hoort'. Wel koop ik soms bijna iets wat ik eerder bij iemand anders gigantisch afgekraakt had. Zo was ik pas in de verleiding om van die sneakers (waar iedereen op loopt, weet ikveel hoe je ze noemt) te kopen (niet gedaan) en een poloshirt (ook nog net niet gedaan, geen spijt van ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() uhm.. ik heb vandaag een licht-roze geblokt bloesje aan, gekocht in een "foute" winkel ![]() en ik heb een rokje uit een huppelkut-winkel.. maar ach.. tis goedkoop, gewoon zwart rokje tot aan mn knieën, en stiekum zit ie ook nog heel erg lekker ![]() ![]()
|
![]() |
hmmmmmnee, ik weet niet wat er bij mij wel en niet hoort..... ik heb nog niet zo lang 2 rokjes... sommige mensen die dat horen of zien hebben echt zoiets, van, jij? wat leuk! ofzo.... maar ik had al wel eens rokjes boven broeken aan ofzo.... dus zo raar of niet horend vind ik dat nou ook weer niet...
![]()
|
![]() |
Nou ja, ik ben niet echt een iets (nee dat klinkt intelligent) maar ik zal 's wat zoeken...
JA een wit blousje, maar dat was voor een toneelopvoering... ik heb 't daarbuiten 1 keer gedragen, over een topje heen, wel open natuurlijk, omdat ik niet wist of 't wel warm genoeg was voor een spagetthitopje... Verder draag ik gewoon vanalles... veel topjes met een vestje d'r op en dan een redelijk wijde broek, maar ik heb ook 2 strakke broeken die alleen onder wijd uitlopen en 1 die een beetje strak bedoeld is maar mij te wijd is, en dus is de onderkant lekker afesleten (interresant he?) En verder... ik heb zo'n truitje met een scheur d'r in, en daar staat dan punk en anarchy en weet ik wat op, ik ben geen anarchist ofzo en ook geen punk maar 't is wel een leuk truitje dus ja... Maar dan heb ik ook een zwart truitje met een grote roze bloem d'r op (ja zo een die nu ongeveer iedereen heeft ja... maar dan meestal op een Tshirt) Dus tja... Wijziging: Ik heb trouwes ook nog een Polo!! Knalgeel met het logo van m'n school!! Maar das m'n fantasische gymshirt dus dat zal wel niet tellen? Laatst gewijzigd op 02-06-2002 om 00:14. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Drugs & Alcohol |
Verhaaltjes maken in een "rare" bui zeehond23 | 16 | 22-03-2004 19:11 | |