Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2005, 11:15
sofie3
sofie3 is offline
Even een persoonlijk vraagje. Nadat mijn vriendje me met z'n tong tot een hoogtepunt heeft gebracht, heeft ie de vervelende gewoonte om daarna verder te gaan met vrijen. Tien seconden na mijn hoogtepunt zit zijn piemel dus al weer in mij. Nou vind ik dat hoogst irritant, het voelt gewoon niet lekker als er zo snel na een orgasme al meteen weer vanalles gaat bewegen vanbinnen. Ik heb hem dat ook gezegd en hij let er wel wat op, maar ik vroeg me af of ik de enige ben die dit heeft... m'n vriendje is zo lief om eerst voor mij "te zorgen", maar daarna is ie zelf zo opgewonden en dan mag ie nog niet meteen...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 11:28
Lorelei
Lorelei is offline
Kan je 'm niet even pijpen of zo totdat jij er weer klaar voor bent om te gaan vrijen? Of knuffelen als pijpen/aftrekken niet meer lukt als je net bent gekomen.
Oud 09-02-2005, 13:18
Dott
Dott is offline
ik zou het afwisselen.. hem vermaken totdat hij zoiets heeft van ik wil je hier en nu.. tegen die tijd ben je meestal wel een beetje afgekoeld
Oud 09-02-2005, 14:11
Built to last
Built to last is offline
simpel,

Gewoon eerst hij en dan jij
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 15:41
Nona
Nona is offline
Mijn vriend gaat zowel na mijn orgasme als na zijn eigen orgasme nog even door en ik heb daar totaal geen problemen mee.

Maar nee betekent nog altijd nee, als jij geen zin hebt om na drie seconden die piemel in je te hebben dan gebeurt dat simpelweg niet. Kan hij piepen wat hij wil, maar je moet gewoon geen dingen doen die je niet wilt.
Overigens is het dan misschien verstandig om hem eerst klaar te laten komen, aangezien het voor hem niet zo leuk zal zijn als jij een pauze wilt nemen of stoppen als hij nog erg opgewonden is.
Oud 09-02-2005, 15:45
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Built to last schreef op 09-02-2005 @ 15:11 :
simpel,

Ik wou net zeggen..
Oud 09-02-2005, 17:22
Phlox
Phlox is offline
Bij mij gaat het in dezelfde volgorde maar heb helemaal nergens last van

Maar wat iemand anders al zei, hij eerst en dan jj?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 18:11
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Phlox schreef op 09-02-2005 @ 18:22 :
Bij mij gaat het in dezelfde volgorde maar heb helemaal nergens last van

Maar wat iemand anders al zei, hij eerst en dan jj?
psies, works best!!
Oud 09-02-2005, 18:18
casual dreamer
casual dreamer is offline
ja vind ik ook vreselijk gisteren bezorg ik mijn meisje 3x een orgasme . daarna wil ik ff omdat ik zo geil werd van haar gehijg zegt ze nee geen zin meer ik ben moe .

ik heb mijn broek aangehouden en gewoon wat met haar geknuffeld maar vind het wel spijtig dan gedraag ik me als een echte heer lady's first dan is het nog niet goed .

meisjes zijn raar maar ik blijf er dol op
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 18:21
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
casual dreamer schreef op 09-02-2005 @ 19:18 :

neej jongens zijn normaal
Toch hou ik van de mijne
Oud 09-02-2005, 18:53
Xanatos
Xanatos is offline
Citaat:
simpel,

vaak heb je dan nog het geval van:
"ik heb nog geen zin als jij nu eerst gaat..." =/
Oud 09-02-2005, 19:12
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Xanatos schreef op 09-02-2005 @ 19:53 :
huh
Oud 09-02-2005, 19:19
casual dreamer
Citaat:
Xanatos schreef op 09-02-2005 @ 19:53 :
vrouwen toch ik heb net nog tegen vrouwtje gezegd dat ik niks sexueel meer wil met haar rukken is leuker en daar heb ik niemand voor nodig
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 20:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ja vind ik ook vreselijk gisteren bezorg ik mijn meisje 3x een orgasme . daarna wil ik ff omdat ik zo geil werd van haar gehijg zegt ze nee geen zin meer ik ben moe .

ik heb mijn broek aangehouden en gewoon wat met haar geknuffeld maar vind het wel spijtig dan gedraag ik me als een echte heer lady's first dan is het nog niet goed .

Ja, wat wil je na 3 keer
Oud 09-02-2005, 20:24
casual dreamer
Citaat:
grl schreef op 09-02-2005 @ 21:22 :
Ja, wat wil je na 3 keer
maarja ze zal het wel niet zo bedoelen . klaarkomen dmv g-spot is wel stukken vermoeiender
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 20:27
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
casual dreamer schreef op 09-02-2005 @ 21:24 :
maarja ze zal het wel niet zo bedoelen . klaarkomen dmv g-spot is wel stukken vermoeiender
Nah, 't is meestal niet iets wat altijd voorkomt. Hoewel 3x op zich ook wel vermoeiend is. Maar goed, volgende keer beter.
Oud 09-02-2005, 20:29
casual dreamer
Citaat:
grl schreef op 09-02-2005 @ 21:27 :
Nah, 't is meestal niet iets wat altijd voorkomt. Hoewel 3x op zich ook wel vermoeiend is. Maar goed, volgende keer beter.
vorige zaterdag nog na 3keer bleef ze zin hebben en kwam ze op mij zitten en bereed ze me vreselijk geil . maar je zal wel gelijk hebben hangt ook van stemming af
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 20:47
Verwijderd
Tsja.. ik kan er niet over meepraten. Als ik net een orgasme heb gehad wil ik niets liever dan daarna een piemel d'r in..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 22:24
BluebirdsFly
BluebirdsFly is offline
Als mijn meisje gekomen is wacht ik vanzelf eigelijk wel ff, dan kruip ik lekker tegen d`r aan ofzo...maar k hoef dan ook nooit zo lang te wachten.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 07:20
miekmuis
miekmuis is offline
Nouja, als ik was klaargekomen kwam mijn vriend ook altijd nog in me totdat hij klaarkwam, maar ik had daar niet echt een probleem mee ofzo. Was gewoon ook wel practisch. Als hij eenmaal klaar was gekomen kon hij niet meer doorgaan en mij beffen nadat hij in me is klaargekomen is ook niet echt een geweldig idee, dus liet hij mij eerst komen omdat ik dan nog wel door kan gaan.
Oud 10-02-2005, 08:52
waves
waves is offline
Citaat:
grl schreef op 09-02-2005 @ 12:28 :
Kan je 'm niet even pijpen of zo totdat jij er weer klaar voor bent om te gaan vrijen? Of knuffelen als pijpen/aftrekken niet meer lukt als je net bent gekomen.
werkt wel, heb je de tijd om weer even bij te komen
Oud 10-02-2005, 10:40
KiMZz
KiMZz is offline
Ik kwam altijd klaar als hij in me zat.. Veel makkelijker

En TS als hij je eerst beft en je wil daarna niet meteen neuken, waarom pijp je hem dan niet klaar? Dat vindt ie vast net zo lekker (of lekkerder) als neuken
Oud 10-02-2005, 12:12
sofie3
sofie3 is offline
We weten ook wel alternatieven te verzinnen hoor, dat is het probleem niet... ik wou alleen weten of er nog anderen waren die het een beetje een irritant gevoel vonden dat ie meteen na je hoogtepunt in je kwam. Niet dus... zal wel aan mij liggen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 12:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 10-02-2005 @ 13:12 :
We weten ook wel alternatieven te verzinnen hoor, dat is het probleem niet... ik wou alleen weten of er nog anderen waren die het een beetje een irritant gevoel vonden dat ie meteen na je hoogtepunt in je kwam. Niet dus... zal wel aan mij liggen
Mwah, het feit dat 15 mensen niet hetzelfde hebben, zegt niet zoveel hoor. Bovendien heb ik het ook soms.. maar meestal inderdaad niet.
Oud 10-02-2005, 15:32
EggeD
EggeD is offline
Wat is de wereld toch verschrikkelijk he !
Oud 10-02-2005, 15:34
klaprooz
klaprooz is offline
jeahh, right..
Oud 13-02-2005, 20:36
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
simpel,

Nou als ze zonder condoom doen en hij beft ahar is dat niet zo fris he. Of je moet je je eerst weer wassen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 11:05
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:

Ik ken het

Je hoort altijd maar dat jongens egoistisch zijn in bed. Nou, meestal is het toch echt andersom..
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 12:51
Notorious P.I.S
Notorious P.I.S is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 15-02-2005 @ 12:05 :
Ik ken het

Je hoort altijd maar dat jongens egoistisch zijn in bed. Nou, meestal is het toch echt andersom..
hehehe

een vriend van me had het laatst nog over ductape en een honkbal knuppel. handig aan ductape is dat er weinig plakresten blijven zitten.
Oud 15-02-2005, 13:57
phenyl
phenyl is offline
kom dan niet klaar en gebied hem na een tijdje ove rte gaan op de daad en daarna zich aan jou te wijden.

zo lukt het bij mij meestal.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 14:01
gurl19
gurl19 is offline
[
Je hoort altijd maar dat jongens egoistisch zijn in bed. Nou, meestal is het toch echt andersom.. [/B][/QUOTE]

kvind jongens eerder egoistisch.. dan doe je je best en komen ze klaar en dan is het afgelopen.. Sigaretje opsteken voor hem en kzit daar nog met mn broek aan

maar gelukkig zijn niet alle jongens zo
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 15:09
AngelLena
AngelLena is offline
Als je het vervelend vind dat zeg je dat en dan heeft hij dat niet te doen. Klaar als een klontje. Als hij lief voor je wil zijn doet hij dat niet door je pijn te doen.
Oud 15-02-2005, 15:14
juno
juno is offline
Ze heeft het over een irritant gevoel, niet over pijn. Waarschijnlijk heeft zij even tijd nodig om bij te komen. Maar het principe is hetzelfde. Het maakt niet uit of ze de enige vrouw ter wereld is die er zo over denkt: als zij niet wil, moet hij dat niet doen. Sex is alleen leuk als het leuk is.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 15:15
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
juno schreef op 15-02-2005 @ 16:14 :
Ze heeft het over een irritant gevoel, niet over pijn. Waarschijnlijk heeft zij even tijd nodig om bij te komen. Maar het principe is hetzelfde. Het maakt niet uit of ze de enige vrouw ter wereld is die er zo over denkt: als zij niet wil, moet hij dat niet doen. Sex is alleen leuk als het leuk is.
Precies, of het nou een irritant gevoel is of pijn, maakt niet uit, beide keren heeft ie het te laten.
Oud 15-02-2005, 16:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
simpel,

Veel penissen verliezen na ejaculatie de hardheid.
Oud 15-02-2005, 16:05
Uice
Uice is offline
Seks is trouwens geen uitwisseling van diensten, zoals men hier lijkt te denken. Je doet het met zijn tweeën, het is niet 'eerst help ik jou en dan help jij mij' één hand wast de andere dat soort onzin.
Ten minste, als het goed is.
Oud 15-02-2005, 16:13
Nona
Nona is offline
Citaat:
Juice schreef op 15-02-2005 @ 17:05 :
Seks is trouwens geen uitwisseling van diensten, zoals men hier lijkt te denken. Je doet het met zijn tweeën, het is niet 'eerst help ik jou en dan help jij mij' één hand wast de andere dat soort onzin.
Ten minste, als het goed is.
Maar er doen twee mensen in mee die er allebei genoeg plezier in moeten hebben. Dat betekent dat je ELKAAR moet bevredigen. En de man wordt meestal bevredigd door neuken. Als de vrouw daardoor niet erg gestimuleerd wordt is het niet meer dan logisch dat hij zijn aandacht ook nog even op haar clit richt (zou ik haast zeggen).
Oud 15-02-2005, 16:43
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 15-02-2005 @ 17:13 :
Maar er doen twee mensen in mee die er allebei genoeg plezier in moeten hebben. Dat betekent dat je ELKAAR moet bevredigen. En de man wordt meestal bevredigd door neuken. Als de vrouw daardoor niet erg gestimuleerd wordt is het niet meer dan logisch dat hij zijn aandacht ook nog even op haar clit richt (zou ik haast zeggen).
Helaas snappen een heleboel mensen van het manlijk geslacht dat nog niet. Volgens mij wordt het tijd voor een grootscheepse heropvoeding van het manlijk geslacht Kruimel
Oud 15-02-2005, 17:05
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 15-02-2005 @ 17:43 :
Helaas snappen een heleboel mensen van het manlijk geslacht dat nog niet. Volgens mij wordt het tijd voor een grootscheepse heropvoeding van het manlijk geslacht Kruimel
net alsof iemand jou zou willen neuken
Oud 15-02-2005, 17:45
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 15-02-2005 @ 18:05 :
net alsof iemand jou zou willen neuken
Goede grap, kan wel een lijstje maken, maar laten we dat maar niet doen. Ga jij eerst maar eens zien dat je iemand vind buiten de red light districts en bemoei je verder maar niet met mijn sexleven. Dat zit echt wel goed, heb ik jouw hulp niet voor nodig.
Oud 15-02-2005, 17:49
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 15-02-2005 @ 18:45 :
Goede grap, kan wel een lijstje maken, maar laten we dat maar niet doen. Ga jij eerst maar eens zien dat je iemand vind buiten de red light districts en bemoei je verder maar niet met mijn sexleven. Dat zit echt wel goed, heb ik jouw hulp niet voor nodig.
als ik iemand buiten 'de red light districts' moet zoeken kom ik dus ook nooit op je gastenlijstje
Oud 15-02-2005, 17:56
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 15-02-2005 @ 18:49 :
als ik iemand buiten 'de red light districts' moet zoeken kom ik dus ook nooit op je gastenlijstje
Helaas voor jou zit ik al niet in het red light district en zelfs al zou ik daar zitten, had ik je nog geweigerd. Net zoals ik je nu verder weiger in dit topic. Vooralsnog bedankt voor je zeer nuttige bijdrage aan dit topic.
Oud 15-02-2005, 18:08
matt trakker
matt trakker is offline
oh oke ik dacht van wel

goed dat je even orde op zaken stelt anders was het een chaos geworden, ik ga dit topic weigeren
Oud 15-02-2005, 20:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 15-02-2005 @ 17:13 :
Daar ben ik het helemaal mee eens.

Maar volgens mij heerst er nog wel een mentaliteit van nadat je zonder je vinger eerst nat te maken de clitoris net zolang gemarteld hebt totdat ze uit wanhoop en verveling een orgamse faked, waarbij het je niet eens opvalt dat de vagina niet samentrekt, zeggen 'mijn beurt'.
Wat ik bedoel is, seks doe je met zijn tweeën, en moet niet bestaan uit twee verschillende optredens. Dat lijkt me voor allebei beter.
Oud 16-02-2005, 06:41
The Pharcyde
The Pharcyde is offline
ik heb er nooit problemen mee te wachten
Oud 16-02-2005, 11:23
dopey2244
dopey2244 is offline
Het is ook nooit goed. Kom je als man zijnde eerst klaar en je bent daarna te gevoelig/ moe/ van de kaart en te ver van de wereld om verder te gaan worden ze boos.

Zorg je ervoor dat zij geniet en gaat daarna nog eens ff verder dan is het ook weer niet goed..

Vrouwen.. onbegrijpelijk...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 11:27
Verwijderd
Citaat:
dopey2244 schreef op 16-02-2005 @ 12:23 :
Het is ook nooit goed. Kom je als man zijnde eerst klaar en je bent daarna te gevoelig/ moe/ van de kaart en te ver van de wereld om verder te gaan worden ze boos.

Zorg je ervoor dat zij geniet en gaat daarna nog eens ff verder dan is het ook weer niet goed..

Vrouwen.. onbegrijpelijk...
Oh, doe niet zo dom. Je vindt het onbegrijpelijk dat zij geen seks wil als dat irritant voelt, terwijl ze net zo goed een kwartiertje later seks kunnen hebben?
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 11:29
Maurice
Maurice is offline
communiceren en wederzijds respect.
daar draait het toch om bij de seks?
Oud 16-02-2005, 14:10
dopey2244
dopey2244 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-02-2005 @ 12:27 :
Oh, doe niet zo dom. Je vindt het onbegrijpelijk dat zij geen seks wil als dat irritant voelt, terwijl ze net zo goed een kwartiertje later seks kunnen hebben?
kwartiertje later.. dus ik lik haar klaar... (ben ondertussen knettergeil geworden en hou het bijna niet meer)

Kan ik een kwartiertje op me rug gaan ligge wachten...
Dan ruk ik mezelf wel klaar....
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 14:13
leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
dopey2244 schreef op 16-02-2005 @ 15:10 :
kwartiertje later.. dus ik lik haar klaar... (ben ondertussen knettergeil geworden en hou het bijna niet meer)

Kan ik een kwartiertje op me rug gaan ligge wachten...
Dan ruk ik mezelf wel klaar....
je vriendin heeft meer dan een kut lijkt me zo.... ze kan nog altijd met haar handen of mond bezig gaan en dat kan je dan toch wel een kwartiertje volhouden?

Regels voor berichten