Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dus als je wil kan je er voor zorgen dat dat "minder goede deel" van je steeds kleiner wordt. misschien kan je het dan ook makkelijker van jezelf accepteren. maar let op: alles wat je uit hebt gestuurt zal 3 maal bij jezelf terug komen dus het kan even duren voordat je jezelf "schoon" voelt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Henk Mul !
||
Citaat:
dank voor de reacties |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2 ik vertelde geen sprookjesverhaal, wat ik zeg is gewoon waar. daar hoef je geen heks voor te zijn 3 je ligt een ding eruit, waarom ? en by the way: ik geef gewoon mijn visie / inzicht in wat ik lees en hoop dat iemand er wat aan heeft. als jij dat nu ook eens deed ? ik heb nog geen enkele zinvolle bijdrage van je gezien in dit topic Laatst gewijzigd op 18-07-2005 om 22:05. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. De arrogantie! Hoe kom je daar bij? Waarop basseer je dat? Waar zijn je wetenschappelijke onderbouwingen? Of is dat "een gevoel wat je hebt"? Zo ja dan heeft jouw opmerking hier geen enkel nut. Dan schaar ik dat onder het kopje "religie". Een gevoel maar totaal niet zinnig. Dit is psychologie, niet een religie/geloof/pseudo/niet-wetenschappelijke overtuiging. 3. Omdat opmerkingen die van jou mijn tenen zo sterk doen krommen dat m'n schoenen er bijna van barsten. En "by the way": welk een ironie dat iemand die zo'n post plaatst over zinvolle bijdragen praat... |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() die zelfde "regel" zit ook een een "oer hollandse boeren standaard uitdrukking" : Wie wind zaait zal storm oogsten. dus als je die liever hoort... en wat is er mis met de inzichten uit je religie in het dagelijks leven gebruiken als je er wat aan hebt ? En je bent weer bezig met de post van iemand anders. blijkbaar omdat je te onozel bent om zelf een zinvolle bijdrage te leveren. als je nu eens wat postte waar ze wat aan had ipv je met mij bezig te houden ? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Back on-topic please....
||
![]() |
Citaat:
En waarom ik erop inga? Dit is een forum, dat gebeurt wel vaker. |
![]() |
||
Citaat:
||