![]() |
|
![]() |
Vuistregel:
1-6 herhaling: (nadruk op) kracht 6-15 herhalingen: (nadruk op) spiergroei 15+ herhalingen: (nadruk op) uithoudingsvermogen Voor meer informatie: http://forum.dutchbodybuilding.com/ http://www.google.com Succes ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @Vidar Wat voor sport beoefen je? Sterker worden in je armen betekent bijvoorbeeld niet automatisch dat je een bal verder kunt gooien, bij het gooien van een bal gebruik je juist je borst en voorkant schouder meer. Voor de meeste sporten is het voordelig om explosieve (snelle) spieren te hebben. Hiervoor train je het beste door de positieve beweging (met gewicht) zo snel mogelijk uit te voeren en in circa 1 of 2 seconden terug te zakken. Ik zelf train de ene training op kracht en de andere op explosiviteit. Ik vind 12 herhalingen overigens al aan de hoge kant, voor explosiviteit zou ik iets meer in de richting van 8-10 herhalingen trainen, en wel zo dat de laatste herhaling moeilijk gaat.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Eerst omvang, dan pas de intensiteit. En als je echt iets anders wil, doe dan pre exhaustion of supersetting en anders een halve piramide 12/10/8. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ben je gelijk met een stukje uithoudingsvermogen bezig en vet verbranding. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat is jullie mening over Fitness? Kim Verbeek | 24 | 05-07-2012 15:39 | |
Vrije tijd |
Fitness ADO070 | 8 | 09-11-2011 16:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Fitnessen in Utrecht (Fitness First, David Loyd) Verwijderd | 11 | 04-02-2009 15:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
[Fitness] Fitness Pump LexCi | 24 | 20-04-2006 10:11 | |
Vrije tijd |
Favo fitness apparaat? Stier17 | 13 | 17-03-2002 21:03 | |
Lichaam & Gezondheid |
fitness apparaten.. Penelopeia | 4 | 06-01-2002 20:31 |