Je wordt heus niet zomaar in een inrichting gestopt meis...
Zowiezo doen ze in een kliniek maar weinig aan automotuleren, Omdat je eerst het probleem op moet lossen, voordat je er ECHT vanaf bent. Negen van de tien gevallen komt het nmlk terug als je depressief bent.
(En wat is er erg aan een inrichting?!

Ik ben juist blij dat ik er heen mag, omdat ik echt van dit kutleven af wil. Als je naar een inrichting mag, moet je juist blij zijn!)
Je kan wel de oorzaak oplossen en wat ik je aanraad, ga naar een psych! Laat haar OOK met je OUDERS praten. Je moeder heeft dat waarschijnlijk gezegd, omdat ze machteloos staat. Ze weet niet hoe ze er mee om moet gaan. Dat hadden mijn ouders ook. Ik had elke dag knallende ruzie met ze, zag mijn moeder huilen, als ze mijn wonden weer had gezien. Maar sinds ze zelf ook bij mijn psych loopt, gaat alles beter. Ik voel me ook veiliger thuis. Ben ondertussen gestopt met snijden en dat gaat heel moeilijk. Laatst had ik nog wel weer een keer gesneden en dat was VEEL te diep in mn bovenarm. Omdat ik het zolang niet meer had gedaan en het zo nodig had. 1 Vriend weet/wist alles van me en had die wonden toen gezien. Hij was er enorm van geschrokken. Ik hoefde hem niet te beloven om er mee te stoppen, maar hij geloofde in me, dat het wel zou lukken en DAT was bij mij ook dit keer weer de doorslag. Weer snij ik niet.
Ook in een aanval weet ik mezelf in 'bedwang' te houden. Maar het is ook wel weer zo, dat als ik uit schiet met een mes, dat ik het totaal geen ramp vind, en mijn moeder, die dan mn wonden weer ziet, dat ze me op dat punt heel erg wantrouwd.
Maar ik ga geholpen worden met alles. Ik sta er ook voor over.
Meis, ik raad je echt aan, zoek hulp! Zorg dat je oorzaak van het snijden opgelost wordt!
Verwacht niet te veel in 1 keer, het zal lang kunnen duren, maar wil je later een leuk leven of zo'n leven als dit? Of erger? Het is jou keuze meis, maar maak jezelf niet verder verrot dan nodig is.
Vergeet niet, dat je ouders machteloos staan en daardoor wel eens uit kunnen vallen... Dat hoort erbij, maar zal ook langzamerhand gaan verdwijnen.
Heb het er voor over meis... Het is je eigen toekomst! Laat je hoofd niet hangen. Vecht voor je toekomst en zorg dat je later veel plezier mag gaan beleven!
Maar nog altijd, het blijft je eigen keuze... Ze kunnen je er niet toe dwingen, tenzij het echt op een ramp af gaat lopen...
*knuffiej*
Succes!
Eendjuh