Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
In andere gedichten weet ik het niet, ik heb er nooit op gelet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
^^ Ik hou het voor onbepaalde tijd op verlegen, als ik iets nieuws bedenk post ik het wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() edit: Ik zie dat CSN er al een heeft. Maar ik bedoel eentje die ergens op slaat ![]()
||
Citaat:
Niet helemaal lekkere zinsconstructie, maar noem het maar dichterlijke vrijheid ![]() Laatst gewijzigd op 29-03-2005 om 21:22. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De mijne geeft nog een gigantisch gehalte 'dramatische ironie' aan het gedicht. Maar dat heeft Thoughtful vast niet bedoeld. Ik wordt steeds nieuwsgieriger. Vertel het, alsjeblieft? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hihi die smilie ziet er eigenlijk erg schattig uit.
||
Citaat:
![]() ik heb het melodietje van ajk nog steeds in m'n hoofd. @ Thoughtful: "Ik zou jou wel mijn liefde willen betuiogen, maar daar ben ik te verlegen voor", wat denk je daarvan? |
![]() |
||
Citaat:
![]() "Terstond zou ik jou mijn liefde (willen) betuigen, maar daar ben ik te verlegen voor" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Sketch, zoiets zal het wel zijn. Maar het is wel een vraag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Damn, wederom niet gezien (bij m'n allereerste zin trouwens ook niet op gelet) ![]() Ok, drie maal is scheeps "Teken mij nu jouw gedachten, of ben daar te verlegen voor?" ^^ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Doet me denken aan 'neogotisch' of zo, dat komt daar ook in voor en dat vind ik een leuk woord ![]() In jouw suggestie kan ik me momenteel wel vinden ![]() ![]() Hoe weet jij nou wat hij zei? |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel ik niet denk dat ik zoiets ooit echt tegen een meisje zou zeggen. Ik weet het niet, ik vond het wel leuk passen bij jouw idee van het tekenen in zand. Vandaag ben ik zo vrolijk Je hebt gelijk, hij zingt het allebei. Het eerste couplet de mijne, het laatste de jouwe. Maar mijn herinneringen aan dat liedje gaan niet verder dan het tweede couplet, bij de rest was ik altijd nog bezig met proberen onthouden wat hij nu precies zong. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sorry voor het uppen. Ik moest aan dit gedicht denken toen ik een paar keer 'Twee en twintig' zag staan in dat boek.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Boehoehoe ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |