Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laterz
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mag je mij ook even uitleggen wat het met mijn stuff te maken heeft? De regels van dit forum zijn anti-warez Het is nu wel duidelijk dat dit om warez gaat (als je dat nog niet inziet dan ben je wel heel erg dom). Zo simpel is het Dat ik spellen op een illigale manier binnen heb gekregen heeft er totaal niks mee te maken |
![]() |
|
Waarom loop jij altijd tegen iedereen te zeiken als zij een warez spel hebben. Zodra het erop lijkt dat iemand het heeft ben jij elke keer de eerste die zegt:
"koop dan het originele spel, dan heb je dat probleem niet" f*ckin hypocriet....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het komt toch op hetzelfde neer |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Alsof jij nu iets nuttigs typt Ohnee.. je bent aan het slijmen.. dat is altijd nuttig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mja zoals bovenaan al staat, er is een patch... ik heb daar nog geen reactie over gehoord van de topic starter... want ik zou anders geen oplossing weten...
Over het uploaden... dat mag niet... sinds het deel is van de software en dat mag je niet zomaar kopieren en/of online gooien... Daarnaast vind ik het erg opvallend dat McCaine en Koen hier zelf komen spuit 11-en sinds ze zelf ook totaal niks toevoegen aan de topic... beetje jammer...
||
Citaat:
Verder denk ik niet dat er iemand 300mb gaat uploaden, dus wat dat betreft is dit topic toch al vrijwel gedoemd om te mislukken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Enne Koen: Het was het proberen waard toch ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
autocad Hanne2 | 2 | 18-05-2007 14:09 | |
Games |
World of Warcraft Deel IV Verwijderd | 500 | 28-09-2005 23:59 | |
Muziek |