![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Hoelang ben je met hem samen geweest en wat heb je eraan geprobeerd? Het is lullig, en het feit dat je je eraan ergert maakt de seks alleen maar nóg slechter, maar je had misschien wat meer tijd kunnen nemen andere alternatieven te zoeken (maak uit TS post uit dat je er weinig aan gedaan hebt, ik kan het ook fout hebben hoor dan licht je maar toe).
Ik weet hoeveel waarde ik hieraan hecht en wat ik gedaan zou hebben. Citaat:
![]() |
![]() |
|
ja tis wel jammer, maar meteen contact te verbreken, is nog meer jammerder
![]() en tja t gaat nie alleen om het neuken, je ken ook andere leuke dingen doen, maar ik kan me wel voorstellen dat het minder leuk maakt en sex is toch wel erg belangrijk....ik weet niet wat ik zou doen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou denk ik hetzelfde reageren, want zoals al werd gezegd; seks is gewoon belangrijk in een relatie
|
tja ik ben zelf vrij nauw. Maar toen ik voor het eerst sex had met mijn ex voelde ik er ook weinig van. Maar ik geef niet gauw op!
Uiteindelijk werd het wel beter. Tenminste van het voelen.. rest was vrij kut, ik heb nog nooit zo'n egoistische jongen meegemaakt. En ik vond het ook jammer dat doggiestyle niet lukte doordat hij zo kleine had! (hoewel het hem wel ooit is gelukt bij iemand anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
In een relatie moet alles goed zijn, het moet binnen en buiten het bed goed klikken. Ik hoor hier niemand ooit klagen als iemand het uitmaakt met iemand die geweldig goed in bed is maar verder een eersteklas klojo. Waarom dan wel als het een lieverd is, met wie het op dat andere vlak niet goed gaat?
En die sex, ja, dat is een optelsom van veel aspecten, en die moeten maar allemaal goed zijn. Neuken hoort er ook bij, net als beffen, pijpen, opwinding, erotiek, vrijen en knuffelen, en ook je stijl van vrijen moet overeenkomen. Iedereen is anders in bed. . De een hecht wat meer belang aan het ene aspect, de ander aan andere aspecten. De TS vindt lekker geneukt worden belangrijk om bevredigd te worden, en heeft daar een jongen voor nodig die niet een kleintje heeft. Ik vind dat niet zo'n rare eis, het is alleen het enige waar een jongen nu eenmaal niets aan kan doen. Maar moet je het daarom accepteren? Nee, laat hem dan vrij om een meisje te zoeken die wel bevredigd wordt door sex met hem, die juist meer belang hecht aan al die andere dingen, want daarin is hij wel goed, zegt de TS. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Balen natuurlijk, maar ik denk dat de meeste jongens er op den duur ook zwaar tabak van zouden hebben als hun vriendin op zo'n manier behept was met een afwijking (want dat is dit toch wel) waardoor de seks gewoon niet meer seks is, in feite.
![]() Dus, om een lang verhaal kort te maken (hoewel dat hier niet eens nodig is, blijkbaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is maar seks en er zijn altijd wel alternativen het uitmaken om die rede vindt ik gewoonweg kortzichtig en absoluut niet respectvol + als goede sex blangrijker is dan een goede ralatie voor jouw waarom ga je dan neit lekker rondsletten in de stad ofzo ah damn echt waar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het eigenlijk wel zo eerlijk van de TS. Ze kan het beter gelijk uitmaken dan een paar maanden gefrustreerd rondlopen en het uiteindelijk toch uitmaken. Die jongen wordt er ook niet gelukkiger van als zijn vriendin blijkbaar niet aan haar trekken komt. ![]() En jouw stelling 'het is maar seks'.. moet je eens een paar keer achter elkaar niet bevredigd worden. Geloof me, daar word je behoorlijk chagrijnig van. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |