Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2005, 23:39
Verwijderd
Gisteren heb ik een camera gekocht en een SD kaartje van 1 GB. Nu is dit kaartje toch aardig snel vol met fotos van bijna 3 mb. Zeker als je lang op vakantie gaat wat ik dus ga doen.

Ik ga pas in maart 2006 5 maanden naar Azie met mijn vriendin. Is het nu handiger om een Iriver H340 te kopen of een imagetank? Want een Iriver kost nu nog maar 370 euro en een imagetank kost zon 250 minimaal voor 40 GB. Verder heb ik al een Xclef dus die zou ik evt kunnen verkopen.

Hoe zit het met de daling van de prijzen van de imagetanken? Is er eigenlijk al veel concurrentie?

Ik weet dat er al een topic is maar volgens mij gaat dat over 1 specifiek model. Als er ergens een actie is dan ben ik wel benieuwd. Ik ga namelijk over 1 maand ook 6 weken weg dus mischien kan ik hem dan al kopen.

Rob Versteeg

ps: Ik heb nog wel een school hardeschijf, alleen die is 5400 rpm. Hij zit nu nog in de bracket, is dat ook de goeie grootte of moet je van die laptop harde schijven hebben?

Laatst gewijzigd op 07-04-2005 om 00:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2005, 01:00
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Je kan die harddisk inderdaad in een extern kastje stoppen. Maarja, dat kan ook kapot gaan.

Is het niet handiger om af en toe een internetcafe in te duiken en al die shite up te loaden naar een of andere FTP server? (Die van jou zelf natuurlijk dus).
Oud 07-04-2005, 09:48
GregoryG
GregoryG is offline
ik zeg: ga voor die iriver.

lijkt me onvoorstelbaar leuk speelgoed
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 15:18
]{ing
]{ing is offline
De iRiver natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 22:37
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 07-04-2005 @ 16:18 :
De iRiver natuurlijk
Jullie hebben toch gelijk. Ik heb besloten de Iriver te halen nu twijfelen ik alleen of ik hem nu moet halen voor Miami dus of pas volgend jaar maart dan ga ik weg. Waarschijnlijk haal ik hem nu wel. Dan verkoop ik mijn Xclef en misschien kan de Iriver voor de helft

Bedankt
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 22:56
Verwijderd
Afzetters! Je moet er gewoon een afstandbediening bijkopen voor € 35
of zelfs eentje van 50 euro. Ik moet er natuurlijk eentje bij, dat is logisch maar wat duur zeg.

pffffffffff lekker nep is dat zeg....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten