Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2005, 14:06
Verwijderd
Is het mogelijk om, als je een .max file exporteert naar .3ds, bitmaptextures te behouden? Of kan een 3ds file geen bitmaptextures hanteren?

Zijn er andere mogelijkheden om te texturen in dat geval?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2005, 16:34
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Een 3ds kan wel maps bevatten, maar die moeten mee worden geëxporteerd. Zet ze in de map waar je 3ds staat, en in principe moet ie het dan doen. Je moet wel je texture coördinats preserven natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 03-04-2005, 22:09
Verwijderd
Gedaan, maar als ik m dan weer terug importeer in 3d-max, is het gewoon een grijze mesh...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.