Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2005, 15:34
Miles
Miles is offline
Doe jij veel aan je gebit? Poets je tweemaal daags je tanden? Of nooit? Of drie keer per dag? Of heb je ooit je tanden laten bleken?

Èhen... Beugels! Heb je ooit een beugel gehad? Of heb je 'm nog in?

Ik zelf poets m'n tanden twee keer per dag. En een beugel hoef ik niet, want volgens mijn orthodontist gaat alles bij mij vanzelf goed groeien.

Nouja, nu jullie.
Oud 19-03-2005, 15:37
Stevill
Stevill is offline
2 tot 3 keer per dag en flossen En elk half jaar een nieuwe borstel.
Oud 19-03-2005, 15:38
grandmommy
grandmommy is offline
drie keer per dag vier minuten ( timer in m'n elektrische tandenborstel, maar die doe ik twee keer) want ik vind tansenpoetsen lekkerrr. ik heb geen beugel, ook nooit gehad, m'n tanden staan uit zichzelf al keurig recht. ik heb wel gigantische overbeet maar al veel minder dan vroeger en daar hoeft dus ook geen beugel in. ik wil wel ooit m'n tanden laten bleken want ik vind ze niet wit genoeg. ik heb nog nooit gaatjes gehad en heb heule sterke tanden
Oud 19-03-2005, 15:38
Sjoerd
Sjoerd is offline
ik poets 's ochtends en 's avonds (als het goed is)
over 2 weken word er een kies getrokken en dan moet ik 1,5 jaar een plakkertjesbeugel.
eerst zou ik een buitenboord met een opklikding tegen m'n gehemelte moeten en daarna een plakkertjesbeugel, maar ik heb er voor gekozen een kies te trekken en 15, jaar een plakkertjesbeugel. Phiew.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 15:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik had ooit een beugel, maar mn gebit is nog steeds zo scheef als een hoer. En het is heel slecht, vol vullingen en ik mis 1 kies want die ging zomaar rotten en dood ofzo. Maar dat was niet vanwege te weinig poetsen, heb gewoon een kutgebit.
2 keer per dag poetsen, ja.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 15:41
grandmommy
grandmommy is offline
ohja ik heb ook nog een gewone tandenborstel met tongschraper
Oud 19-03-2005, 15:46
vixen
vixen is offline
Ik poets 2 keer per dag en soms heel veel omdat ik denk iieeh mn tanden zijn vies. En ik maak altijd mn tandenborstels mooier met nagellak omdat mensen anders niet weten dat ie van mij is.
Ohja en een beugel mot ik niet want mn tanden zijn heel recht en al.
Oud 19-03-2005, 15:57
Verwijderd
mededankzij door rockaholic heb ik geen rechtervoortand meer, en dankzij mn vader heb ik die weer (L)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:12
Verwijderd
Ik heb ongeveer drie jaar met slotjes gelopen, horror. Maar ervoor had ik een fietsenrek met tanden zo scheef als wat, en nu staat het allemaal mooi recht.

Verder uiteraard twee keer per dag tanden poetsen. En soms extra voor ik uitga ofzo.

Oh en ik mis één tand maar dat zie je niet, daarvoor ben ik naar de kaakchirurg geweest ooit. Lekker_snijden, mmm.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:19
11568
11568 is offline
Ik poets meestal 2 keer per dag en ooit had ik een beugel dus alles staat recht. En is wit al mag het van mij nog wel een paar tinten bleker, lekker onnatuurlijk
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb 2,5 een beugel gehad, vooral omdat m'n kiezen scheef stonden 'en dat later problemen op zou leveren'. Nu heb ik een best mooi, recht gebit, vind ik zelf.
Ik poets twee keer per dag, met een elektrische tandenborstel.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 19-03-2005 @ 16:57 :
mededankzij door rockaholic heb ik geen rechtervoortand meer, en dankzij mn vader heb ik die weer (L)
dit volg ik ff niet

mijn gebit was altijd wel ok maar nu ik al 5 jaar een tongpiercing heb begint het toch een beetje achteruit te gaan geloof ik, dus ga ik binnenkort maar voor het eerst in 4 jaar ofzo naar de tandarts
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:29
Laïs
Laïs is offline
Ik poets 2 tot 3 keer per dag + tong,want daar ben ik verslaafd aan geworden.
In het eerste & tweede had ik een beugel,en daarvoor moest ik eerst geopereerd worden want ik ontbrak een tand en er moest dan een andere verschoven worden en nu wil ik nooit meer een spuit in mijn mond want kind,dat deed pijn.
Oud 19-03-2005, 16:41
Olijf
Olijf is offline
Ik poets mijn tanden erg goed!
Heb dan ook helemaal geen tandsteen, terwijl ik toch een spalkje heb! Jaja....
maar 1 gaatje....

Dus beugel heb ik ook gehad, en ben dan ook blij dat mijn tanden nu recht staan ---> De angst van op je bek gaan vergroot wel, want je wilt natuurlijk wel dat ze ook recht blijven
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:45
NoDoubt
NoDoubt is offline
Ik heb een beugel, maarrrr dinsdag gaatie dr uit! nog 3 nachtjes slapen dus. ik moet met fluoride spoelen en met een borsteltje tussen mn beugel 'poetsen'. In et weekend poets in mn tanden 2 x per dag, doordeweeks 1x want dan moet ik naar school en heb ik 'smorgens geen tijd meer om te poetsen. Ik heb een elektrische tandenborstel
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:45
Snuitermans
Snuitermans is offline
Geen beugel gehad, nette tanden, 2x per dag poetsen en ondertussen is er al éen voortand nep.
Oud 19-03-2005, 16:47
Paris
Paris is offline
Ik poets mijn tanden twee keer per dag. Ik heb één keer een gaatje gehad, toen ik 9 was ofzo, maar dat was in een melktand. Ik heb geen beugel gehad, want mijn tanden staan mooi recht, heb ze ook nooit laten bleken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 16:52
Maharani
Maharani is offline
ik poets m'n tanden minstens twee keer per dag. vroeger heb ik gaatjes gehad en nu zie je helemaal achterin nog vullingen. maar ik heb nooit een beugel gehad en ook nooit laten bleken. m'n tanden zijn al wit.

oja vroeger vroeger vroeger maakte m'n opa een tongkrabding van bamboe en dat was echt een marteling voor m'n tong
Oud 19-03-2005, 16:59
ZerO
ZerO is offline
Ik poets mijn tanden 2 keer per dag, soms vaker als ik iets met knoflook heb gegeten
Ik heb mooie witte tanden, staan allemaal recht behalve een voortand die staat iets schever dan de rest maar dat boeit niet, heb nooit een beugel gehad en daar ben ik heel blij om.
Oh en ik haat elektrische tandeborstels en paradontax.
Heb tot nu toe maar 1 gaatje gehad en die is netjes gevuld.
Oud 19-03-2005, 17:00
Isiyanka
Isiyanka is offline
Sinds ik een beugel heb poets ik ze twee keer per dag Ik heb niet zo'n heel sterk gebit, dus wel een paar vullingen.
Verder stond alles heel erg scheef en staat het nog steeds verkeerd, over een jaar of twee krijg ik een kaakoperatie.
Mijn gebit is best wel een ramp.
Oud 19-03-2005, 17:12
Dyke-a-delic
Dyke-a-delic is offline
Ik poets twee keer per dag, en soms drie keer per dag, bijvoorbeeld als ik uitga, dan poets ik een keer extra.
Verder heb ik twee kronen (voortanden) omdat ik in een grijs verleden gevallen ben in het zwembad en beide voortanden toen aan gruis lagen. Wat heel pijnlijk was omdat uit een van de tanden de zenuw lag, en de tandarts von dhet nodig om de zenuw eruit te trekken voordat de vedoving goed en wel was ingewerkt
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 17:15
Verwijderd
Ik poets iedere ochtend en avond mijn tanden en ik bleek ze door smartieurine er over te wrijven
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 17:20
Hagel
Hagel is offline
Ik poets gemiddeld 2 keer per dag, maar soms heb ik ineens zin om het te doen en dan kan het wel vaker gebeuren. Heb vrij sterke tanden, nog nooit gaatjes gehad. Moet binnekort wel al mijn vertsandskiezen laten uitsnijden want ze groeien horizontaal Heb op zich wel een netjes gebit, 1 tand staat scheef maar daar zit ik niet echt mee. Geen beugels gehad oid
Oud 19-03-2005, 17:20
Verwijderd
uitsnijden?!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 17:27
Dyke-a-delic
Dyke-a-delic is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 19-03-2005 @ 18:15 :
Ik poets iedere ochtend en avond mijn tanden en ik bleek ze door smartieurine er over te wrijven
Ik smeer witte vloed van z0pje erover. Werkt perfect
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2005, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Dyke-a-delic schreef op 19-03-2005 @ 18:27 :
Ik smeer witte vloed van z0pje erover. Werkt perfect
Dat is voor je haar hoor
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 17:31
Dyke-a-delic
Dyke-a-delic is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 19-03-2005 @ 18:27 :
Dat is voor je haar hoor
Niet

Voor mijn haar gebruik ik altijd tandplak van N00dles
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 17:31
.Pure
.Pure is offline
Twee keer per dag tanden poetsen, soms vaker. Vorige maand mn eerste gaatje gehad

Paar maanden slotjesss gehad en ook een losse beugel dus boven staat het recht + spalkje. Onder is het spalkje deels weg en nu staat het heul scheef. Een vriendin noemt het de skyline van New York, maar dat zie je toch niet, alleen als ik heel hard lach.

Erg wit zijn ze ook niet, maar ik ga ze ooit wel een keer bleken.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 17:39
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 19-03-2005 @ 18:20 :
uitsnijden?!
ja want ze komen dus niet door omdat ze de verkeerde kant uit groeien
Oud 19-03-2005, 18:07
roman
roman is offline

mijn tanden, de gekste!!
Oud 19-03-2005, 18:12
Graph
Graph is offline
ik poets mn tanden 2x, meestal 3x per dag .. k heb een beugel..al bijna een half jaar en moet nog een jaartje
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 18:32
Jules
Jules is offline
Heb 3 jaar lang een beugel gehad omdat mijn tanden echt verschrikkelijk ver uit elkaar stonden (allemaal). Maar na mijn beugeltje waren ze weer mooi recht

Wel heb ik nu een barst in mijn voortand door de lieve orthodontist en ik vind mijn tanden te klein en ik vraag me af of je je tandvlees weg kan snijden daarvoor?

Ik poets ze 2x per dag, bij mijn ouders altijd en bij mijn vriendje soms met een electrische tandenborstel, op m'n kamertje met een gewone.

Ik krijg trouwens altijd jeuk aan mijn neus van de elektrische
Oud 19-03-2005, 18:43
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
poets wel 2x per dag. nooit een beugel gehad. heb wel een heel slecht gebit. als vele gaatjes gehad, en over een maandje worden onder narcose mn 4 verstandkiezen eruit gehaald. de bovenste 2 groeien richting mn wangen en zijn aant afbrokkelen, de onderste 2 groeien schuin naar voren tegen mn andere kiezen aan en zijn nog niet eens doorgebroken, dus dat word gezellig
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 18:44
Verwijderd
Ik poets 2 keer per dag. Vroegah had ik een slotjesbeugel. Nu alleen nog snachts een plaatje.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 18:55
Verwijderd
Mijn tanden zijn uberrrr, want ik heb nooit gaten en de tandarts zegt dat ik een modelgebit heb. Reuzecool
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 19:09
Verwijderd
ik heb nooit een beugel gehad, want alles staat enorm recht. er is wel een keer zo'n ding waarmee je lip vastzit aan je tandvlees weggehaald, omdat ik een spleetje had tussen m'n voortanden.
en ik poets 2 keer per dag. of 3 keer.
Met citaat reageren
schimmel
schimmel is offline
verschillende beugels gehad en nooit gaatjes.
vroeger in een melkkies alleen, maar dat kwam niet door te weinig poetsen maar omdat dat een raar ding was. hij wilde er niet uit en was op eigen houtje een wortel gaan kweken. toen is hij er maar half uitgekomen en later de andere helft.
de tandarts geeft alleen nooit complimentjes omdat ik eens tijdens een controle een vervelende opmerking tegen mn vader over zn gebid en leeftijd maakte. ze kent mn vader goed en nu vindt ze me een eng kind geloof ik.
Verwijderd
ik poets me tanden 2x per dag
ik heb een beugel
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 19:10
*oma*
*oma* is offline
Ik poets mijn tanden twee keer per dag met parodontax in het begin een beetje vies, mjah, het schijnt ook goed te zijn voor lip- en tongpiercings .

Ik heb ook een beugel gehad, in groep zes kreeg ik een buitenboordbeugel en later kwamer een lossen bij en daarna een blokjes beugel. Ik heb m'n beugel te de tweede klas gehad, best lang eigenlijk. Nu staan mijn tanden heel mooi recht en krijg ik compilmentjes voor mijn mooi gebit
Oud 19-03-2005, 19:20
June bug
June bug is offline
Ik poets twee keer per dag mn tanden, en tussendoor soms nog ff snel alleen met water.
Heb 4 jaar een beugel gehad en ik haatte hem, maar had enorme overbeet dus t moest wel. Nu staan mn tanden behoorlijk recht, en heb ik nog zo'n spalkje, zo'n draadje achter mn ondertanden.
Ik vind alleen mijn voortanden te groot, maarja wat doe je eraan..
Oud 19-03-2005, 19:24
Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Ik poets 2x per dag, ik gebruik soms een tandenstoker, ik heb nooit een beugel gehad, nog geen gaatjes maar wel een dode voortand die ik moet laten bijkleuren want ik ben als kind een keer van een klimrek gevallen ..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 19:47
Verwijderd
poets mijn tanden meestal 2 keer per dag, maar soms ben ik s avonds te lui.
ik heb een vrij recht gebit en heb nooit een beugel gehad. mijn hoektanden zijn erg goed nog op hun plek gekomen, aangezien ik er in alle 2 de hoeken aan de boven kant 2 tanden over elkaar heen had zitten. laatst schoot ik met mijn onderkaar naar voren en stoote ik een snippertje boventand eraf, het is bijna niks, maar voel het wel.
en ik moet nodig naar de tandarts, want ik had vorig jaar al plekjes zitten die gevaarlijk waren, en de groeven moeten gesylt worden in mijn kiezen, dat doen ze elke paar jaar want de groeven zijn te diep.
mijn tanden zijn niet zo wit, maar dat hebben ze van zichzelf.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 21:50
Kaps
Kaps is offline
Ik ben geloof ik de eerste hier die z'n tanden niet twee keer per dag poetst.
Ik sla wel eens over.
Vies, he?
Oud 19-03-2005, 21:52
Miles
Miles is offline
Citaat:
EPD schreef op 19-03-2005 @ 22:50 :
Ik sla wel eens over.
Vies, he?
Och, iedereen liegt hier. Filthy bastard.

Oud 19-03-2005, 22:27
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
EPD schreef op 19-03-2005 @ 22:50 :
Ik sla wel eens over.
Vies, he?
Nee hoor, je bent niet de enige Ik deed het vroeger altijd maar een keer per dag. Tegenwoordig wel twee keer, vanwege beugel etc. Ik had gewoon nooit tijd 's ochtends
Oud 19-03-2005, 22:35
Verwijderd
3 keer per dag want ik vind dat belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 19-03-2005 @ 16:57 :
Dakannie
Met citaat reageren
Oud 19-03-2005, 23:32
Apomes
Apomes is offline
Ik poets ze meestal 2 à 3 x per dag
Ik gebruik ook mondwater
Mijn tanden hebben witheid A2 (gemiddelde Belg heeft A3)
Nooit een beugel moeten dragen
En ik heb bijna perfecte tanden (buiten twee onderste ma dat zie je bijna niet

Ik hou van mooie tanden
Oud 19-03-2005, 23:51
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Apomes schreef op 20-03-2005 @ 00:32 :

Mijn tanden hebben witheid A2 (gemiddelde Belg heeft A3)

wtf

alsof het snelwegen zijn
Oud 20-03-2005, 00:37
Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
poets me tanden 2x per dag
gebruik ook mondwater.
en laat ze 1x per jaar witten
Reageren

Regels voor berichten